نوشته شده توسط : negaco

در ادامه مطلب قبل درباره راه های جلوگیری از تداخل تصاویر دوربین مدار بسته به موارد باقیمانده بررسی اتصالات و تنظیمات سیستم دوربین مدار بسته می پردازیم.

همانطور که می دانید امروزه در بازار رقابت زمان برابر پول است، مهم است که وقت ارزشمند خود را بیهوده صرف عیب یابی مشکلات نصب نکنید.

  1. بررسی اتصالات کابل شبکه ای دوربین مدار بسته

مراقبت باشید وقتی در حال شکل دهی به BNCs هستید نباید هیچ یک از سیم های اجرایی شیلد با مرکز هسته مسی کابل تماس داشته باشند این اشتباه مشترک در نتیجه باعث ایجاد صفحه نمایش سیاه می شود.

  1. بررسی اتصالات CAT5 سیستم

اتصالات CAT5 عالی ترین روش برای جلوگیری از تداخل موضوعی و بررسی دوباره سیم کشی جفت کد های رنگی هستند. دقت کنید جفت سیم هایی که به کابل وصل می شوند باعث مشکلات و حتی از دست رفتن تصویر می شوند.

  1. بررسی دوربین مدار بسته به دلایل احتمالی دیگر

هم کابل و هم سیستم بی سیم می توانند متاثر از فاکتورهایی باشند که فراتر از کنترل ماست. وظیفه سنگین و سخت ماشین آلات، روشنایی و دیگر دستگاه های الکترونیکی از جمله دوربین مدار بسته تلویزیونی که متصل به کابل است، می تواند روی کیفیت تصویر شما اثر گذارد و باید از مسیرهای دیگر در این مورد استفاده نشود.

سیگنال های بی سیم می توانند به شدت روی موارد ساده ای نظیر صفحه پلاستیکی فویلی پشت دستگاه که انتقال سیگنالی را کاهش می دهد، تاثیر گذارند.

اگر در بررسی تمامی موارد با شکست مواجه شدید، ممکن است نفوذ بیرونی روی سایت وجود داشته باشد که تثبیت نشده و شاید مطمئن شوید مشکل از باکس ابزار شماست. این ابزارهای کوچک دستی به کابل دوربین مدار بسته ویدئو شما وصل شده اند و می توانید تداخل را در چند ثانیه از بین ببرید و حذف کنید.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

می دانید پیشگیری بهتر از درمان است. این واقعیت در مورد تکنولوژی دوربین مدار بسته نیز مصداق دارد. اگر چندان آشنایی با سیستم این نوع دوربین ها ندارید بهتر است هنگام نصب یا حتی استفاده از این دوربین ها موارد را به بهترین شکل انجام دهید. اینجا نمونه های اندکی دارید که قانون احتمالی تداخل در سیستم دوربین مدار بسته شما را بررسی می کند و احتمالا با مدیریت بودجه و بدون اتلاف زمان ارزشمند خود به راحتی می توانید سیستم را راه اندازی کنید.

ممکن است پس از نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته خود با این موارد و علائم مواجه شوید. تصاویر دانه دانه و نامفهوم، تصویر روی تصویر دیگر، تصاویر سیاه و سفید که باید رنگی باشند یا اصلا هیچ تصویری را نمایش ندهد.

برای پیشگیری از مشکلات احتمالی به شما توصیه می کنیم حتی الامکان انواع ارزان را خریداری نکنید، قیمت بودجه به معنای کیفیت آن است و ممکن است نیازها و انتظارات شما یا حتی مشتریانتان را نیز نتواند پوشش دهد. همیشه سعی کنید بهترین مدل را بخرید و بدانید این کار نوعی سرمایه گذاری برای آینده شماست به گونه ای که در خرید بعدی دوربین های مدار بسته می توانید از این اطلاعات بهره ببرید.

بررسی اتصالات و تنظیمات دوربین مدار بسته

  1. بررسی ولتاژ

کافی نبودن جریان برق دوربین مدار بسته ممکن است به خاطر کابل طولانی متصل به دستگاه باشد و در نتیجه آن هیچ تصویری نخواهید داشت و یا نتایج غیرقابل پیش بینی به شما بدهد. برای بررسی این قسمت بهتر است مانیتور دوربین را تست کنید. تست مانیتورهای دوربین مدار بسته کیت ضروری برای مهندسی این سیستم های مدار بسته است تا زمان تنظیم دوربین ها و عیب یابی را ذخیره کند.

با استفاده از تست مانیتور به راحتی می توانید سیگنال ویدئویی، جریان برق و سیگنال داده را بررسی کنید. مانیتورها در مقایسه با DVRs سطوح سیگنال ویدئویی بیشتری ارائه می کنند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

بعد از حمله به نقاط مختلف جهان از جمله آمریکا، دوربین مدار بسته بخش یکپارچه امنیت بین المللی شد. دولت و هیئت های قانونی بطور مداوم تعداد دوربین های قابل استفاده در این خصوص را افزایش دادند. تقریبا ۵.۹ میلیون دوربین مدار بسته در سرتاسر جهان به کار گرفته شده اند.

در سال ۲۰۱۰ دوربین مدار بسته مرکز جریان بازار امنیت خانگی بود. دارایی های خصوصی از جمله خانه، تکنولوژی دوربین های مدار بسته را در آغوش گرفت. از این دوره بود که تاکید روی این سیستم ها، امنیت شخصی را به عنوان ابزاری برای نظارت و کمک به پیگیری و ردیابی مجرمین مطرح کرد.

با گسترش تکنولوژی در سطح جهانی نرم افزار تشخیص صورت معرفی شد و در سال های اخیر بخش لاینفکی از این تکنولوژی شده است، تشخیص موارد مشکوک و افراد مفقود شده به مراتب ساده تر شده است. این نرم افزار در گیت های پاسپورت الکترونیکی به کار گرفته شد، جایی که توسط دوربین مدار بسته نظارتی،  پاسپورت ها به شکل درون مرزی کنترل می شوند.

در سال های اخیر محبوبیت دوربین مدار بسته آنالوگ پروتکل اینترنتی ایجاد کرده است و دریافت اطلاعات از طریق کامپیوتر و اینترنت امکان پذیر است. تکنولوژی DVR مشابه جایگزینی NVR است و داده دیجیتالی را  روی حافظه دوربین های مدار بسته ذخیره می کند. و به دوربین های شبکه ای متعدد اجازه می دهد به هاب مشاهده مرکزی وصل شوند.

تصاویر به صورت زنده ضبط شده و با IP آدرس های درست و رمز های عبور امنیتی در سراسر جهان قابل دسترسی هستند.

دوربین مدار بسته، سیستم جایگزین سیستم دوربین های مدار بستهIP است اما تکنولوژی ساخت آن هنوز در مراحل اولیه خود به سر می برد. مطمئنا با پیشرفت تکنولوژی و بیشتر شدن تجهیزات در بخش امنیت و سیستم های حفاظتی می توانیم این دوربین ها را با تکنولوژی های فوق تصور ایجاد کنیم.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

بازار جهانی دوربین مدار بسته تلویزیونی و سیستم های نظارتی ویدئویی پروژه ای است که از بیلیون ها دلار آمریکایی از سال ۲۰۲۰ فراتر رفته است. با افزایش تقاضا از سوی دولت ها در عرض جهان و درگیری تکنولوژی های هدفمند برای بهبود کارشناسی عملکرد و تاثیر عملیاتی هر روزه استفاده بیشتری از این سیستم ها می شود.  نیاز به تضمین ایمنی و امنیت عمومی مردمان و زیرساخت عمومی بخش دولتی، مشتریان اصلی دوربین مدار بسته تلویزیونی و سیستم های نظارتی ویدئویی هستند. همچنین ساختارهای بازرگانی و خانگی شاهد افزایش اجراییاتی به منظور دریافت تهدید هر نوع سرقت و خشونت، فعالیت جنایی و تروریسم می شوند. آسیا بزرگترین و سریع ترین رشد بازار جهانی در زمینه دوربین مدار بسته را به خود اختصاص داده است. افزیش سرمایه گذاری ها در بخش خارجی، افزایش فعالیت های تجاری، رشد آمار موارد جنایی، ساختار و نوع فعالیت ساکن را ایجاد کرده است. افزایش تعداد پروژه های زیرساخت شهری و تسهیلات تفریحی عمومی، بخش بهداشت و سلامت و بخش های بیمارستانی و افزایش تمرکز روی دولت های منطقه در رابطه با موضوعات امنیتی در بخش دوربین مدار بسته افزایش داشته اند.

تحقیق صورت گرفته در رابطه با دوربین مدار بسته تلویزیونی مرور جامعی از روند بازار، اجراییات، فرصت ها، چالش ها و موضوعات علاوه بر پوشش اطلاعاتی شرکت فراهم کرده است و تازه ترین اخبار و رویدادها شامل گسترش راهکاری و ابتکار محصولات است. در این مقاله به توصیفی از بزرگترین فرصت ها در فضای دوربین مدار بسته پرداختیم و تقاضای صحیحی از پیش بینی تصمیم گیری کمیتی برای ایجاد بازار موجود ایفا کردیم.

در تکمیل این مقاله لازم به ذکر است هر کسی می داند وجود این نوع دوربین های مدار بسته نظارتی تضمینی برای تجارت شماست و از اینرو مانع از بروز جنایات و حملات می شود.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

مطلب زیر در ادامه مقاله قبلی درباره زاویه عریض میدان دید در دوربین های مدار بسته گردآوری شده است.

پیکسل با تضمین عناصر عمیق تر و اشیاء روی لبه با حداقل تصویر گسترش می یابد. ما تجربه کردیم لنزهای طولانی تر دوربین مدار بسته اجازه کنترل از راه دور طول کانونی را دارند اما تغییر طول کانونی به کندی روی می دهد و تمرکز دوباره ای برای داشتن مزیت کاربردهای مشاهده از راه دور ایجاد می کند.

مزایای استفاده از لنزها با زاویه عریض در دوربین مدار بسته

یکی از مرایای لنز ها با زاویه عریض پرتو افکنی کوتاه است یعنی تمرکز خودکار از راه دور سریعتر انجام می شود و تناسب زاویه گسترده تر PTZ به خوبی دوربین های متمرکز خودکار از راه دور با زوم موثری گسترش می یابد. عریض بودن عرض و طول انتهایی، تمرکز سریعتری دارد، فاکتور مرزی کاربردهایی برای تثبیت دوربین مدار بسته دارند و در زمان حقیقی رویدادها را پیگیری می کنند.

همانطور که گفتیم انتخاب لنزها نیاز به توجه جدی دارد و زوایای متفاوت باید اهداف نواحی دیگر را همپوشانی کرده و بهترین نتایج عملیاتی را ایجاد کنند، برای مثال دوربین هایی با رزولوشن عالی (۴k/5MP) بهترین عملکرد را با لنز های پیشنهادی ۱۰۰ درجه ای میدان دید در حضور نور کافی ایجاد می کنند، در حالیکه سنسورهای رزولوشن پایین تر با زمینه های باریک تر طول کانونی ۱/۳ اینچی نتایج عالی برای شما به وجود می آورند.

برای تمامی اینها اهمیت عملکرد دوربین مدار بسته با حس اجرای لنز های این نوع دوربین ها مشکل است.

امروزه بیشتر لنزهای این نوع دوربین ها ساخته و طراحی می شوند. نصابان، گردآورندگان، مشاوران و کاربران نهایی باید به یاد داشته باشند انواع دوربین مدار بسته با کیفیت مشابه و تنظیمات ایده آل، همیشه لنزهایی با عملکرد متفاوت خواهند داشت.

