نوشته شده توسط : negaco

دوربین مداربسته اسپید دام همان دوربین های حرفه ای هستند که همه به دنبال خرید آن ها می باشند.

دوربین مدار بسته اسپید دام به دلیل قابلیت چرخش تا ۳۶۰ درجه و هم چنین امکان زوم بالا بسیار معروف و پر طرفدار هستند. نصب دوربین مدار بسته اسپید دام به دلیل قابلیت چرخش سبب شده است تا بجای چندین دوربین نصب گردد. این دوربین مدار بسته امکان قابلیت برنامه ریزی نیز دارد. در واقع این دوربین مدار بسته یک دوربین حرفه ای و عالی برای مکان های روباز به شمار می رود.

دوربین مدار بسته اسپید دام دارای یک پایه جهت نصب است و با توجه به شکل ظاهری آن این دوربین قابلیت چرخش را دارد.

نصب دوربین مدار بسته اسپید دام برای مکان هایی مناسب تر است که بزرگ هستند و در یک لحظه می توان تمام محیط را زیر نظر داشت.

البته این دوربین قیمت بالاتری از دیگر دوربین ها دارد. به دلیل امکانات و خصوصیات و ویژگی هایی که این دوربین دارد از انواع دوربین های حرفه ای و کارآمد به شمار می رود لذا منطقی به نظر می رسد که قیمت بالاتری نیز داشته باشد.

دوربین مدار بسته اسپید دام به دلیل استفاده در محیط های بزرگ و روباز قابلیت دید در شب را هم دارا می باشد.

نصب دوربین مدار بسته که تنها یک بار انجام می شود باید به دقت و به صورت عالی انجام پذیرد تا بعد از آن دچار مشکل نگردید.

محل نصب دوربین را خودتان می توانید تعیین کنید اما همیشه سعی کنید از کارشناسان برای نصب دوربین مدار بسته خود کمک بگیرید زیرا کارشناسان با تجربه بوده و به درستی مکان نصب دوربین شما را تعیین خواهند کرد.

برای خرید انواع دوربین اسپید دام چه به صورت تکی و چه به صورت عمده و از طرفی برای نصب دوربین مدار بسته از طریق شرکت اقدام نمایید تا دچار هیچ گونه مشکلی نگردید.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

