نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته مادون قرمز با بهره گیری از تجربه صنعتی ۶۵ ساله ساخته شده است. این دوربین ها طوری طراحی شده اند که در هر محیطی برای بررسی و اسکن اشیاء با تکنولوژی مادون قرمز امکان بهره برداری دارند. انتخاب سری های همه کاره، حرفه ای با کیفیت تصویری عالی یا سری های کارشناسی تا ۱۰۲۴ در ۷۶۸ رزولوشن روی صفحه صنعتی پیشنهاد می شوند.

موارد استفاده دوربین مدار بسته مادون قرمز

استفاده از دوربین مدار بسته مادون قرمز به عنوان ردیاب گاز

دوربین مدار بسته مادون قرمز برای ردیابی گاز مناسب است. با استفاده از این تکنولوژی به راحتی با صفحه مدرج، مادون قرمز به گاز تغییر می کند. با استفاده از این دوربین می توانید به راحتی عیب یابی کرده و موارد نشتی گاز را ردیابی کنید. دوربین مدار بسته مادون قرمز برای تکنیسین هایی که نیاز به تصویر سازی حرارتی، سریع و صحیحی در بدنه های ناهموار دارند، مناسب هستند. رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسلی در تشخیص های پیشرفته و ابزارهای گزارشگری لازم است.

دوربین مدار بسته مادون قرمز برای ترموگراف های حرفه ای مناسب است و با قابلیت لیزر برنده خود از نزدیک و دور روی یک تصویر تمرکز می کند. با استفاده از این دوربین ها می توانید جزئیات هدف مورد نظر خود را با قابلیت سوپر رزولوشن ببینید. این دوربین ها قابلیت چرخش صفحه نمایشی ۲۴۰ درجه برای تمرکز روی تصویر را دارند. با استفاده از آنها می توانید گزارش های فایلی از تصاویر خود داشته باشید و با ویرایش و تجزیه و تحلیل تصاویر و گزارشگری نسخه ای روی لب تاپ یا گوشی هوشمند خود ایجاد کنید.

این نوع دوربین ها در گرماسنجی پزشکی، الکتریکی و طیف گسترده ای از موارد صنعتی کاربرد دارند و با انتخاب مناسب دوربین های مدار بسته مادون قرمز در حرفه خود با تکنولوژی گام بردارید.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

کارفرمایان برای زیر نظر گرفتن کارمندان خود با استفاده از تکنولوژی دوربین مدار بسته امنیتی دلایل قانونی دارند و این نظارت کاملا قانونی است.

  • حفظ ایمنی کارمندان و امنیت آنها با ممانعت از خشونت و دزدی
  • ممانعت از دله دزدی، تمارض، آسیب عمدی و دیگر سوء رفتارها
  • مشاهده و بهبود بهره وری در سیستم کاری
  • جلوگیری از هر گونه خطا در بخش خدمات مالی مطابق دستور العمل آیین نامه های حقوقی

دلایل گفته شده لزوم استفاده از دوربین های امنیتی در تمامی شرکت ها و تجارت های کوچک و بزرگ حتی مغازه های خروده فروشی را نشان می دهند.

وقتی از دوربین مدار بسته استفاده می کنید سه مورد قانونی باید تحت نظارت کامل قرار گیرد. مورد اول؛ قانون استخدام می گوید کارمندان نباید به روشی عمل کنند که احتمال ویرانی یا صدمه زدن به اعتماد متقابل کارمند و کارفرما ایجاد شود. اگر چنین شود احتمال اخراج کارمند وجود دارد و کارمند نیز به همان اندازه حق شکایت از کارفرما را دارد.  مورد دوم؛ قوانین حفاظتی چگونگی جمع آوری و پردازش اطلاعات شخصی درباره کارمند توسط کارفرما با امکان استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی برای ثبت فیلم ویدئویی از آنها را تنظیم کرده اند. سومین مورد؛ کارفرمایان با رعایت آیین نامه های حقوق کارمندان می توانند از دوربین مدار بسته تلویزیونی استفاده کنند.