در این دو مقاله سعی کردیم درباره مزایا و معایب لنز های دوربین مدار بسته با زاویه عریض و پهن صحبت کنیم.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

به شما توصیه نشده از لنزهای زاویه پهن برای کاربردهای دوربین مدار بسته نظارتی خود استفاد کنید؟ آیا مزایا و معایب لنزهای پهن و عریض دوربین مدار بسته را می دانید؟

لنزهای زاویه پهن، انحراف کروماتیک با مانع زیاد و سطح صاف زاویه ای ایجاد می کنند. اگر نیاز به شناسایی دارید باید لنز خیلی نزدیک به شی باشد. چالش های دید با لنز زاویه پهن دوربین مدار بسته کاملا اثبات شده است، به شما توصیه می کنیم حوزه هدف عملیاتی خود را پوشش دهید. برای مثال زاویه ۱۳۰ درجه دید ممکن است فوق العاده هیجان انگیز باشد و شامل حجم زیادی از اطلاعات باشد اما اگر بخش بزرگی از این جزئیات شامل دیواری های مجاور ساختمان، شاخ و برگ درختان خیابان و فقط نمایی از آسمان باشد، بهتر است میدان دید باریک تری با تمرکز بیشتر روی پیکسل ایجاد کنید.

لنزهای زاویه پهن برای کاربردهای ویدئویی دوربین مدار بسته نظارتی بزرگ هستند و می توانند لبه های دوتایی داشته باشند. برای مثال، با لنزهای پهن با فاصله کانونی بیش از حد بالا فقط باید همه چیز را متر کنید، تقریبا هر چیزی در صفحه نمایش متمرکز خواهد شد- این امر می تواند مزیت باشد و برای عملیات ها در کاربردهای زنده انحراف ایجاد کند. موارد دیگری که اپراتورها نیاز دارند با زاویه دید عریض مدیریت شوند. وقتی همه چیز پهن است و تمرکز روی صفحه نمایشی دوربین مدار بسته عمیق است، محتوای صفحه نمایشی با عمق دامنه و فاصله مابین اشیاء قضاوت را سخت تر و سخت تر می کند.

زاویه لنزها آگاهی زیادی از شرایط ارائه می دهد و به اپراتورها و بازرسان اجازه پیروی از رویدادهای آشکار را می دهند، راحت تر از اینکه بتوانند مابین زوایای دید ۴ جهش داشته باشند و دارای صفحات نمایشی دوربین مدار بسته عریض و عمیقی باشند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

مزاحم می تواند هشدار دهد و هشدار باید خارج از دید دوربین مدار بسته قبل از نمایش باشد. اپراتور فقط صفحه نمایشی سیاه را می بیند و نسبت به آنچه بعدا انجام می شود اطمینان کافی ندارد. برای غلبه بر این موضوع زمان بررسی، بسیاری از سیستم های VMD دوربین مدار بسته تصاویر متوالی با یک یا دو فریم گرفته می شوند.

این اولین دید روی صفحه نمایشی قبلی است. اپراتور ممکن است صفحه اولیه هشدار را با جزئیات بیشتر بررسی کند.

اصل عملیاتی VMD در دوربین مدار بسته

در توصیفاتی که به دنبال مرجع برای فریم ویدئو ایجاد می شود. برخی سیستم ها از فریم ها و برخی از فیلدها استفاده می کنند، برخی از این سیستم ها می توانند مابین هر دو انتخاب شوند. این موضوع برای دستگاه های ذخیره به کار می رود.

ردیابی ویدئو متحرک روش الکترونیکی است که در میدان دید دوربین مدار بسته تغییر می کند. در ساده ترین شکل با ذخیره روی یک فریم اطلاعات ویدئویی و مقایسه فریم بعدی قابل حصول است. تغییر ردیابی شده در ولتاژ ویدئویی متفاوت می باشد و در واقع باعث تغییر روشنایی در صفحه نمایش می شود. هشدار تا زمانیکه فریم بعدی تغییر را تایید کند، نادیده گرفته می شود یا نه، اگر به عنوان یک تغییر روشن درون صفحه نمایشی در نظر گرفته شود سپس هشدار ایجاد می شود. این موضوع باعث تماس نزدیک و فعالسازی دستگاه هشدار دوربین مدار بسته می شود یا باعث می شود سوئیچر دوربین مدار بسته ای را انتخاب کند که حرکت را ردیابی می کند.  مدلسازی فرایند ممکن است حدود یک پنجم ثانیه و یک ثانیه برای ردیابی تغییر وابسته به تغییر روشنایی برای مزاحم زمان گیر باشد. هرچند مزاحم ممکن است انسان یا موش باشد. سیستم نمی تواند تمایزی مابین آن دو ایجاد کند. بعلاوه زمان هشدار نمایش داده شده روی صفحه نمایشی می تواند خارج از دید باشد، چنانچه صفحه نمایشی بطور مداوم ضبط شود حتی می تواند مرور شود اما این مرور ممکن است در اقدام به عمل موثر باشد.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

کارکرد اولیه سیستم VMD برای خلاصی اپراتورها از استرس ناشی از مشاهده یک تصویر یا چندین تصویر اطلاعاتی است که برای مدت زمان زیادی تغییر نمی کند. سیستم VMD قادر به مشاهده کلیه دوربین ها در سیستم اش می باشد و فقط زمانی واکنش نشان می دهد که فعالیت مشکوکی مشاهده کند. در مدت زمان عدم فعالیت اپراتور می تواند با دیگر وظایف ادامه یابد و امنیت واکنش سریع دوربین مدار بسته به رویداد را ایجاد کند. حتی اندازه سیستم را با استفاده از هشت دوربین مدار بسته متعادل ساخته باشد باز هم احتمال مشاهده برای اپراتور وجود دارد. هشت صفحه نمایشگر نمی تواند با درجه تمرکز بیش از بیست دقیقه تداوم یابد. اگر صفحات نمایشی برای توالی تنظیم شوند فعالیت روی هفت دوربین مدار بسته بیشتر زمان را از دست می دهد و کاملا برای ردیابی مزاحمین بی تاثیر است. اگر مانیتور ها به طور متوالی قرار گیرند، وظیفه ردیابی مزاحمین غیرممکن شده و کار تکنولوژی تمام است.

ایده سیستم های VMD این است که پردازشگر به مشاهده تمامی دوربین ها در سیستم ادامه دهد. در طول این مدت اپراتوردوربین مدار بسته یا توالی، آنها را با استفاده از سیستم سوئیچینگ انتخاب می کند. این سیستم ممکن است شامل مانیتور اضافه به سیستم VMD شود و صفحه نمایش سیاهی را نشان دهد. وقتی فعالیت در هر دوربین مدار بسته ای روی می دهد، سیستم VMD آن را به عنوان مزاحم بررسی می کند، هشدار دوربین فورا به مانیتور سیاه سوئیچ شده و هشدار اپراتور را در قالب آلارم نمایش می دهد.

توجه اپراتور فورا روی پوشش دهی هشدار معطوف می شود. بررسی مزاحم می تواند رویدادهای بعدی را از تنظیم در آورد برای مثال گیرنده ویدئویی به ضبط کننده واقعی و تنظیم سیستم سوئیچینگ ماتریس به شکل متوالی تا از طریق سری های مشخصدوربین مدار بسته تنظیم شود. از اینرو اپراتور می تواند صفحه نمایشی را تجزیه و تحلیل کند و اقدام به عمل نماید.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

برای ردیابی سارقین، مزاحمین و مجرمین با استفاده از دوربین مدار بسته روش های زیادی وجود دارد:

  • هشدار های مزاحم
  • ردیاب های نصب شده
  • لرزش های مخفی یا دستگاه های میدان الکترونیکی
  • دستگاه های مادون قرمز فعال
  • دستگاه های مادون قرمز غیرفعال
  • دستگاه هایی با تکنولوژی امواج مغناطیسی
  • دستگاه ردیابی ویدئو متحرک

در این مقاله به تشخیص حرکات ویدئویی دوربین مدار بسته می پردازیم که علاوه بر بررسی مزاحمین می تواند به عنوان بخشی از سیستم مدیریت ساختمانی استفاده شود. تشخیص تصویر متحرک دوربین مدار بسته به عنوان سیستم مستقلی با دیگر سیستم های بررسی  یکپارچه می شود. در جهان واقعی دستگاه های بررسی هیچ هشدار اشتباهی را ارائه نمی کنند و ۱۰۰% هشدار ها هوشمند هستند.  متاسفانه این کلمه چندان ایده آل نیست و کمی سازگاری در این مورد لازم است. سازگاری باید به شکل موثر کاهش یابد و در سطح قابل قبولی باشد که امکان حصول اهداف با استفاده از دوربین مدار بسته امکان پذیر باشد.

دو نوع هشدار در دوربین مدار بسته وجود دارد؛ هشدار هوشمند و نادرست

بعضی اوقات ذکر هشدار جعلی باعث عدم توصیف هشدار و خرابی سیستم می شود. فقط به عنوان هشدار نادرست در نظر گرفته می شود زیرا سیستم دوربین مدار بسته به دلیل واضح و مشخصی هشدار داده است. هشدار هوشمند با نبوغ انسانی در اثر حرکت شخص یا وسیله نقلیه برای بررسی میدان و ایجاد تداخل در سیستم هشدار دوربین های مدار بسته ایجاد می شود. یکی از سنجش های موثر سیستم “درجه هشدار نادرست”(FAR) است. این نسبت نادرست هشدار ها برای مقیاس زمانی هستند. سطح FAR بستگی به توجهات سایت محلی دارد و هدف آن حداقل کاهش بدون از دست دادن هشدار های واقعی است. سنجش دیگر احتمالا بررسی درجه (PD) است. طوریکه نسبت ردیابی در تست های کنترل شده موجود باشد.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

بیشتر شرکت های فروش اینترنتی دوربین مدار بسته برای اینکه بتوانید سریعا تشخیص دهید تصاویر ضبط شده متناسب با اهداف شما نیستند، اطلاعات کافی در اختیارتان قرار نمی دهند، در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم تا بدانید هنگام انتخاب سیستم امنیتی چه باید بکنید.
بزرگترین مشکل در نصب دوربین مدار بسته انتخاب نادرست لنز است. برای تشخیص یک شخص ۱.۷ متری روی یک دوربین مدار بسته استاندارد باید ارتفاع صفحه نمایشی حداقل ۵۰% باشد. (استانداردهای بررسی و مشاهده به اندازه کافی برای تشخیص شخص به سادگی امکان پذیر نیستند)
برای مشاهده شخصی در صفحه نمایشی ۵۰% شما فقط می توانید منطقه عریضی از دو فضای کار پارک را ببینید. معروف ترین لنزهای خریداری شده از سوی مشتریان لنز ۳.۶ mm است. زاویه واید ۷۰% مشاهده می شود و می تواند تشخیص چهره ۳.۲ متری فراهم کند. از اینرو اگر در ارتفاع ۵ متری مستقر شود بستگی به مزاحم دارد که نردبانی جلوی دوربین مدار بسته گذاشته و از آن بالا برود تا بتوانید چهره اش را تشخیص دهید. در کل لنز ۳.۶mm شما را قادر می سازد شخص را مشاهده و بررسی کنید.
با فاصله دوربین مدار بسته بازی کنید و لنزهایی را انتخاب کنید که تشخیص چهره به خوبی انجام می دهند. جاییکه احتمال استفاده از لنز کانونی متنوع (یعنی ۵-۵۰mm) وجود دارد تطبیق دید در زمان نصب ساده تر می شود.
برای یافتن لنزی که دقیقا مد نظرتان است توصیه می شود از ابزار محاسبه لنز، از میدان دید ماشین حساب (FOV) استفاده کنید.
انتخاب میلی متری لنزها مطابق اندازه منطقه محاسباتی است. FOV برای کمک به تعیین درست انتخاب لنز پیش از نصب به کار می رود. این ماشین حساب با مرور اندازه منطقه به لنزها با وارد کردن مقدار آن اندازه نهایی لنز انتخابی را به شما می دهد.
با اطلاعات ارائه شده نباید مشکلی در انتخاب لنز داشته باشید و در نهایت دوربین مدار بسته مناسبی را انتخاب خواهید کرد.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

یکی از مشکلات موجود در محیط های روستایی و خیلی از مکان های داخل شهری عدم حضور دوربین مدار بسته است و به این دلیل پیگیری مجرمین به مراتب سخت تر از شهرهاست. فاکتورهای بسیاری موجود است که نشان می دهد دوربین مدار بستهبهتر از دزدگیر است.