فروش دوربین مدار بسته به صورت اینترنتی چگونه است؟ چگونه می توان دوربین مدار بسته را از طریق اینترنتی انتخاب و خریداری کرد؟
فروش و نصب دوربین مدار بسته چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی مدتهاست که رونق گرفته است.
راه اندازی وب سایت برای قرار دادن انواع مدل های دوربین مدار بسته در آن کاری بسیار منطقی و البته می توان گفت ضروری به نظر می رسد.
امروزه با پیشرفت اینترنت و دسترسی راحت افراد به صفحات وب اگر شرکتی برای فروش محصولاتش از اینترنت کمک نگیرد می توان گفت شکست خورده به حساب می آید.
نصب دوربین مدار بسته تنها می تواند توسط افراد آموزش دیده انجام شود لذا افراد خود به تنهایی نمی توانند نصب دوربین مدار بسته را انجام دهند لذا از طریق اینترنت به جستجو پرداخته و به دنبال شرکتی برای نصب دوربین خود می افتند.
فروش اینترنتی دوربین مدار بسته بسیار راحت تر از دیگر محصولات است. زیرا دوربین محصولی است که می توان تمام خصوصیات و ویژگی ها و امکانات آن را به صورت دقیق نوشت و به راحتی آن را انتخاب کرد.
نصب دوربین مدار بسته نیز کار هرکسی نبوده و شما برای این که بتوانید این کار را انجام دهید باید با نوع دوربین مدار بسته کاملاً آشنایی داشته و در این راه تجربه نیز کسب نمایید تا بتوانید به درستی به نصب دوربین مدار بسته بپردازید.
نصب دوربین مدار بسته نیاز به کابل شبکه دارد که کابل نیز خود انواع بسیار زیادی دارد. کابل شبکه خود با کیفیت های گوناگونی در بازار موجود است که هرکدام نیز قیمت های متفاوتی با هم دارند. اگر کابل مورد استفاده برای نصب کیفیت پایینی داشته باشد در انتقال تصاویر دچار مشکل شده و به خوبی نمی تواند این کار را انجام دهد. لذا هنگام نصب دوربین مدار بسته بهتر است از کابل های با کیفیت بالا استفاده شود. کابل شبکه هرچه ضخامت بیشتری داشته باشد کیفیت بالاتری خواهد داشت.
برای خرید دوربین مدار بسته می توانید با شرکت در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نصب دوربین مدار بسته توسط کدام شرکت ها انجام می شود؟ آیا می دانستید نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته از ابتدا تا انتها توسط شرکت انجام می شود؟
برای نصب دوربین مدار بسته در تهران شرکت های زیادی وجود دارند که این شرکت ها هرکدام به شیوه ای کار خود را انجام می دهند.
برای نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی آن به طور کامل از شرکت های معتبر کمک بگیرید که کار فروش دوربین مدار بسته را نیز خودشان انجام می دهند.
نصب دوربین مدار بسته از ابتدا تا انتها توسط خود شرکت انجام می شود لذا نیازی به دخالت و داشتن اطلاعات در این زمینه ندارید تمام کار توسط شرکت انجام می شود.
دوربین مدار بسته به دو دسته دوربین مدار بسته تحت شبکه و دوربین مدار بسته آنالوگ تقسیم می شود.
دوربین مداربسته تحت شبکه جدید ترین نوع دوربین به شمار می آید. نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به دلیل این که به کامپیوتر نیز وصل می شود امکان استفاده از نرم افزار های پیشرفته نیز در آن وجود دارد. شما می توانید با نصب نرم افزار روی کامپیوتر از تمام قابلیت های دوربین خود استفاده نمایید. از جمله زوم کردن روی تصویر، گنجاندن چندین تصویر در یک صفحه و …
در واقع کیفیت تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه بسیار بهتر و بالاتر از دوربین های قدیمی آنالوگ است. دوربین های تحت شبکه نیز شامل انواع مارک های مختلف می شود. از جمله این مارک ها می توان به مارک رستر اشاره کرد. دوربین رستر که از انواع دوربین تحت شبکه به شمار می رود خود شامل مدل های بالت، دام، انواع دوربین دید در شب، دوربین اسپید دام و … می شود. از انواع دوربین رستر که بسیار پر کاربرد است دوربین پلاک خوان است که برای نصب در اتوبان ها بسیار کاربرد دارد. دوربین پلاک خوان که حتی در شب نیز با کیفیت بسیار بالا امکان عکس برداری از پلاک خودرو ها را دارد. برای خرید انواع دوربین مدار بسته می توانید با کارشناسان شرکت در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته بالت را می شناسید؟ آیا تا به حال از دوربین مدار بسته بالت استفاده کرده اید؟ کاربرد دوربین مدار بسته بالت در کجاست؟

نصب دوربین مدار بسته بالت بسیار بیشتر از سایر دوربین ها انجام می شود. اما دلیل این امر چیست؟

نصب دوربین مدار بسته بالت که در انواع تحت شبکه و آنالوگ موجود می باشد بیشتر در مکان هایی که فضای باز و بدون سقف هستند استفاده می شود. دلیل اصلی این امر ضد آب بودن این دوربین ها است. نصب دوربین مدار بسته بالت همانند دیگر دوربین ها است. اما شکل ظاهری آن با بقیه فرق دارد.

دوربین مدار بسته بالت به صورت تقریباً استوانه ای بوده و جنس آن از فلز می باشد. کاربرد اصلی دوربین های بالت استفاده در فضای بیرونی است. این دوربین ها امکانات دید در شب نیز دارند که البته بسته به نوع انتخابی از کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند.

برای خرید دوربین مدار بسته بالت می توانید از طریق شرکت ها اقدام نمایید. دوربین بالت بیشتر به درد شرکت هایی هم چون شرکت های حمل و نقل که در فضای آزاد مشغول به کار هستند می خورد. شرکت های حمل و نقل کالا با توجه به نوع کارشان از فضای آزاد و بیرونی شرکت استفاده می نمایند و با توجه به این که حجم زیادی از کالا در محوطه جمع می شود نیاز ضروری به دوربین احساس می شود لذا دوربین بالت با امکانات و ویژگی های خود می تواند بهترین گزینه برای این شرکت ها باشد.