برای ممانعت از بروز مشکلات با وجود قوانین گفته شده، بجز استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در برنامه ریزی های بخصوص نظیر بررسی جرم یا پیگیری مسئول یا قبول قوانین لازم باید حتما کارمندان را از وجود چنین دوربین هایی مطلع سازید.

در کل معرفی دوربین مدار بسته می تواند پیچیده باشد اما با رعایت قوانین و مقررات، کارفرمایان به راحتی می توانند از این تکنولوژی به نفع خود و کارمندانشان با حفظ اعتبار و آبرو استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در مقالات قبلی درباره کاربرد دوربین مدار بسته، انواع آنها و همچنین فواید و دلایل استفاده از این دوربین ها صحبت کردیم در این مقاله سعی داریم با توضیح کامل ابزار موجود در این دوربین ها و نحوه کاربرد آنها را بیان کنیم.

قسمت های یک دوربین مدار بسته

دوربین

نقطه آغاز برای هر یک از دوربین های مدار بسته تلویزیونی مسلما دوربین است. دوربین ها تصاویر را ایجاد می کنند که به موقعیت کنترل فرستاده شوند. این تصاویر توسط لنزهای تعبیه شده در جلوی دوربین مدار بسته تلویزیونی ضبط و به تصویر کشیده می شوند.

مانیتور

تصویر گرفته شده توسط دوربین باید در موقعیت کنترل دوباره ایجاد شود و با استفاده از صفحه نمایشگر (مانیتور) تصاویر نمایش داده می شوند. مانیتور این نوع دوربین ها دقیقا مشابه گیرنده تلویزیونی است.

سیستم دوربین مدار بسته ساده

ساده ترین سیستم دوربینی است که به مستقیما از طریق کابل هم محور با جریان برق به مانیتور دوربین وصل می شود. این جریان در دوربین، نیروی برق تولید می کند و سپس خروجی ها برای انتقال اطلاعات از دوربین به مانیتور را با هم یکی کرده و به این ترتیب بهترین توالی از طریق دوربین برای ارسال کلیه موارد ضبط شده صورت می گیرد.

جریان برق اصلی سیستم دوربین مدار بسته تلویزیونی

یک دوربین مدار بسته تلویزیونی از مانیتور خود جریان برق اصلی را می گیرد. کابل محوری از دوربین به سمت سیگنال ویدئویی به مانیتور هدایت می شود. در هر دوربینی یک سوئیچر وجود دارد که صفحه نمایش را نگه می دارد و می تواند به نوبت و در صورت نیاز سوئیچ شود. به این ترتیب تصاویر در طول نمایش مطابق کاربرد سوئیچر هنگام ضبط تنظیم می شوند و سپس به ترتیبی که تنظیم شده اند روی صفحه مانیتور به نمایش در می آیند.

موارد گفته شده قسمت های مهم دوربین های مدار بسته هستند که با شناخت چگونگی کاربرد آنها بهتر می توانید برای خرید دوربین اقدام کنید.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

بیشترین استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی برای سیستم های امنیتی به کار رفته در مکان های متفاوت است. آنها سالها در مکان هایی نظیر مغازه های خرده فروشی بزرگ، سوپرمارکت ها، بانکها و موسسات دولتی قابل رویت هستند. امروزه سیستم های دوربین مدار بسته در تجارت های کوچک و حتی خانه های خصوصی نیز به کار رفته اند.

دیگر کاربردهای دوربین مدار بسته تلویزیونی

امروزه می توانید این دوربین ها را در کنار بزرگراه های اصلی و مناطقی که میزبان رویدادهای بزرگ هستند، همچنین در خیابان ها و جاده ها مشاهده کنید. نه تنها برای کاهش ترافیک استفاده می شوند بلکه به سرویس های اورژانس برای واکنش سریع به وقوع رویداد نیز کمک می کنند. در هتل ها، استادیوم ها و سالن های همایش وجود دارند. بیشتر فرودگاه ها و ایستگاه های قطار مجهز به این دوربین ها هستند.