آیا دوربین مدار بسته بهتر از دزدگیر است؟

دوربین مدار بسته مانند یک ردیاب عمل می کند، هرچند بدون مشاهده از راه دور، فیلم گرفته شده از این نوع دوربین ها می تواند به طور پیش فرض به عنوان شاهد سناریو استفاده شود وقتی مزاحمین به راحتی نمی توانند با وجود چنین دوربین های امنیتی ردیابی شوند.

بسیاری بر این باورند دزدگیر فقط سیستمی برای زنگ زدن و هشدار دادن است، اما دزدگیر ویژگی های دیگری نیز دارد اینکه قابل مشاهده بوده و زمانیکه هشدار دزدگیر فعال است، زنگ خطر آن افزایش می یابد، مشاهده از راه دور می تواند سطح خطر را ارزیابی کند و در صورت لزوم و در حالت اورژانسی به سرویس های سرقت و جنایت موارد را اعلان کند.

در کل بخش بزرگی از شغل های یکپارچه امنیتی برای ارزیابی سطح امنیتی نیازمند استفاده از سیستم های نظارتی هستند. راه حل های متفاوتی وجود دارد فراتر از دوربین مدار بسته تلویزیونی و دزدگیر، دانش و مهارت امنیت حرفه ای را به انتخاب موثر توصیه می کند. با ایجاد پیوستگی میان دوربین های مدار بسته و دزدگیر ها شاید بتوانیم از هر دو ویژگی برای دستیابی به امنیت استفاده کنیم.

در نظر گرفتن نیازهای امنیتی منحصربفرد و اهمیت برابری با مشاهده از راه دور این است که هم دوربین مدار بسته تلویزیونی و هم دزدگیر می تواند تاثیر زیادی داشته باشند.

با امکان مشاهده از راه دور انواع دوربین های مدار بسته به شکل موثر اندازه گیری شده و در حقیقت مانع از هر نوع جنایت و سرقت می شود.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

چطور تنظیمات دوربین مدار بسته را به گونه ای انجام دهیم که بهترین تصویر احتمالی را به ما نشان دهد؟

برای اینکه بتوانید تصویر را با جزئیات کامل دریافت کنید نیاز به پیکسل های کافی دارید، مفهوم اساسی برای نصب دوربین مدار بسته که باید آن را بفهمید.

بدون داشتن پیکسل کافی در صورت چطور می توانید تصویر مجرم ضبط شده توسط دوربین مدار بسته را تشخیص دهید به شرح دو تصویر گرفته شده از دوربین مدار بسته اچ دی می پردازیم.

تصویر سمت چپ ۵۵۰ پیکسل با زوم روی آن تصویر به اندازه ۲۸۵ پیکسل می شود (یعنی نصف پیکسل خود تصویر)

تصویر سمت راست نوع بزرگ شده آن است و شما می توانید با محدودیت های تصویر قبلی مقایسه کنید، دوربین مشابه، زوم لنز مشابه، این تصویر با فتوشاپ دستکاری نشده است و توسط دوربین مدار بسته تلویزیونی قابل مشاهده است.

در نظر بگیرید جسم شما در حال حرکت است برای توضیح این موضوع از تست صورت استفاده می کنیم: نمونه تصویر گرفته شده دیافراگم ۱/۳۰ دوربین با تناسب کامل است و سمت چپ دوربین تنظیم شده است. تصویر سمت راست دیافراگم را تا ۱/۱۲۵s کاهش می دهد.

پیش فرض دوربین مدار بسته تصویر تاری را ارائه می دهد و جزئیات تصویر به خاطر حرکت جسم کاملا محو است. تقریبا هیچ یک از تنظیمات به درستی انجام نمی شوند به یاد داشته باشید که به شکل طبیعی حساسیت تصویر در شب کاهش یافته و به شما اطمینان می دهد نور کافی وجود دارد.

صوت ایجاد شده توسط دوربین با نور کم در کشمکش است و می تواند جزئیات تصویر را با نور خوبی حفظ کند.

دوربین آنالوگ با وجود رشد ویدئو های IP و SDI معروف تر است. کابل Cat6 در جهان از Baluns استفاده می کند که برای ویدئو آنالوگ کاربرد متداولی دارد اما شفافیت تصاویر را از بین می برد.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

تصویر در تصویر، سیستم ساده ای است که یک صفحه نمایش می تواند به دیگری افزوده شود. خروجی های به کنترل کننده اجازه می دهند یک دوربین مدار بسته را به عنوان صفحه اصلی طراحی کند. دوربین دیگر به عنوان تزریق تصویر دیگر طراحی می شود. تصویر چسبیده شده ممکن است در موقعیت خود قرار گرفته یا هر جای دیگری روی صفحه نمایش نشان داده شود. معمولا دوربین مدار بسته، تصویر را به صورت فول اسکرین نمایش می دهد.

کنترل های نرمال برای تصاویر چسبیده به هم این موارد هستند: اندازه عمودی، اندازه افقی، موقعیت افقی و موقعیت عمودی. توجه کنید که فقط تصویر چسبیده شده ممکن است تغییر کند، پس زمینه دوربین مدار بسته معمولا به صورت فول اسکرین نمایش داده می شود. توجه کنید جایی که تصویر چسبیده شده آنالوگ است، دوربین ها نیاز به همزمان سازی دارند. این موضوع می تواند از ژنراتور همزمان بیرونی یا دوربینی که می تواند به صورت همزمان تصویربرداری کند، استفاده شود.

انشعابات صفحه نمایشی دوربین مدار بسته

این انشعابات مشابه افزونه تصویر به تصویر هستند که صفحات نمایشی هر دو دوربین مدار بسته می تواند با ایجاد یک ترکیب مفید تطبیق یابد. انشعاب صفحه نمایشی به ترکیب دو دوربین اشاره دارد. انشعاب می تواند به شکل افقی یا عمودی مرتب شود. درجه همپوشانی دوربین می تواند منطبق بر صفحه نمایشی باشد. انشعابات صفحه نمایشی نیازمند دوربین هایی برای همزمانی است.

انشعابات صفحات نمایشی چهارگانه همانطور که از نامش پیداست تصویر چهار دوربین مدار بسته را روی یک صفحه نمایشی نشان می دهد. اکثر این انشعابات تصویر دیجیتالی نامناسبی را پردازش و به تصویر می کشند. به این معنی که لزوما همزمانی دوربین ها و تصاویر دیجیتالی در یک چهارم تصویر به صورت فشرده نمایش داده می شوند.

ویژگی هایی که ممکن است برای انشعابات صفحه نمایشی چهارگانه در دسترس باشد برای بررسی مدل های بخصوص ضروری است.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

هر دوربین مدار بسته ای که از بیش از دو سیگنال ویدئویی ترکیب شده باشد، از لحاظ تکنیکی سیستم ویدئویی چندگانه نامیده می شود. اشاره به تجهیزات مرکبی که می تواند به طور همزمان هشت یا بیش از این تعداد سیگنال را با هم ترکیب کند، چندان شگفت انگیز نیست از طرف دیگر آنها به انشعابات صفحه نمایشی و انشعابات چهارگانه شناخته می شوند.

موقعیت های زیادی برای نمایش یک دوربین مدار بسته روی مانیتور داریم. برای مثال اگر حادثه ای اتفاق بیافتد، شاید مطمئن نباشید که کدام تصویر ضبط شده توسط دوربین مدار بسته اصلی است. با سوئیچ ساده دستگاه، مرور همه دوربین های مدار بسته که به ترتیب ضبط شده اند خسته کننده است و احتمال از دست دادن اطلاعات قبلی نیز وجود دارد. هرچند اگر دوربین ها به طور همزمان ضبط شوند و توانایی نمایش همزمان را داشته باشند مرور کردن و یافتن توالی این رویدادها بسیار راحت تر انجام می شود. بعلاوه، در حقیقت هیچ اطلاعاتی از بین نمی رود و صحنه های مرتبط می توانند با تصاویر فول اسکرین کاملا تجزیه و تحلیل شوند.

نمایش آنالوگ و دیجیتال دوربین مدار بسته

تصویری که مستقیما از دوربین مدار بسته بدست آمده و روی مانیتور نمایش داده می شود نمایش آنالوگ صفحه نمایشی است. اطلاعات تصویر مستقیما به سیگنال ویدئویی تبدیل می شوند و در صفحه مانیتور نمایش داده می شوند. شفافیت تصویر بستگی به کیفیت، لنز، سیستم انتقال و مانیتور دوربین مدار بسته دارد.

برای نمایش ضبط بیش از یک تصویر لازم است سیستم ها، سیگنال آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کنند که به نام تبدیل آنالوگ به دیجیتال معروف است. بعد از پردازش سیگنال از مانیتور نمایش داده شده به آنالوگ برمی گردد. صدا هم می تواند به سیگنال افزوده شود. همچنین کیفیت نهایی بستگی به رزولوشن برحسب تعداد پیکسل های سازگار با اطلاعات دیجیتال دارد.

در ادامه مبحث فوق در مقاله بعدی درباره تصویر در تصویر و انشعاب صفحات می پردازیم.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در ادامه مقالات قبلی در این مقاله به دوربین مدار بسته به عنوان منبعی از اطلاعات بزرگ نگاه می شود.

مطابق محققین بازار، ویدئو حالا به سرعت نوع داده در جهان رشد می کند و ویدئوها و تصاویر گرفته شده توسط دوربین مدار بسته امنیتی و نظارتی بدون کوچکترین دلیلی تعمیم می یابند. در حالیکه حدود گسترده ای از اطلاعات جهت اهداف امنیتی به کار می روند به عنوان منبع هوش تجاری استفاده می شوند.

هرچند، هنوز چالش قابل توجهی برای مدیریت موثر و استفاده از خروجی ویدئو اطلاعاتی تهیه شده از دوربین های مدار بسته وجود دارد. ما انتظار داریم سرمایه گذاری بیشتر روی ابزارها، هوش قابل تعقیبی از اطلاعات بزرگ سیستم های امنیتی را تولید کنند.

این تکنولوژی می تواند ساختاری را حول و حوش مقادیر گسترده ویدئویی اطلاعات و کمک به فهم بهتر الگوها و گرایش های قابل توجه ایجاد کند. در این سالها برای پیشرفت و استفاده بیشتر از سیستم دوربین مدار بسته ویدئویی برای پژوهش اطلاعات بزرگ به منظور جلوگیری از رویدادهای مرتبط در جستجوی افراد، موقعیت ها هستیم.

تکنولوژی بی سیم زندگی ما را به روش های زیادی از موبایل به وای فای انتقال داده است. مزایا و تسهیلات مشاهدات امنیتی از راه دور از طریق گوشی های هوشمند و تبلت ها صورت می گیرد. سیستم دوربین مدار بسته نظارتی ویدئویی برای دوربین شبکه ای به طور کلی از طریق دستگاه های موبایل مدیریت می شوند.

بجز استفاده بیشتر از تکنولوژی بی سیم در دوربین مدار بسته امنیتی و نظارتی خصوصا به عنوان افزایش و بهینه سازی تجاری و بهبود تجربه مشتری به کار می رود.