از طرفی بدنه مقاوم این دوربین باعث شده است تا به راحتی از بین نرود و به دلیل این که از جمله دوربین های ضد آب به شمار می رود در مقابل آب و باران استحکام بیشتری از خود نشان می دهد. لذا نگران نباشید این دوربین برای فضا های باز ساخته شده است.

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته بالت را دارید اما نمی دانید کدام مدل را خریداری نمایید با کارشناسان شرکت در تماس باشید.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته دید در شب چگونه دوربینی است؟ کاربرد دوربین مدار بسته دید در شب کجاست؟ نصب دوربین مدار بسته دید در شب در چه مکان هایی انجام می شود؟
دوربین مدار بسته دید در شب از انواع دوربین هایی است که امکان فیلم برداری و عکس برداری در شب را فراهم می نماید. نصب دوربین مدار بسته دید در شب بیشتر در مکان هایی که روباز هستند انجام می شود. برای مثال در اتوبان ها که شب ها نیز باید کار عکسبرداری انجام شود باید از انواع دوربین دید در شب استفاده شود.
دوربین دید در شب انواع مختلف دارد. کیفیت تصویر برداری این دوربین ها با هم متفاوت است. اگر دوربین مدار بسته دید در شب رنگی باشد تصویر بهتری را ارائه خواهد داد.
نصب دوربین مدار بسته دید در شب در اتوبان ها و بزرگراه ها بسیار پر کاربرد است. علاوه بر استفاده از این دوربین ها در اتوبان ها استفاده از دوربین مدار بسته دید در شب در شرکت ها نیز کاربرد بسیار بالایی دارد.
شرکت های خصوصی امروزه معمولاً ساختمان خود را مجهز به دوربین مدار بسته می نمایند. این روز ها از دم در گرفته تا درون اتاق ها دوربین مداربسته را می توانید ببینید.
نصب دوربین مدار بسته دید در شب به دلیل این که از انواع دوربین تحت شبکه می باشد شما می توانید آن را بر روی لپ تاپ خود نصب نمایید تا شب ها از منزل خود محیط کار را زیر نظر داشته باشید و امنیت شرکتتان تضمین گردد.
برای نصب دوربین مدار بسته دید در شب نیاز به کابل شبکه و محیط شبکه است که امروزه حتی خانه ها نیز دارای شبکه هستند. لپ تاپ نیز که در همه اداره ها و خانه ها پیدا می شود. لذا نگران نباشید تجهیزات زیادی برای نصب دوربین مدار بسته نمی خواهید. برای سفارش و نصب دوربین مدار بسته دید در شب کافی است از کارشناسان شرکت کمک بخواهید تا شما را راهنمایی کرده و مدل مورد نیازتان را به شما معرفی نمایند.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته تحت شبکه را از کدام نمایندگی خرید کنیم؟ نمایندگی دوربین مدار بسته تحت شبکه کجاست؟
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه تنها از طریق نمایندگی های مجاز و معتبر در ایران انجام می شود. اگر قصد دارید نصب دوربین مدار بسته انجام دهید می توانید از طریق این نمایندگی ها اقدام کنید.
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه در چندین مدل انجام می شود. بسته به این که دوربین مدار بسته را برای کجا می خواهید خرید کنید نوع مدل آن متفاوت خواهد بود. این که برای محیط سر بسته می خواهید یا محیط رو باز قضیه کاملاً متفاوت است.
اما نکته مهم در خرید دوربین مدار بسته خرید به صورت مستقیم از طریق نمایندگی هاست. خرید دوربین از نمایندگی ها سبب می شود از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند گردید و با قیمت واقعی و مناسب آن را خریداری نمایید.
دوربین تحت شبکه نیز که بسیار با کیفیت و وضوح تصویر آن بالاست در انواع برند هایی هم چون رستر عرضه می گردد.
رستر یکی از انواع بهترین برند های دوربین مدار بسته است که از انواع دوربین های تحت شبکه بوده و ساخت انگلستان می باشد یعنی این دوربین از انواع وارداتی بوده و در ایران از طریق نمایندگی عرضه می گردد.
نصب دوربین مدار بسته کاربرد بسیار بالایی برای شرکت ها دارد. با نصب دوربین مدار بسته مدیران دیگر نیازی به رفت و آمد و نظارت بر کار کارمندان نخواهند داشت و با استفاده از این دوربین ها به راحتی می توانند بر کار کارمندان خود نظارت کنند. از طرفی مکان هایی هم چون سازمان ها که تا به حال برای امنیت به نگهبان نیاز داشتند امروزه دیگر با نصب دوربین مدار بسته نیازی به نگهبان نداشته و تنها با نصب چندین دوربین می توانند نظارت کامل را داشته باشند و از لحاظ امنیت مشکلی نخواهند داشت.
دوربین مدار بسته تحت شبکه رستر با امکان فیلم برداری در شب با وضوح بالا این امکان را فراهم کرده است که برای شب نیز نیاز به نگهبانی نداشته باشید.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته توسط کدام شرکت ها به فروش می رسد؟ برای خرید دوربین مدار بسته در کرج به کجا مراجعه نماییم؟
آیا می دانستید شرکت هایی که فروش دوربین مدار بسته را انجام می دهند امکان ارسال آن به سراسر کشور را دارند. کرج از جمله شهر هایی است که فروش دوربین مداربسته در آن رونق بالایی دارد.
نصب دوربین مدار بسته در تهران و کرج و هم چنین دیگر شهر ها توسط تیم های متخصص انجام می شود.
فروش دوربین مدار بسته یا به صورت تکی و یا به صورت عمده انجام می شود. فروش و نصب دوربین مدار بسته به صورت تکی معمولاً به کسانی انجام می شود که برای استفاده در منزل و یا فروشگاه خود نیاز به دوربین مداربسته دارند.
فروش و نصب دوربین مدار بسته به صورت عمده نیز برای افراد عادی انجام نمی شود بلکه این فروش به سازمان ها، ادارات، بانک ها و … انجام می شود.
سازمان ها در هنگام خرید دوربین مدار بسته به صورت عمده سعی در خرید به صورت مستقیم از نمایندگی های معتبر دارند زیرا در این صورت هم می توانند از اصل بودن محصولات و هم از قیمت آن ها مطمئن باشند.