هر مانیتوری که سیگنالی را انتشار دهد می تواند به سیستم دوربین مدار بسته متصل شود این اتصال می تواند به شکل سیمی یا بی سیم باشد، اما در بیشتر موارد همراه با یک دروبین نظارتی است و به کاربر اجازه کنترل از راه دور را می دهد، این اتصال به دوربین های مخفی نیز امکان پذیر است.

دوربین های مخفی می توانند با هر شبکه دوربین مدار بسته تلویزیونی یکپارچه شوند، آنها به کاربران قابلیت ثبت اعمال جنایت آمیز را می دهند، بسیاری از باندهای تبهکاری از وجود دوربین مدار بسته آگاه اند و با برنامه ریزی جلو می روند. به این دلیل طیف تازه این دوربین ها با دستگاه عایق به نام دوربین مخفی ظاهر شده اند. بسیاری از تجارت های کوچک از دوربین های مخفی جهت موارد امنیتی استفاده می کنند. از وجود این تکنولوژی های پیشرفته که باعث کاهش ضرر و زیان مالی و جانی شده اند، متشکریم.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

سیستم امنیتی مغازه خرده فروشی مانع از هر نوع خسارت می شود و دوربین مدار بسته امنیتی برای مغازه های خرده فروشی نقش مهمی ایفا می کنند. در ادامه مزایای استفاده از این دوربین ها را بیان می کنیم:

  1. وجود دوربین مدار بسته ارائه خدمات به مشتریان را بهتر می کند.

دروبین های امنیتی فقط به ردیابی سرقت کمک نمی کنند بلکه در بهبود ارائه خدمات به مشتریان بسیار مفید هستند. تضمین شادی مشتریان و تجربه خرید لذت بخش با وجود مغازه های مشابه و فراوان رمز موفقیت شما در کسب و کار است. با امکان استفاده از دوربین مدار بسته امنیتی نظارت کامل روی کارمندان خود دارید تا مطمئن شوید آنها سرویس کافی در اختیار مشتریان قرار می دهند. همچنین در صورت شکایت مشتری از نحوه سرویس دهی کارمندانتان با دلیل و مدرک می توانید ثابت کنید حق با مشتری است یا با کارمند.

  1. مغازه هایی که دوربین مدار بسته دارند، کارمندان بهتری دارند

با نصب این دوربین ها، چیدمان و ساختار بهتری از تجهیزات، لوازم، محصولات و از همه مهمتر پرسنل خود دارید. فیلم های گرفته شده توسط این دوربین ها جریان فعالیت مغازه شما را نشان می دهند. با در نظر گرفتن اوج شلوغی مغازه و حجم رفت و آمد مشتریان توانایی برنامه ریزی برای داشتن کارمند کافی و ارائه خدمات بهتر را خواهید داشت و بالعکس زمان های خلوت که نیازی به استفاده از کارمندان بیشتر نیست با برنامه ریزی هزینه کمتری بابت نیروی انسانی پرداخت خواهید کرد.

  1. نصب دوربین مدار بسته به طرح کلی مغازه شما کمک می کند.

آخرین مزیت استفاده از چنین سیستم های امنیتی، بهبود طرح کلی مغازه شماست. می توانید فیلم های خریداران را هنگام خرید از مغازه ببینید و نهایت استفاده را از فضای درونی مغازه را داشته باشید.