اپراتورهای امنیتی اشتیاق سیرنشدنی برای شفافیت بیشتر و جزئیات در تصاویر تولید شده با سیستم دوربین مدار بسته نظارتی دارند. این نوعی سازگاری هوشمندانه باعث رشد تجزیه و تحلیل ویدئویی می شود.

همانطور که در این چهار مقاله خواندید، استفاده از دوربین های مدار بسته و ارتباط آنها با اینترنت مهمترین منبع دسترسی بسیاری از افراد به اطلاعات بزرگ است.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

IOT با ترکیب این سیستم به شکل یکپارچه دستگاه های مجزایی نظیر دوربین مدار بسته نظارتی، ردیاب های دود، دستیابی به پنل های کنترل و بلندگوها را فراهم کرده است.

نتیجه استفاده از موارد امنیتی ایجاد هدف برای داده مفید است تا قابلیت مشاهده از سوی دیگر دستگاه های متصل را داشته باشد. این اتصال مابین دوربین های مدار بسته و کاربران نهایی با آگاهی کامل محیطی در عرض موقعیت های متعدد ایجاد می شود.

ارتباطات محوری دسته بندی می شوند و بلندگوهای دوربین مدار بسته IP و کنترل کننده ها را قادر می سازند نه فقط از IOT  استفاده کند بلکه گامی به سمت ساختمان های هوشمند بردارد.

با افزایش مقدار داده تعمیم یافته با اشتراک روی شبکه، در بسیاری موارد ذخیره و دستیابی از طریق مدل های محاسباتی ابری در حمایت از همه این اطلاعات تاثیرگذار است.

تکنولوژی های جدید و روش های ارتقا امنیت سایبری برای شبکه بندی و سیستم های امنیتی ابری خصوصا در سیستم دوربین مدار بسته پدیدار می شوند. محافظت از آسیب پذیری، حک شدن ضروری است و جنبه مهم امنیت فیزیکی و نظارت راه حل هایی هستند که طراحی و اجرا می شوند.

محاسبه ابری در مورد بخش صنعتی به شکل دهی امنیت و نظارت می پردازد. امنیت می تواند به عنوان سرویس از راه دور مدیریت شود، ارزش انسانی و منابع سرمایه نیاز بیشتری به مشاهده دارند. دسترسی به دوربین مدار بسته امنیتی از راه دور بیشتر از سوی کابران نهایی درخواست می شود که می خواهند توانایی مشاهده اموال و رویدادها بدون حضور فیزیکی داشته باشند.

ذخیره ابری جنبه مهم دیگر از سیستم دوربین مدار بسته است که در این مدل تاثیر بیشتری دارد. حجم بیشتر اطلاعات می توانند هزینه بهره وری و امنیتی داشته باشند و تسهیلات شدیدتری را ایجاد کنند، به کاربران اجازه دهند با نصب دوربین مدار بسته، آرشیو ویدئویی و همراهی اطلاعات برای دوره های طولانی تر و بهبود دسترسی داشته باشند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در ادامه مقاله قبلی به بحث اعتیاد به IOT (اینترنت اشیاء) و تکنولوژی های هوشمند و لزوم استفاده از دوربین مدار بسته در این میان می پردازیم.

سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته IP ناچار جایگزین سیستم های آنالوگ می شوند، امروزه استفاده گسترده تر محصولات امنیتی را خواهیم دید که با رشد اطلاعات ایجاد شده از سوی IOT به اطلاعاتی برای اهداف امنیتی و طیف کاربردها و مصارفشان به یکپارچگی رسیده اند.

IOT به دوربین های شبکه ای اجازه می دهد به طور مستقل بیاندیشند و تصمیمات هوشمندانه برای خود بگیرند. تصویر سازی شبکه دوربین مدار بسته متناظر با انواع بعدی است. دوربین مدار بسته IOT ممکن است توانایی پوشش دادن یکی از جفت های آسیب دیده یا مانع شونده را داشته باشد.

در جهان امنیتی جنبه مهم این گرایش این است که چطور اجزاء برای حل چالش قابل لمس کار می کنند. اول از همه سیستم هایدوربین مدار بسته امنیتی به راحتی طراحی، نگهداری و استفاده می شوند.

برای افزایش تکنولوژی IOT نیاز به دانش عمیقی از سوی عرضه کنندگان داریم؛

۱) چطور هر ویژگی یا اجزا با هم کار می کنند؟

۲) آیا می توانیم راه حلی را طراحی کنیم که بتواند برای حل چالش های ویژه استفاده شود؟

۳) آیا توانایی ارسال به عنوان یک پیشنهاد یکپارچه با ارزش زیاد و مجموعه ای از بخش ها را دارد؟

درست است که راه حل های امنیتی فراتر از بنیان این دوربین ها هستند. براستی، IOT آنقدر گسترده است که مرزهای سنتی بخش امنیتی را به راحتی مشخص کند. شبکه دوربین مدار بسته می تواند برای مدیریت اطلاعات ساختمانی، تجارت هوشمند در خرده فروشی و حتی جهش به پژوهش های علمی با تجزیه و تحلیل واقعی الگوهای ترافیکی و ازدحام جمعیت نیز استفاده شود.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

امروزه وارد جهانی شده ایم که بیلیون ها دستگاه توانایی جمع آوری و انتقال داده از طریق اینترنت را دارند. در این میان بازاردوربین مدار بسته هوشمند نیز رونق خود را دارد. اعتیاد به IOT (اینترنت اشیاء) و تکنولوژی های هوشمند گام شگفت انگیزی است که از خودروسازان گرفته تا شرکت های وسایل خانگی امیدوارند از این تکنولوژی نهایت استفاده را داشته باشند.

با وجود اعتیادی که بشر به تکنولوژی هوشمند دارد همچنان پیشرو استفاده از دستگاه های امنیتی و انواع دوربین مدار بسته برای دستیابی به اطلاعات مجزاست و به شکل فزاینده به ارزیابی تغییرات تکنولوژی IOT از طریق اصول مشخص می پردازد. راهنمای تجاری امروزه روی بهره وری و کارایی و تعمیم و بازگشت به سرمایه گذاری تمرکز می کند. راه حل های بازرگانی IOT در فضای سرمایه گذاری کشش ایجاد خواهد کرد و تجارت با استفاده از تکنولوژی این نوع دوربین مدار بسته، هوشمند خواهد شد و شروع به پرداخت اطلاعاتی خواهد کرد که دستگاه های IOT آنها را ایجاد می کنند.

این تکنولوژی در قالب ارزیابی امنیت فیزیکی به ما نمایش داده می شود. مصرف کننده و تاثیر عمیق تکنولوژی IT روی ابتکار و تغییر با امنیت صنعتی، دوربین مدار بسته تلویزیونی اچ دی، اچ ۲۶۴ قیاسی و جریان برق روی اترنت؛ مثال های قابل توجهی هستند. به ما خاطر نشان می کنند اینترنت اشیا، انشعاب های عمیقی روی صنعت نظارت ویدئویی و امنیتی ایجاد می کنند.

ارتباطات محوری در سال ۱۹۹۶ پیشتازی دستگاه IOT را شناسایی کردند وقتی اولین شبکه دوربین مدار بسته مربوط به امنیت صنعتی راه اندازی شد و راه اندازی سیستم دوربین مدار بسته جزر و مدی فراتر از امنیت ایجاد کرد.

قابلیت سیستم های IP نوع دیگری از سیستم دوربین های مدار بسته در حال نمایش است و عرضه کنندگان همچنان در حال کشف راه های جدید برای افزایش جریان برق، انعطاف پذیری و رسیدن به این اتصالات هستند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

تسهیلاتی نظیر انبار کالا و گمرک بیشترین سود را از سیستم نظارتی دوربین مدار بسته می برند و می توانند چالش حفاظت و امنیت را کاهش دهند یا کاملا از بین ببرند. موقعیت استراتژیک دوربین مدار بسته امنیتی می تواند به مدیران انبار و مالکان امکان تمرکز روی این مناطق پر ریسک را بدهد و آمار سرقت و جنایت در این مکان ها را کاهش دهد.

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته امنیتی برای انبار کالا

دوربین ها می تواند به دو حالت پنهانی یا کاملا مشخص نصب شوند، توجه داشته باشید نصب این دوربین در هر حالتی تاثیر بزرگی در تولید نهایی هر کارخانه و تجارتی خواهد داشت.

سیستم دوربین مدار بسته نظارتی سالهاست که مانع از فعالیت جرم و جنایت شده است. حتی زمانیکه ناظرین این دوربین ها به شکل فعالانه قادر به رصد آنها نبودند. امکان مشاهده از راه دور با استفاده از شبکه ضبط ویدئویی برای پخش و تکثیر فیلم نظارتی در اینترنت برای این تکنولوژی وجود دارد. با استفاده از دوربین مدار بسته نظارتی در انبار کالا، هزینه های استخدام افسران امنیتی قطع می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های این نوع دوربین ها پوشش ۲۴/۷ نظارتی است. احتمالا شما انبار کالا را قفل می کنید و حتی به سیستم دزدگیر وصل می شوید فقط سیستم دوربین مدار بسته نظارتی می تواند تصویر کسی که وارد انبار شده را بگیرد. با ترکیب سیستم های نظارتی با نظارت صوتی توانایی مشاهده رفتار کارمندان خود را دارید و این کار بازخورد مناسبی از عملکرد پرسنل به شما خواهد داد.

همانطور که اشاره کردیم با نصب چنین سیستم های نظارتی می توانید تاثیر مثبتی روی بیمه پرسنل داشته باشید و در صورت وقوع هر نوع خسارت جانی و مالی با بررسی دوربین ها از هزینه های سنگین درمانی که شاید شما به عنوان کارفرما اصلا مقصر رویدادش نبودید، در امان بمانید.

با نصب و راه اندازی این سیستم ها در انبار کالا علاوه بر بهبود تجارت با آسودگی به کار و کسب خود بپردازید.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

تکنولوژی دوربین مدار بسته تلویزیونی در کنار مصرف کننده های الکترونیکی شبیه دوربین های ضبط کننده و دوربین های دیجیتالی پیشرفت سریع تری دارد و شاید درک افراد از سرعت پیشرفت انواع دوربین ها از دریای آنالوگ به اقیانوس عمیق این تکنولوژی، کمی ضعیف باشد.

CCD یا CMOS؟

شبیه سازی یا سنسور درون و جلوی دوربین مدار بسته توسط چیپ های CCD یا CMOS صورت می گیرد. برای مثال CCD ها با استفاده از روش «انتقال میان سطرها» ارزان تر است و می تواند ورقه های عمودی را در تصاویر اطراف نقاط روشن نور نشان دهد. فریم دوتایی آنها کمی گران است، چیپ های CMOS می توانند نقش حائل را در پنهان کردن حرکت اشیاء ایفا کنند. به هیچ وجه در جهان واقعی از این ویژگی آگاه نخواهید شد اما خوب است حساسیت نوری، حدود دینامیکی و نسبت سیگنال به صوت و فاکتورهای دیگر در طراحی دوربین مدار بسته مهمتر از تقلایی باشد که روی CCD به جای CMOS انجام می شود.

استانداردهای ویدئویی دوربین مدار بسته

به شکل تاریخی، سنسور استاندارد صنعتی در حد ۱/۴, ۱/۳, ۱/۲,  اینچی برای تشخیص استاندارد ویدئویی برای عرض تصویر است.

دوربین مدار بسته دیجیتال چیپ های تصویرسازی بزرگتری را با قابلیت های ویدئویی ارائه می کند. اندازه های مگاپیکسل در حال افزایش هستند و این سیستم های CCTV به عنوان پیکسل های متراکم روی جریان برق کامپیوتر قابل تهیه هستند.

کیفیت بالای لنزهای گرافیکی باید متناسب با رزولوشن خوب و جمع آوری نور مناسب باشد. نقطه مشخص این است که پیکسل بیشتر برای چیپ CCD یا CMOS از اندازه ارائه شده مشخص است، هر پیکسل باید کوچکتر شود. این امر منجر به ظرفیت جمع آوری نور برای هر پیکسل می شود و دوربین مدار بسته سنسور نوری را پیشنهاد می کند.

به عنوان بخشی از این دریای متلاطم تکنولوژی برای اینکه بتوانید از ویژگی و امکانات آن استفاده کنید ناچارید با آن همسو باشید.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

صفحه نمایش سفید یا نواحی سفید روی صفحه نمایش

اگر دوربین مدار بسته صفحه نمایش سفید یا مه سفیدی را نمایش می دهد به خاطر مادون قرمز است که پشت لنز های دوربین مدار بسته را منعکس می کند. توصیه می شود پشت بدنه دوربین از پوشش لبه دار استفاده کنید. تا اگر شاتی خارج اما جلوی دوربین گرفته شد بتواند IR را به دوربین برگرداند.

در حالیکه نمی توانید روشنایی مادون قرمز دوربین را ببینید به شدت روشن شده و سطح جلوی دوربین مدار بسته، نور پشتی را به لنزها منعکس می کند. حتی اگر سطح خارج از شات صفحه باشد می تواند IR را منعکس کند. نمی توانید دوربین را حرکت دهید و سعی کنید روی آن زوم کنید و میدان دید را باریک تر کنید. آلودگی نوری از سطوح دیگر باعث ایجاد مواردی روی صفحه می شوند.

تیرگی کلی تصویر در شب با حرکت روی صفحه نمایشی

بهتر است دوربین مدار بسته را با وجود تارهای عنکبوت بررسی کنید. در طول شب تارهای عنکبوت قابل رویت نیستند.  دوربین فراتر از تار تمرکز می کند و غیرقابل دید به نظر می رسد. شب هنگام مادون قرمز به تار خورده و بوضوح نمایش داده می شود. برای فرار از این مشکل اسپری عنکبوت مفید است.

دوربین های نصب شده داخلی شب هنگام تصویر سفیدی نمایش می دهند

شیشه سطح انعکاس نور است و درست جلوی دوربین قرار می گیرد. مادون قرمز با بیرون زدن مستقیم از شیشه به لنزهای دوربین مدار بسته باعث تابش نور می شود. این کار دقیقا شبیه فلش زدن هنگام عکس گرفتن جلوی پنجره در شب است.

حرکت نقاط جلوی دوربین مدار بسته در شب

این هم شبیه تارهای عنکبوت است اما به جای تار، روشنایی گرد و خاک و ذرات را در هوا منعکس می کند. قابل توجه است هنگام مه گرفتگی قطرات آب در هوا معلق هستند و مادون قرمز را منعکس می کنند.

می توانید برای نصب دوربین های مدار بسته از نصاب استفاده کنید و به این ترتیب دیگر با مشکلات و موارد گفته شده مواجه نخواهید شد.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

بسیاری از افراد هنگام نصب دوربین مدار بسته در طول روز هیچ مشکلی ندارند، اما بیشتر مشکلات پس از نصب این نوع دوربین ها شب هنگام روی می دهد در این مقاله و مقاله بعدی به نشانه ها و علائم پوشش این دوربین ها اشاره خواهیم کرد.

مشکلات دید در شب دوربین مدار بسته

عدم نمایش تصویر در شب

بزرگترین مشکل این است که به هیچ وجه چیزی در صفحه نمایش نمی بینند. بهتر است زاویه دید دوربین مدار بسته را چک کنید و مطمئن شوید دوربین قدرت دارد و تضمین کنید اتصالات درست هستند و مادون قرمز دوربین روشن است. اگر همه چیز درست بودند جلوی دوربین بایستید و زاویه دید آن را ببندید. اگر شما دوربین را در فضایی قرار داده اید که چیزی در آن نمی بینید، مادون قرمز به سطح پشت دوربین خورده و شی را نمایش می دهد.

افت ولتاژ

یکی از مشکلات در این زمینه افت ولتاژ است. وقتی IR روشن می شود جریان برق تقاضای دوربین مدار بسته بیشتری دارد، اگر کابل خیلی طویل باشد یا مسی نباشد با افت ولتاژ مواجه می شوید که باعث خاموش شدن دوربین مدار بسته می شود. روشن شدن IR باعث خاموش شدن دوربین مدار بسته می شود و تا زمانیکه IR روشن است دوربین مجدد روشن و خاموش می شود. با افت ولتاژ تصویر نمایش داده شده از سوی دوربین مدار بسته چندان با کیفیت نیست. اگر از کابل CAT5 برای متصل شدن به دوربین ها به DVR و عرضه جریان برق استفاده کردید مطمئن باشید کابل فلزی یا آلومینیومی دارید.

بدتر شدن تصویر دوربین های مدار بسته در شب

وقتی مادون قرمز روی دوربین مدار بسته سویئچ می شود اگر جریان برق به اندازه کافی قوی نباشد باعث ایجاد مشکل می شود. طول کابل را نمی توانید افزایش دهید زیرا در اثر افزایش کابل با افت ولتاژ مواجه خواهید شد.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نوع سنتی دوربین مدار بسته آنالوگ، ویدئوها را بر مبنای محور کابلی یا کابل بندی UTP به DVR بر می گرداند. در DVR ویدئو را دیجیتالی کرده و روی درایو ها ذخیره می کند. DVR های مدرن شبکه هایی هستند که می توانند از دور به LAN یا با یک پیکره بندی مناسب از WAN یا اینترنت دسترسی داشته باشند. در حقیقت ویدئو از این نوع دوربین ها به فرمت آنالوگ تبدیل شده و به صورت زنده ضبط می شود و در شبکه های دیگر نیز قابلیت دسترسی دارد.

تکنولوژی جدید، کلاس فرعی دوربین مدار بسته آنالوگ است. نقاط قوت و ضعف دوربین های آنالوگ در زمینه های معینی مشابه پیشرفته آنهاست. ممکن است تکنولوژی دوربین مدار بسته اچ دی برتر و جدید پیشنهاد موقتی باشد. اولین باری که دوربین های مدار بسته اچ دی توجه افراد را به خود جلب کردند نیازمند حمایت بیشتر تولید کنندگان اصلی و سازندگان دوربین مدار بسته در جهان بودند. در نهایت ترتیب مسائل و انتخاب برتر برای نصب این نوع دوربین ها در اولویت قرار گرفت.

گرایش به دوربین مدار بسته جدید در سال ۲۰۱۴ به واقعیت تبدیل شد، تعداد کمی از سازندگان دوربین های مدار بسته اصلی موفق به راه اندازی سری های جدید این نوع دوربین ها با رزولوشن ویدئویی بهبود یافته شدند.

سری این نوع دوربین ها در ردیف محصولات آنالوگ قرار گرفته است و بهترین رزولوشن دوربین مدار بسته آنالوگ را ایجاد کرده است. بزرگترین دستاورد در این مورد پیشرفت نقاط ضعف مشخصه های دوربین های مدار بسته آنالوگ است که رزولوشن پایین تصویر ویدئویی را ایجاد می کنند.

مقایسه بالاترین رزولوشن دوربین های مدار بسته آنالوگ ۶۰۰ TLV یا ۷۰۰TLV است، سری های بعدی این دوربین ها قابل دستیابی به بالاترین رزولوشن افقی ۱۳۰۵ پیکسلی و رزولوشن عمودی ۱۰۴۹ پیکسلی را دارند. فراتر از سری های DVR می توانند با بالاترین رزولوشن ۱۲۸۰ در ۵۷۶ پیکسل با فریم ۲۵ هر ثانیه و هر کانال ثبت شوند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

ابزار مدیریتی برای دوربین مدار بسته تلویزیونی Tracerit است که به تجارت شما کمک می کند اطلاعات، فیلم ضبط شده را راحت تر و با دسترسی بیشتر مدیریت کنید. وقتی نسخه های متعددی از سخت افزار این سیستم های مدار بسته با قابلیت های متفاوت نصب شده باشند فیلم استخراج شده از دوربین ها با استفاده از درایوهای سخت افزاری قابل حمل و نقل، کابل اتصالات یا وای فای امکان پذیر است. Tracerit همه این اطلاعات را یادآوری کرده و به طور مستقیم روش مرتبط با حصول اطلاعات یا درخواست اتوماتیک فیلم دوربین مدار بسته تلویزیونی از طریق وای فای را ارائه می دهد.

بسته قابل استناد TRACERIT در دوربین مدار بسته

این نرم افزار هنگام دانلود و مشاهده فیلم ها سعی می کند از بسته های قابل استناد صوتی استفاده کند و خطاهای مشخص شده توسط دوربین، تصاویر یا نرم افزارهای دیگر را ردیابی کند. ردیابی خطاهای سخت افزاری این نوع دوربین ها قابلیت دستیابی به این تجهیزات را افزایش می دهد و به شما اطمینان می دهد، چنانچه دستگاه با رویداد دیگری مواجه شود، فیلم گرفته شده سریعا به دستتان می رسد.

بسیاری از شرکت ها از یادآور تقویم، ایمیل و صفحات برای ثبت استفاده می کنند. Tracerit همه این فرایندها را به شکل خودکار انجام می دهد و به افزایش بازدهی دوربین مدار بسته تلویزیونی کمک می کند و تا حدودی از استهلاک این نوع دوربین ها کم کرده و گزارش گسترده ای از شرکت تهیه می کند.

ردیابی سخت افزاری دوربین مدار بسته تلویزیونی

برخی از سیستم های دوربین مدار بسته تلویزیونی توانایی حذف DVR و مرور فیلم گرفته شده از این نوع دوربین ها را دارند. ردیابی هر نوع سخت افزار برای دریافت اطلاعات می تواند وقتی این سیستم های مدار بسته تلویزیونی درخواست فوری در این زمینه دارند سریعا صورت گیرد.

با توجه به موارد گفته شده در مدیریت سیستم امنیتی موجود در دفاتر، شرکتها و حتی مغازه های کوچک و بزرگ انتخاب با شماست که چطور در حداقل زمان ممکن از رویدادها آگاه شوید.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

سوال مشترکی که از بسیاری از فروشندگان دوربین مدار بسته تلویزیونی می شود این است « IR هوشمند چیست؟IR  هوشمند تکنولوژی ساخت دوربین های امنیتی است که شدت ال ای دی مادون قرمز این نوع دوربین های مدار بسته را برای جبران فاصله اشیاء تنظیم می کند، زیرا مادون قرمز اشیاء را در فاصله طولانی و با نور زیاد نشان نمی دهد.

تکنولوژی IR هوشمند برای رفع مسئله سفیدی تصاویر گرفته شده با این تکنولوژی، نظیر صورت افراد یا زمانیکه خیلی نزدیک ال ای دی های IR دوربین های دید در شب هستند، استفاده می شود. برای مثال اگر مشتری یک دوربین مادون قرمز ۶۵ فوتی با طیف IR بخرد، این دوربین قابلیت رویت منطقه ای را دارد که افراد می توانند آن را در فاصله نزدیک تر (برای مثال ۵ تا ۱۰ فوتی قرار دهند). بسیاری از دوربین های مادون قرمز امروزه در دسترس هستند و شامل این تکنولوژی می شوند. اما نه همه آنها، بنابراین مهم است ویژگی دوربین مدار بسته خود را چک کنید.

ویدئو IR هوشمند برای دوربین مدار بسته امنیتی

ویدئو قابلیت دید در شب دوربین مدار بسته تلویزیونی را با IR هوشمند مقایسه  کنید. توجه کنید زمانیکه شخص به دوربین نزدیک می شود چهره اش روی دوربین با استفاده از IR هوشمند قابل رویت است اما جلوی دوربین مدار بسته ای که این ویژگی را ندارد کاملا سفید می شود.