کیفیت بالای دوربین مدار بسته امنیتی نقش مهمی در امنیت مغازه های خرده فروشی، خوار و بار فروشی، مارکت ها، وال مارت ها و دیگر فروشگاه ها ایفا می کند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

اهمیتی ندارد چطور امنیت مغازه خود را حفظ کنید، همیشه در نظر داشته باشید احتمال سرقت زیاد است. زیرا یکی از بزرگترین فاکتورها است که تاثیر منفی روی موفقیت تجارت کوچک شما می گذارد، اما با استفاده از دوربین مدار بسته امنیتی به راحتی می توانید از تاثیر منفی آن جلوگیری کنید.

اگر شما نیز مالک یک مغازه جزئی یا همان خرده فروشی هستید در زیر مزایای دوربین مدار بسته امنیتی را بیان کرده ایم:

این مقاله در دو قسمت گردآوری شده است.

 مزایای سرمایه گذاری روی دوربین مدار بسته در مغازه خرده فروشی و فروشگاه بزرگ

  1. نصب دوربین مدار بسته نظارتی مانع از خسارت می شود

بدون شک یکی از مزایای استفاده از دوربین کاهش خسارات وارده به اموال مغازه است. سرقت و از بین بردن لوازم، نگرانی بسیاری از مغازه داران است. در موارد سرقت با داشتن فیلم های ویدئویی از سارقین به راحتی می توانید اموال مسروقه خود را پس بگیرید.

  1. وجود سیستم امنیتی دوربین مدار بسته در مغازه، نظارت دائمی ایجاد می کند

با استفاده از دوربین IP امنیتی، نظارت دائمی روی مغازه خرده فروشی خود دارید حتی زمانیکه آنجا نباشید. به این معنی که حتی بعد از بستن در مغازه خود می توانید آن را از طریق سیستم نصب شده روی گوشی موبایل و مانیتور خود مشاهده کنید.

  1. دوربین مدار بسته امنیتی نصب شده در خوار و بار فروشی مانع سرقت داخلی می شود

سرقت داخلی دیگر نگرانی مغازه داران است که می تواند تاثیر به مراتب مخربی روی موفقیت کار و کسب آنها بگذارد. آمار نشان می دهد کارمندان داخلی در بسیاری موارد اقدام به دله دزدی می کنند. حضور دوربین های نظارتی سرقت داخلی را ردیابی می کند.  این دوربین ها از کارمندان هنگام ارتکاب جرم، مدرک تصویری تهیه می کنند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

پیرو مقاله قبلی درباره کاهش نگرانی ها با استفاده از دوربین های مدار بسته به دیگر روش های سودمند در این مورد توجه کنید.

  1. کمک به اجرای قانون و رفع جرم

وقتی کسی جرمی را مرتکب می شود و دوربین مدار بسته تصویرش را بر می دارد، پلیس و دیگر افراد اجرایی می توانند از این فیلم برای نمایش تصاویر و ویدئو ها از طریق رسانه های متعدد اقدام کنند.

  1. مراقبت از کودکان و بزرگسالان

با استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در خانه، حتی در مسیر نیز می توانید امنیت کودکان و بزرگسالان را مشاهده کنید. علاوه بر این می توانید مراقب پیشخدمت و مستخدمین باشید و اطمینان داشته باشید همه چیز مرتب است.

  1. مراقبت از اشیاء

اگر در دفتر خود حضور ندارید می دانید چطور به کار خود ادامه دهید، دوربین مدار بسته به شما کمک می کند. تنها با چند کلیک  روند کار پرسنل را مشاهده کرده و روی آنها کنترل داشته باشید.

  1. محافظت از کارمندان

استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی باعث ایجاد امنیت برای کارمندان در قبال خشونت هایی می شود که گاهی اوقات از سوی مشتریان صورت می گیرد. شما با مدرک و سند می توانید از خود در برابر اتهامات محافظت کنید.

  1. تشویق به رفتار خوب

استفاده از چنین دوربین هایی درون دفاتر به ایجاد نظم و ترتیب کارمندان کمک می کند و در کل باعث بهبود و پیشرفت روند کار سازمان می شود.