مقایسه IR هوشمند و غیر هوشمند

تصاویر دوربین مدار بسته تلویزیونی را با دوربین مجهز به IR هوشمند مقایسه کنید. دوربینی با این تکنولوژی هوشمند برای گرفتن تصاویر و طیف مادون قرمز استفاده می شود و شما می توانید تطبیق عالی ال ای دی IR در این نوع دوربین ها هنگام نزدیک شدن شخص به آنها را کاملا مشاهده کنید.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

ممکن است دوربین مدار بسته تلویزیونی اچ دی،IP  و MP (مگاپیکسل) یا شبکه ای از سیستم های نظارتی داشته باشید. این دوربین ها به تکنولوژی مشابه دوربین مدار بسته تلویزیونی اشاره دارند. این تکنولوژی رزولوشنی با کیفیت عالی ثبت می کند و فیلم های امنیتی را روی سیستم شبکه ای نشان می دهد.

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته IP

این سیستم ها تصاویر با کیفیتی را به شما نشان می دهند. بزرگترین مزیت دوربین مدار بسته تلویزیونی مگاپیکسل تصاویر با رزولوشن عالی و با کیفیت است. این رزولوشن بالا با NVR بیان شده است و به معنی این است که می توانید سطح مشابه جزئیات را همانند یک تصویر زنده ببینید وقتی فیلم های ضبط شده نمایش می دهید. به خاطر افزایش رزولوشن بالاتر از ۲MP شما توانایی زوم دیجیتالی روی تصویر از پیش ضبط شده بدون تصویر پیکسلی با تصویری با رزولوشن پایین دارید.

تکنولوژی های قدیمی تر DVR در مقایسه با CIF یک چهارم جزئیاتی که از قبل دارید، بجز دوربین های اچ دی و ۴CIF سطح مشابهی از جزئیات را مشابه تلویزیون اچ دی ارائه می دهند. رزولوشن ارائه شده در این دوربین ها بالاتر از فول اچ دی است و شما نیازمند حداقل دوربین دو مگاپیکسلی هستید. تا به تصاویر ۴K برسید از اینرو به دوربین ۸ مگاپیکسلی یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

کیفیت تصویر مهم است خصوصا اگر شما نیاز به گرفتن اطلاعاتی نظیر تشخیص چهره دارید. برای مشاهده انباری خانه یا تغییراتی که روی کاشی های  سردر منزل صورت گرفته است. کیفیت ضعیف تصاویر ضبط شده از سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ می تواند کلی و برای برگرداندن اطلاعات یا تلاش برای تشخیص مثبت بلا استفاده باشد. بسیاری از افراد اولین باری که از سیستم های آنالوگ برای ضبط تصاویر استفاده می کنند شگفت زده می شوند.

امروزه همه افراد از تصاویر با تشخیص عالی روی هر چیزی استفاده می کنند از گوشی های موبایل گرفته تا تلویزیون ها، از اینرو کیفیت تصاویر گرفته شده خصوصا زمانی که پای دوربین مدار بسته در میان است نیاز به دقت بالا و انتخاب خوبی دارد.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دارایی های بازرگانی نظیر ساختمان های تجاری، دفاتر بازرگانی و خرده فروشی ها و در کل هر نوع تجارتی نیازمند توجه دقیق به راه حل های امنیتی یکپارچه هستند. هرچند امنیت عنصر محافظتی در زمین است بدون تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته نظارتی قادر به کنترل همه موارد امنیتی نیست، اینجاست که سیستم دوربین مدار بسته تلویزیونی نقش ضروری در اجرای امنیت خصوصا در موارد تجاری ایفا می کند.

دوربین مدار بسته می تواند وسط اتاق یا در زوایای مختلف قرار بگیرد. هرچند جایگذاری آنها روی تصاویر و امنیت زاویه هر دوربین تاثیر دارد و زاویه انحراف دوربین ها می تواند مانع از ارتکاب جرم و جنایت شود.

دوربین مدار بسته تلویزیونی چیست؟

دوربین مدار بسته تلویزیونی سیستمی متشکل از مدار، ویدئو فرستنده است و همه عناصر به طور مستقیم به هم متصل می شوند. این سیستم ها برخلاف گیرنده های تلویزیونی قادرند بطور مستقیم تصویر برداری کرده، تصاویر را برگردانند و نمایش دهند یا سیگنال را ذخیره کنند. چنین دوربین های امنیتی با استفاده از امواج در هم ریخته به مانیتور فرستاده می شوند و با ثبت کننده ویدئو کاست تجهیز می شوند، اما همه اینها با ضبط ویدئو دیجیتال جایگزین می شوند و می توانند ویدئوهای بیشتری را ذخیره کنند و به شکل اتوماتیک از آن فیلم های پشتیبانی تهیه کنند.

شما نیاز به پیکسل های کافی در تصاویر برای رسیدن به جزئیات مورد نیاز دارید، از اینرو انتخاب دوربین مدار بسته مناسبی که قابلیت تصویربرداری با رزولشن بالا داشته باشد، حائز اهمیت است، برخی به اشتباه دوربین های HD می خرند و به آزمایشگاه های CSI تکیه می کنند و فکر می کنند کافی است و اما اینطور نیست. برای ممانعت از خرید دوربین های دیگر برای مثال انواع HD به شما توصیه می کنیم با یکی از شرکت های معتبر نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته تلویزیونی تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته تلویزیونی IP تصاویر با کیفیت بالا را روی شبکه های کامپیوتر شما ایجاد می کند. این نوع دوربین ها تصاویر را به داده تبدیل می کنند و سپس آنها را از طریق اتصال شبکه یا اینترنت ارسال می کنند، به این ترتیب امکان رویت تصاویر هر کجا که به اینترنت وصل شوید را فراهم می کنند.

شما می توانید فیلم دوربین های مدار بسته تلویزیونی ضبط شده از محیط زندگی و کسب و کار خود را روی کامپیوتر شخصی، موبایل یا تبلت ببینید، زیرا همه اینها روی اینترنت انجام می شوند و نیاز به کابل اتصال دارند تا سیستم دوربین های مدار بسته تلویزیونی IP را ایجاد کنند از اینرو دوربین مدار بسته بی سیم و دوربین مدار بسته وای فای شبیه یکدیگر هستند.

طرز کار دوربین مدار بسته تلویزیونی IP

این سیستم های مدار بسته به شکل سنتی و از طریق سیم و کابل ویدئویی به مانیتور یا DVD وصل می شوند و از طرف دیگر سیستم دوربین اطلاعات ویدئویی را به ارتباط دیجیتالی نظیر وای فای، اترنت، USB و موارد دیگر وصل می کنند.

هر وسیله ای که قادر باشد تصاویر را از طریق شبکه انتقال دهد، خودش یک دوربین است به این دلیل شما نیازی به تمامی سیم ها ندارید.

دوربین مدار بسته IP بی سیم با اتصال به پهنای باند بی سیم کار می کند. بنابراین می توانید دوربین را هر کجای  روتر بی سیم قرار دهید.

اگر بتوانید سیستم دوربین مدار بسته را به درستی تنظیم کنید می توانید فیلم ها را از هر نقطه ای که می خواهید ببینید، به همان اندازه که ارتباط اینترنتی دارید می توانید تصاویر را مشاهده و ضبط و ثبت کنید. این قابلیت و ویژگی دوربین های مدار بسته تلویزیونی IP است که به عنوان شبکه ویدئویی نظارتی کار می کنند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

این مقاله را در دو قسمت گردآوری کردیم تا با مطالعه کامل آنها درباره دوربین های نوع اچ دی و مگاپیکسلی با رزولوشن استاندارد اطلاعات کافی بدست آورید. لازم به ذکر است در مقاله اول به دوربین های مدار بسته اچ دی می پردازیم و موارد کاربرد آنها را مطرح می کنیم.

یکی از مزایای منحصربفرد شبکه ویدئویی، نظارت ویدئویی آن است که توانایی حرکتی فراتر از رزولوشن PAL/NTSC سنتی و حدود فریم و ویدئو آزمایشی با رزولوشن بالا با جزئیات تصویری عالی ایجاد کند. حتی یک شبکه ویدئویی فول اچ دی را پیشنهاد می کند که حداقل صدها بار بهتر از دوربین مدار بسته آنالوگ کار می کند. در این میان دوربین های شبکه ای نیز وجود دارند که رزولوشن ۸ مگاپیکسلی را پیشنهاد می کنند.

دوربین مدار بسته اچ دی تکنولوژی جدیدی است که در بازار طرفداران زیادی دارد. این نوع دوربین ها کیفیت تصویری عالی، فول فریم با فرمت ۱۶:۹ را در قالب استانداردهای صنعتی ایجاد کرده اند.

کاربردهای مناسب برای شبکه دوربین مدار بسته فول اچ دی

دوربین مدار بسته اچ دی، تصویری چشم نواز با فریم کامل ویدئویی و رنگ های عالی ارائه می کند. تصویر واید اسکرین ۱۶ در ۹ برای صفحات نمایش مدرن و تلویزیون ها عالی است. در حقیقت شبکه دوربین های مدار بسته تلویزیونی اچ دی مطابق استانداردهای صنعتی می باشد و به این معنی است که کیفیت تصاویر با درجه بالاتری نسبت به بسیاری از دوربین های شبکه مگا پیکسل ضمانت می شود. شبکه دوربین مدار بسته اچ دی برای کاربرد فول فریم بهینه سازی شده است.

فرودگاه ها، کازینوها، سیستم های نظارت شهری، مکان های کنترل پاسپورت برخی از مثال هایی هستند که نشان می دهند شبکهدوربین مدار بسته فول اچ دی راه حل عالی برای دست یابی به تصویر قابل استفاده است.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در مقاله قبلی درباره دوربین های اچ دی صحبت کردیم و در ادامه به مبحث دوربین های مدار بسته مگاپیکسلی می رسیم. دوربین مدار بسته مگاپیکسل مطابق هیچ استانداردی نیست، اما با بهترین کاربردهای صنعتی سازگار است و مشخصا به تعداد عناصر سنسور تصویری دوربین دیجیتال اشاره دارد. برای مثال شبکه دوربین مدار بسته چند مگاپیکسلی غالبا فریم محدودی دارد.

کابردهای مناسب شبکه دوربین مدار بسته مگاپیکسلی

شبکه دوربین های مدار بسته مگاپیکسلی کاربردهای زیادی دارند. برای مثال وقتی صحبت از ویدئویی با جزئیات تصویری کامل نظیر مرور نظارتی بانک ها، هاب حمل و نقل و دیگر قضایا است، از این دوربین ها استفاده می شود. بعلاوه بیشتر دوربین های مگاپیکسلی جریان چند منظوره ای دارند. به این معنی که برخی از دوربین ها ویدئوهای متفاوتی را از نواحی متفاوت انتقال می دهند.

چه زمانی رزولوشن استاندارد دوربین مدار بسته از نوع مگل پیکسل بهترین انتخاب است؟

دوربین ها با زوم بصری پاسخ خوبی برای بسیاری از شرایط نظارتی هستند. در صحنه های نمایشی که نورپردازی مشکل است، رزولوشن استاندارد دوربین مدار بسته با حساسیت روشنایی شدید و حدود دینامیکی گسترده تصویر قابل استفاده ای ایجاد می کند. وقتی بهینه سازی نصب دوربین نظارتی صورت گرفت، در نظر داشتن کل سیستم ضروری است نه فقط دوربین ها. نرم افزار مدیریت ویدئویی، ظرفیت شبکه و قوانین ذخیره ویدئویی محدودیت هایی را برای رزولوشن و فریم تنظیم می کنند و رزولوشن استاندارد دوربین ها می توانند راه حل مناسبی برای هزینه بهره وری داشته باشند.

هیچ نوع سیگنالی از دوربین وجود ندارد که برای تمامی کاربردها مناسب باشد. فقط اهداف نصب ویدئو نظارتی شما را تجزیه و تحلیل می کند. ترکیب دوربین مدار بسته اچ دی و دوربین های مگاپیکسلی با انتخاب شبکه رزولوشن استاندارد برای دیگر نیازهای بهینه سازی می شوند.

با ایجاد تعادل در انواع شبکه دوربین ها، راه حل استفاده از دوربین نظارتی IP مفید، قابل اطمینان و موثر طراحی شده است.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته مادون قرمز با بهره گیری از تجربه صنعتی ۶۵ ساله ساخته شده است. این دوربین ها طوری طراحی شده اند که در هر محیطی برای بررسی و اسکن اشیاء با تکنولوژی مادون قرمز امکان بهره برداری دارند. انتخاب سری های همه کاره، حرفه ای با کیفیت تصویری عالی یا سری های کارشناسی تا ۱۰۲۴ در ۷۶۸ رزولوشن روی صفحه صنعتی پیشنهاد می شوند.

موارد استفاده دوربین مدار بسته مادون قرمز

استفاده از دوربین مدار بسته مادون قرمز به عنوان ردیاب گاز

دوربین مدار بسته مادون قرمز برای ردیابی گاز مناسب است. با استفاده از این تکنولوژی به راحتی با صفحه مدرج، مادون قرمز به گاز تغییر می کند. با استفاده از این دوربین می توانید به راحتی عیب یابی کرده و موارد نشتی گاز را ردیابی کنید. دوربین مدار بسته مادون قرمز برای تکنیسین هایی که نیاز به تصویر سازی حرارتی، سریع و صحیحی در بدنه های ناهموار دارند، مناسب هستند. رزولوشن ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسلی در تشخیص های پیشرفته و ابزارهای گزارشگری لازم است.

دوربین مدار بسته مادون قرمز برای ترموگراف های حرفه ای مناسب است و با قابلیت لیزر برنده خود از نزدیک و دور روی یک تصویر تمرکز می کند. با استفاده از این دوربین ها می توانید جزئیات هدف مورد نظر خود را با قابلیت سوپر رزولوشن ببینید. این دوربین ها قابلیت چرخش صفحه نمایشی ۲۴۰ درجه برای تمرکز روی تصویر را دارند. با استفاده از آنها می توانید گزارش های فایلی از تصاویر خود داشته باشید و با ویرایش و تجزیه و تحلیل تصاویر و گزارشگری نسخه ای روی لب تاپ یا گوشی هوشمند خود ایجاد کنید.

این نوع دوربین ها در گرماسنجی پزشکی، الکتریکی و طیف گسترده ای از موارد صنعتی کاربرد دارند و با انتخاب مناسب دوربین های مدار بسته مادون قرمز در حرفه خود با تکنولوژی گام بردارید.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

کارفرمایان برای زیر نظر گرفتن کارمندان خود با استفاده از تکنولوژی دوربین مدار بسته امنیتی دلایل قانونی دارند و این نظارت کاملا قانونی است.

  • حفظ ایمنی کارمندان و امنیت آنها با ممانعت از خشونت و دزدی
  • ممانعت از دله دزدی، تمارض، آسیب عمدی و دیگر سوء رفتارها
  • مشاهده و بهبود بهره وری در سیستم کاری
  • جلوگیری از هر گونه خطا در بخش خدمات مالی مطابق دستور العمل آیین نامه های حقوقی

دلایل گفته شده لزوم استفاده از دوربین های امنیتی در تمامی شرکت ها و تجارت های کوچک و بزرگ حتی مغازه های خروده فروشی را نشان می دهند.

وقتی از دوربین مدار بسته استفاده می کنید سه مورد قانونی باید تحت نظارت کامل قرار گیرد. مورد اول؛ قانون استخدام می گوید کارمندان نباید به روشی عمل کنند که احتمال ویرانی یا صدمه زدن به اعتماد متقابل کارمند و کارفرما ایجاد شود. اگر چنین شود احتمال اخراج کارمند وجود دارد و کارمند نیز به همان اندازه حق شکایت از کارفرما را دارد.  مورد دوم؛ قوانین حفاظتی چگونگی جمع آوری و پردازش اطلاعات شخصی درباره کارمند توسط کارفرما با امکان استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی برای ثبت فیلم ویدئویی از آنها را تنظیم کرده اند. سومین مورد؛ کارفرمایان با رعایت آیین نامه های حقوق کارمندان می توانند از دوربین مدار بسته تلویزیونی استفاده کنند.

برای ممانعت از بروز مشکلات با وجود قوانین گفته شده، بجز استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در برنامه ریزی های بخصوص نظیر بررسی جرم یا پیگیری مسئول یا قبول قوانین لازم باید حتما کارمندان را از وجود چنین دوربین هایی مطلع سازید.

در کل معرفی دوربین مدار بسته می تواند پیچیده باشد اما با رعایت قوانین و مقررات، کارفرمایان به راحتی می توانند از این تکنولوژی به نفع خود و کارمندانشان با حفظ اعتبار و آبرو استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در مقالات قبلی درباره کاربرد دوربین مدار بسته، انواع آنها و همچنین فواید و دلایل استفاده از این دوربین ها صحبت کردیم در این مقاله سعی داریم با توضیح کامل ابزار موجود در این دوربین ها و نحوه کاربرد آنها را بیان کنیم.

قسمت های یک دوربین مدار بسته

دوربین

نقطه آغاز برای هر یک از دوربین های مدار بسته تلویزیونی مسلما دوربین است. دوربین ها تصاویر را ایجاد می کنند که به موقعیت کنترل فرستاده شوند. این تصاویر توسط لنزهای تعبیه شده در جلوی دوربین مدار بسته تلویزیونی ضبط و به تصویر کشیده می شوند.

مانیتور

تصویر گرفته شده توسط دوربین باید در موقعیت کنترل دوباره ایجاد شود و با استفاده از صفحه نمایشگر (مانیتور) تصاویر نمایش داده می شوند. مانیتور این نوع دوربین ها دقیقا مشابه گیرنده تلویزیونی است.

سیستم دوربین مدار بسته ساده

ساده ترین سیستم دوربینی است که به مستقیما از طریق کابل هم محور با جریان برق به مانیتور دوربین وصل می شود. این جریان در دوربین، نیروی برق تولید می کند و سپس خروجی ها برای انتقال اطلاعات از دوربین به مانیتور را با هم یکی کرده و به این ترتیب بهترین توالی از طریق دوربین برای ارسال کلیه موارد ضبط شده صورت می گیرد.

جریان برق اصلی سیستم دوربین مدار بسته تلویزیونی

یک دوربین مدار بسته تلویزیونی از مانیتور خود جریان برق اصلی را می گیرد. کابل محوری از دوربین به سمت سیگنال ویدئویی به مانیتور هدایت می شود. در هر دوربینی یک سوئیچر وجود دارد که صفحه نمایش را نگه می دارد و می تواند به نوبت و در صورت نیاز سوئیچ شود. به این ترتیب تصاویر در طول نمایش مطابق کاربرد سوئیچر هنگام ضبط تنظیم می شوند و سپس به ترتیبی که تنظیم شده اند روی صفحه مانیتور به نمایش در می آیند.

موارد گفته شده قسمت های مهم دوربین های مدار بسته هستند که با شناخت چگونگی کاربرد آنها بهتر می توانید برای خرید دوربین اقدام کنید.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

بیشترین استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی برای سیستم های امنیتی به کار رفته در مکان های متفاوت است. آنها سالها در مکان هایی نظیر مغازه های خرده فروشی بزرگ، سوپرمارکت ها، بانکها و موسسات دولتی قابل رویت هستند. امروزه سیستم های دوربین مدار بسته در تجارت های کوچک و حتی خانه های خصوصی نیز به کار رفته اند.

دیگر کاربردهای دوربین مدار بسته تلویزیونی

امروزه می توانید این دوربین ها را در کنار بزرگراه های اصلی و مناطقی که میزبان رویدادهای بزرگ هستند، همچنین در خیابان ها و جاده ها مشاهده کنید. نه تنها برای کاهش ترافیک استفاده می شوند بلکه به سرویس های اورژانس برای واکنش سریع به وقوع رویداد نیز کمک می کنند. در هتل ها، استادیوم ها و سالن های همایش وجود دارند. بیشتر فرودگاه ها و ایستگاه های قطار مجهز به این دوربین ها هستند.

هر مانیتوری که سیگنالی را انتشار دهد می تواند به سیستم دوربین مدار بسته متصل شود این اتصال می تواند به شکل سیمی یا بی سیم باشد، اما در بیشتر موارد همراه با یک دروبین نظارتی است و به کاربر اجازه کنترل از راه دور را می دهد، این اتصال به دوربین های مخفی نیز امکان پذیر است.

دوربین های مخفی می توانند با هر شبکه دوربین مدار بسته تلویزیونی یکپارچه شوند، آنها به کاربران قابلیت ثبت اعمال جنایت آمیز را می دهند، بسیاری از باندهای تبهکاری از وجود دوربین مدار بسته آگاه اند و با برنامه ریزی جلو می روند. به این دلیل طیف تازه این دوربین ها با دستگاه عایق به نام دوربین مخفی ظاهر شده اند. بسیاری از تجارت های کوچک از دوربین های مخفی جهت موارد امنیتی استفاده می کنند. از وجود این تکنولوژی های پیشرفته که باعث کاهش ضرر و زیان مالی و جانی شده اند، متشکریم.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

سیستم امنیتی مغازه خرده فروشی مانع از هر نوع خسارت می شود و دوربین مدار بسته امنیتی برای مغازه های خرده فروشی نقش مهمی ایفا می کنند. در ادامه مزایای استفاده از این دوربین ها را بیان می کنیم:

  1. وجود دوربین مدار بسته ارائه خدمات به مشتریان را بهتر می کند.

دروبین های امنیتی فقط به ردیابی سرقت کمک نمی کنند بلکه در بهبود ارائه خدمات به مشتریان بسیار مفید هستند. تضمین شادی مشتریان و تجربه خرید لذت بخش با وجود مغازه های مشابه و فراوان رمز موفقیت شما در کسب و کار است. با امکان استفاده از دوربین مدار بسته امنیتی نظارت کامل روی کارمندان خود دارید تا مطمئن شوید آنها سرویس کافی در اختیار مشتریان قرار می دهند. همچنین در صورت شکایت مشتری از نحوه سرویس دهی کارمندانتان با دلیل و مدرک می توانید ثابت کنید حق با مشتری است یا با کارمند.

  1. مغازه هایی که دوربین مدار بسته دارند، کارمندان بهتری دارند

با نصب این دوربین ها، چیدمان و ساختار بهتری از تجهیزات، لوازم، محصولات و از همه مهمتر پرسنل خود دارید. فیلم های گرفته شده توسط این دوربین ها جریان فعالیت مغازه شما را نشان می دهند. با در نظر گرفتن اوج شلوغی مغازه و حجم رفت و آمد مشتریان توانایی برنامه ریزی برای داشتن کارمند کافی و ارائه خدمات بهتر را خواهید داشت و بالعکس زمان های خلوت که نیازی به استفاده از کارمندان بیشتر نیست با برنامه ریزی هزینه کمتری بابت نیروی انسانی پرداخت خواهید کرد.

  1. نصب دوربین مدار بسته به طرح کلی مغازه شما کمک می کند.

آخرین مزیت استفاده از چنین سیستم های امنیتی، بهبود طرح کلی مغازه شماست. می توانید فیلم های خریداران را هنگام خرید از مغازه ببینید و نهایت استفاده را از فضای درونی مغازه را داشته باشید.