  1. مشاهده نواحی پر خطر

دوربین مدار بسته ممکن است در مناطق پر از خطر کارخانه قرار گیرد. برای مثال هنگام آتش سوزی با قابلیت هشدار باعث کاهش آسیب های بالقوه می شود و در بسیاری از موارد مانع از شیوع آتش سوزی شده، به سرعت امکانات اورژانس را فراهم می کند.

  1. افزایش اعتماد مشتری

بانک ها و مغازه های مجهز به دوربین مدار بسته تلویزیونی باعث ایجاد احساس امنیت و ایمنی می شوند. مشتریان احساس خوبی دارند و این امر باعث افزایش اعتماد آنها می شود.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

یکی از روش های سودمند در ایجاد امنیت در خانه و محل کار استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی و تجهیزاتی است که مانع از دزدی و سرقت می شوند.  تکنولوژی که ماورای این تجهیزات امنیتی قرار دارد بسیار پیشرفته است می تواند دوربین مدار بسته را به تلویزیون معمولی یا کامپیوتر وصل کند تا بتوانند فیلم های ضبط شده را ببینند. در زیر درباره نگرانی های موجود در خانه و محل کار صحبت کردیم و ۱۰ دلیل لزوم استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی را بیان کرده ایم؛

  1. ممانعت از جرم و جنایت

اگر نگران جرم و جنایت هستید، دوربین ها نمی توانند عملا کسی را دستگیر کنند اما وجود سیستم های دوربین مدار بستهتلویزیونی می تواند باعث شود انسانها قبل از انجام هر کاری بیشتر بیاندیشند. اگر شما دزدی را برنامه ریزی کرده اید یا آثار هنری مغازه یا دفتری را ویران کرده اید با علم به اینکه می دانستید تمام تصاویر شما ضبط شده است باز هم این کار را می کردید؟

  1. ممانعت از سرقت کارمندان

اگر شما به یکی از کارمندان مشکوک هستید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید، دوربین بسیار کمک کننده است. در بیشتر موارددوربین مدار بسته تلویزیونی نزدیک صندوق داران یا مکان های دیگری که کارمندان اغلب در آن مستقر هستند، نصب می شود، نصب چنین دوربین هایی علاوه بر نمایش زمان و نحوه سرقت کارمندان و مشتریان مانع از ارتکاب جرم می شود زیرا آنها می دانند در این مکان دوربین مدار بسته نصب شده و باید مراقب حرکات خود باشند.

  1. داشتن مدرکی معتبر

اگر جنایتی اطراف یا درون تجارت شما اتفاق افتاده باشد و شخصی متهم به ارتکاب جنایت شود دوربین تصاویر مورد نظر را برداشته است و شما یک مدرک قانونی برای دادگاه خواهید داشت.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در ادامه دیگر مزایای استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در سیستم بانکی گردآوری شده است.

ذخیره اطلاعات به شکل دیجیتالی

با بهره گیری از تکنولوژی دیجیتالی دوربین مدار بسته تلویزیونی در بانک ها، ذخیره و مدیریت فیلم های نظارتی به شکل موثر، قابل قبول و قابل دسترس صورت می گیرند و از اینرو تکنیک های تحقیقی پیشرفته در خصوص وقایع و رویدادها را خاطر نشان می کنند و موارد مشکوک را به راحتی و با سرعت بیشتری شناسایی می کنند.

نظارت مداوم

دوربین مدار بسته امنیتی بانک ها مجاز به نظارت تسهیلات بانکداری و حفاظت بیرونی در ساعات کار هستند. این موضوع امکان دسترسی به سیستم های خودپرداز عابر بانک به صورت شبانه روزی با امنیت بالا را فراهم کرده است.

تشخیص داده

سیستم های نظارتی دوربین مدار بسته ویدئویی از تکنولوژی دیجیتال برای قابلیت انواع پیشرفته تشخیص اطلاعات استفاده می کنند تا با جستجوی فیلم ویدئویی برای اثبات تراکنش های ویژه بانکی و تصاویر افراد بخصوص یا حتی مشکوک بهره گیرند.

افزایش اعتماد مشتری

هرچقدر یک بانک امن تر باشد، اعتماد مشتریانش بیشتر می شود. سیستم نظارتی ویدئویی یک بانک راه موثری برای افزایش احساس امنیت و جلب رضایت مشتریان است.

دسترسی از راه دور

دوربین های نظارتی IP امکان مشاهده و دسترسی از راه دور به شکل زنده را دارند و می توانند با ارتباط اینترنتی و دسترسی به شبکه فیلم ویدئویی کلیه اطلاعات، تصاویر و فیلم های دریافتی را بایگانی کنند.

خطرات موجود در استفاده از دوربین مدار بسته نظارتی در بانک

اعتماد بیش از حد

در حالیکه دوربین مدار بسته نظارتی برای حفاظت از دارایی های بانکی، کارمندان و مشتریان مفید است، نمی توان فقط به این تکنولوژی تکیه کرد، باید اعمال امنیتی دیگری نیز در محل انجام شود و بایستی تسهیلاتی برای امنیت پرسنل در نظر گرفته شود.

حریم خصوصی

بانک ها مکان های عمومی هستند و تقاضای امنیت بالا و استفاده از نظارت ویدئویی مداوم یکی از ضرورت های آنهاست  و به دلیل عمومی بودن این مکان جهت رفاه حال پرسنل و مشتریان باید محدودیت هایی در نظر گرفته شود.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

به نظر می رسد بانک ها امن ترین موسسات در جهان هستند. ما با اعتماد به این موسسات پول خود را به امانت می گذاریم و وظیفه آنها حفاظت از اموال و جلب اعتماد ماست. از اینرو استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در این موسسات ضروری است بسیاری از بانک ها با سرمایه گذاری روی دوربین های امنیتی، نظارت و امنیت را بیش از پیش افزایش داده اند.

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در بانک

ممانعت از سرقت

استفاده از یک دوربین مدار بسته تلویزیونی خوب می تواند به بازداشت سارقین کمک کند و تصاویر مهم و شواهدی از بدترین رویدادها برای اجرای قانون داشته باشد.

بررسی جرم

در مواردی شبیه سرقت و کلاهبرداری، تصاویر گرفته شده توسط دوربین مدار بسته امنیتی بانک جهت ردیابی موارد مشکوک می باشد. سیستم های نظارتی IP با تحلیلگران ویدئویی پیشرفته نظیر تشخیص چهره به حل این مسئله می پردازند و بررسی کلاهبرداری در بانک ها با ثبت اطلاعات و ضبط تصاویر مجرمین بسیار سودمند می باشند. این اطلاعات برای شناسایی مجرمین و کمک به محافظت از اطلاعات حساب مشتریان است.

دستگاه خودپرداز بانک

بسیاری از مشتریان عابر بانک نمی دانند وقتی از حساب آنها بدون اطلاعشان برداشت مشکوکی توسط دستگاه صورت می گیرد، چه باید بکنند؟ با وجود دوربین مدار بسته امنیتی در دستگاه های عابر بانک، انجام هر نوع تراکنش پاسخی دارد.

هماهنگی اطلاعات از موقعیت های مختلف

سیستم نظارتی بانکی قابلیت ارسال فیلم ها به اتاق فرمان مرکزی و یا  مشاهده از طریق اینترنت را دارند.

یکپارچگی سیستم هشدار با سیستم نظارتی مدرن، دوربین مدار بسته امنیتی بانکی می تواند تنها با یک شبکه ساده به وجود آید.

عاملیت هوشمند دوربین های امنیتی با تحلیل ویدئویی نظیر سنسور حرکتی، تشخیص چهره و رفتار می تواند به شکل موثر برای شناسایی فعالیت های غیرعادی و مشکوک درون و اطراف بانک استفاده شود.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()