کیفیت بالای دوربین مدار بسته امنیتی نقش مهمی در امنیت مغازه های خرده فروشی، خوار و بار فروشی، مارکت ها، وال مارت ها و دیگر فروشگاه ها ایفا می کند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

اهمیتی ندارد چطور امنیت مغازه خود را حفظ کنید، همیشه در نظر داشته باشید احتمال سرقت زیاد است. زیرا یکی از بزرگترین فاکتورها است که تاثیر منفی روی موفقیت تجارت کوچک شما می گذارد، اما با استفاده از دوربین مدار بسته امنیتی به راحتی می توانید از تاثیر منفی آن جلوگیری کنید.

اگر شما نیز مالک یک مغازه جزئی یا همان خرده فروشی هستید در زیر مزایای دوربین مدار بسته امنیتی را بیان کرده ایم:

این مقاله در دو قسمت گردآوری شده است.

 مزایای سرمایه گذاری روی دوربین مدار بسته در مغازه خرده فروشی و فروشگاه بزرگ

  1. نصب دوربین مدار بسته نظارتی مانع از خسارت می شود

بدون شک یکی از مزایای استفاده از دوربین کاهش خسارات وارده به اموال مغازه است. سرقت و از بین بردن لوازم، نگرانی بسیاری از مغازه داران است. در موارد سرقت با داشتن فیلم های ویدئویی از سارقین به راحتی می توانید اموال مسروقه خود را پس بگیرید.

  1. وجود سیستم امنیتی دوربین مدار بسته در مغازه، نظارت دائمی ایجاد می کند

با استفاده از دوربین IP امنیتی، نظارت دائمی روی مغازه خرده فروشی خود دارید حتی زمانیکه آنجا نباشید. به این معنی که حتی بعد از بستن در مغازه خود می توانید آن را از طریق سیستم نصب شده روی گوشی موبایل و مانیتور خود مشاهده کنید.

  1. دوربین مدار بسته امنیتی نصب شده در خوار و بار فروشی مانع سرقت داخلی می شود

سرقت داخلی دیگر نگرانی مغازه داران است که می تواند تاثیر به مراتب مخربی روی موفقیت کار و کسب آنها بگذارد. آمار نشان می دهد کارمندان داخلی در بسیاری موارد اقدام به دله دزدی می کنند. حضور دوربین های نظارتی سرقت داخلی را ردیابی می کند.  این دوربین ها از کارمندان هنگام ارتکاب جرم، مدرک تصویری تهیه می کنند.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

پیرو مقاله قبلی درباره کاهش نگرانی ها با استفاده از دوربین های مدار بسته به دیگر روش های سودمند در این مورد توجه کنید.

  1. کمک به اجرای قانون و رفع جرم

وقتی کسی جرمی را مرتکب می شود و دوربین مدار بسته تصویرش را بر می دارد، پلیس و دیگر افراد اجرایی می توانند از این فیلم برای نمایش تصاویر و ویدئو ها از طریق رسانه های متعدد اقدام کنند.

  1. مراقبت از کودکان و بزرگسالان

با استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در خانه، حتی در مسیر نیز می توانید امنیت کودکان و بزرگسالان را مشاهده کنید. علاوه بر این می توانید مراقب پیشخدمت و مستخدمین باشید و اطمینان داشته باشید همه چیز مرتب است.

  1. مراقبت از اشیاء

اگر در دفتر خود حضور ندارید می دانید چطور به کار خود ادامه دهید، دوربین مدار بسته به شما کمک می کند. تنها با چند کلیک  روند کار پرسنل را مشاهده کرده و روی آنها کنترل داشته باشید.

  1. محافظت از کارمندان

استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی باعث ایجاد امنیت برای کارمندان در قبال خشونت هایی می شود که گاهی اوقات از سوی مشتریان صورت می گیرد. شما با مدرک و سند می توانید از خود در برابر اتهامات محافظت کنید.

  1. تشویق به رفتار خوب

استفاده از چنین دوربین هایی درون دفاتر به ایجاد نظم و ترتیب کارمندان کمک می کند و در کل باعث بهبود و پیشرفت روند کار سازمان می شود.

  1. مشاهده نواحی پر خطر

دوربین مدار بسته ممکن است در مناطق پر از خطر کارخانه قرار گیرد. برای مثال هنگام آتش سوزی با قابلیت هشدار باعث کاهش آسیب های بالقوه می شود و در بسیاری از موارد مانع از شیوع آتش سوزی شده، به سرعت امکانات اورژانس را فراهم می کند.

  1. افزایش اعتماد مشتری

بانک ها و مغازه های مجهز به دوربین مدار بسته تلویزیونی باعث ایجاد احساس امنیت و ایمنی می شوند. مشتریان احساس خوبی دارند و این امر باعث افزایش اعتماد آنها می شود.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

یکی از روش های سودمند در ایجاد امنیت در خانه و محل کار استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی و تجهیزاتی است که مانع از دزدی و سرقت می شوند.  تکنولوژی که ماورای این تجهیزات امنیتی قرار دارد بسیار پیشرفته است می تواند دوربین مدار بسته را به تلویزیون معمولی یا کامپیوتر وصل کند تا بتوانند فیلم های ضبط شده را ببینند. در زیر درباره نگرانی های موجود در خانه و محل کار صحبت کردیم و ۱۰ دلیل لزوم استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی را بیان کرده ایم؛

  1. ممانعت از جرم و جنایت

اگر نگران جرم و جنایت هستید، دوربین ها نمی توانند عملا کسی را دستگیر کنند اما وجود سیستم های دوربین مدار بستهتلویزیونی می تواند باعث شود انسانها قبل از انجام هر کاری بیشتر بیاندیشند. اگر شما دزدی را برنامه ریزی کرده اید یا آثار هنری مغازه یا دفتری را ویران کرده اید با علم به اینکه می دانستید تمام تصاویر شما ضبط شده است باز هم این کار را می کردید؟

  1. ممانعت از سرقت کارمندان

اگر شما به یکی از کارمندان مشکوک هستید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید، دوربین بسیار کمک کننده است. در بیشتر موارددوربین مدار بسته تلویزیونی نزدیک صندوق داران یا مکان های دیگری که کارمندان اغلب در آن مستقر هستند، نصب می شود، نصب چنین دوربین هایی علاوه بر نمایش زمان و نحوه سرقت کارمندان و مشتریان مانع از ارتکاب جرم می شود زیرا آنها می دانند در این مکان دوربین مدار بسته نصب شده و باید مراقب حرکات خود باشند.

  1. داشتن مدرکی معتبر

اگر جنایتی اطراف یا درون تجارت شما اتفاق افتاده باشد و شخصی متهم به ارتکاب جنایت شود دوربین تصاویر مورد نظر را برداشته است و شما یک مدرک قانونی برای دادگاه خواهید داشت.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در ادامه دیگر مزایای استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در سیستم بانکی گردآوری شده است.

ذخیره اطلاعات به شکل دیجیتالی

با بهره گیری از تکنولوژی دیجیتالی دوربین مدار بسته تلویزیونی در بانک ها، ذخیره و مدیریت فیلم های نظارتی به شکل موثر، قابل قبول و قابل دسترس صورت می گیرند و از اینرو تکنیک های تحقیقی پیشرفته در خصوص وقایع و رویدادها را خاطر نشان می کنند و موارد مشکوک را به راحتی و با سرعت بیشتری شناسایی می کنند.

نظارت مداوم

دوربین مدار بسته امنیتی بانک ها مجاز به نظارت تسهیلات بانکداری و حفاظت بیرونی در ساعات کار هستند. این موضوع امکان دسترسی به سیستم های خودپرداز عابر بانک به صورت شبانه روزی با امنیت بالا را فراهم کرده است.

تشخیص داده

سیستم های نظارتی دوربین مدار بسته ویدئویی از تکنولوژی دیجیتال برای قابلیت انواع پیشرفته تشخیص اطلاعات استفاده می کنند تا با جستجوی فیلم ویدئویی برای اثبات تراکنش های ویژه بانکی و تصاویر افراد بخصوص یا حتی مشکوک بهره گیرند.

افزایش اعتماد مشتری

هرچقدر یک بانک امن تر باشد، اعتماد مشتریانش بیشتر می شود. سیستم نظارتی ویدئویی یک بانک راه موثری برای افزایش احساس امنیت و جلب رضایت مشتریان است.

دسترسی از راه دور

دوربین های نظارتی IP امکان مشاهده و دسترسی از راه دور به شکل زنده را دارند و می توانند با ارتباط اینترنتی و دسترسی به شبکه فیلم ویدئویی کلیه اطلاعات، تصاویر و فیلم های دریافتی را بایگانی کنند.

خطرات موجود در استفاده از دوربین مدار بسته نظارتی در بانک

اعتماد بیش از حد

در حالیکه دوربین مدار بسته نظارتی برای حفاظت از دارایی های بانکی، کارمندان و مشتریان مفید است، نمی توان فقط به این تکنولوژی تکیه کرد، باید اعمال امنیتی دیگری نیز در محل انجام شود و بایستی تسهیلاتی برای امنیت پرسنل در نظر گرفته شود.

حریم خصوصی

بانک ها مکان های عمومی هستند و تقاضای امنیت بالا و استفاده از نظارت ویدئویی مداوم یکی از ضرورت های آنهاست  و به دلیل عمومی بودن این مکان جهت رفاه حال پرسنل و مشتریان باید محدودیت هایی در نظر گرفته شود.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

به نظر می رسد بانک ها امن ترین موسسات در جهان هستند. ما با اعتماد به این موسسات پول خود را به امانت می گذاریم و وظیفه آنها حفاظت از اموال و جلب اعتماد ماست. از اینرو استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در این موسسات ضروری است بسیاری از بانک ها با سرمایه گذاری روی دوربین های امنیتی، نظارت و امنیت را بیش از پیش افزایش داده اند.

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی در بانک

ممانعت از سرقت

استفاده از یک دوربین مدار بسته تلویزیونی خوب می تواند به بازداشت سارقین کمک کند و تصاویر مهم و شواهدی از بدترین رویدادها برای اجرای قانون داشته باشد.

بررسی جرم

در مواردی شبیه سرقت و کلاهبرداری، تصاویر گرفته شده توسط دوربین مدار بسته امنیتی بانک جهت ردیابی موارد مشکوک می باشد. سیستم های نظارتی IP با تحلیلگران ویدئویی پیشرفته نظیر تشخیص چهره به حل این مسئله می پردازند و بررسی کلاهبرداری در بانک ها با ثبت اطلاعات و ضبط تصاویر مجرمین بسیار سودمند می باشند. این اطلاعات برای شناسایی مجرمین و کمک به محافظت از اطلاعات حساب مشتریان است.

دستگاه خودپرداز بانک

بسیاری از مشتریان عابر بانک نمی دانند وقتی از حساب آنها بدون اطلاعشان برداشت مشکوکی توسط دستگاه صورت می گیرد، چه باید بکنند؟ با وجود دوربین مدار بسته امنیتی در دستگاه های عابر بانک، انجام هر نوع تراکنش پاسخی دارد.

هماهنگی اطلاعات از موقعیت های مختلف

سیستم نظارتی بانکی قابلیت ارسال فیلم ها به اتاق فرمان مرکزی و یا  مشاهده از طریق اینترنت را دارند.

یکپارچگی سیستم هشدار با سیستم نظارتی مدرن، دوربین مدار بسته امنیتی بانکی می تواند تنها با یک شبکه ساده به وجود آید.

عاملیت هوشمند دوربین های امنیتی با تحلیل ویدئویی نظیر سنسور حرکتی، تشخیص چهره و رفتار می تواند به شکل موثر برای شناسایی فعالیت های غیرعادی و مشکوک درون و اطراف بانک استفاده شود.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 شهريور 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 52 صفحه بعد