لذا سازمان ها در هر کجای کشور محصول خود را سفارش داده و با گرفتن مشاوره از کارشناسان و نصابان می توانند خرید دوربین مورد نظر خود را انجام دهند.
از بین برند های دوربین می توان به برند رستر اشاره کرد که از انواع دوربین تحت شبکه به شمار می رود و از کیفیتی بسیار بالا برخوردار است.
نصب دوربین مدار بسته رستر توسط نماینده فروش آن در کشور انجام می شود و خریداران در سراسر کشور می توانند با سفارش آن از کیفیت و قیمت مناسب آن بهره مند گردند.
با توجه به این که در کرج سازمان ها و شرکت های زیادی وجود دارند که نیازمند دوربین مدار بسته هستند لذا پیشنهاد همیشگی ما به شرکت ها انتخاب دوربین با کیفیت رستر است.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته IP چیست؟ دوربین مدار بسته IP چگونه کار می کند؟ آیا برای نصب دوربین مدار بسته IP وسایل خاصی نیاز است؟
دوربین مدار بسته IP نام دیگر دوربین تحت شبکه است. اما چرا IP؟ شاید بدانید امروزه با پیشرفت علم کامپیوتر بیشتر وسایل برای کار کردن در محیط شبکه طراحی می شوند. دوربین مدار بسته نیز یکی از این وسایل است که از طریق اختصاص دادن یک IP به آن امکان کارکردن را دارد.
نصب دوربین مدار بسته IP توسط کابل شبکه و کامپیوتر انجام می شود و اطلاعات این نوع دوربین ها بر روی حافظه کامپیوتر ذخیره می شود. در واقع با نصب دوربین مدار بسته IP شما از طریق کامپیوتر خود می توانید همه جا را زیر نظر داشته باشید بدون این که پای خود را از اتاق بیرون بگذارید.
این دوربین ها شامل انواع بسیار زیادی می شوند از انواع سیاه و سفید گرفته تا انواع رنگی. با نصب دوربین مدار بسته IP شما حتی می توانید امکان زوم کردن را نیز داشته باشید تا در دیدن تصاویر دقیق تر عمل نمایید.
اما دوربین مدار بسته IP دارای برند های زیادی است. کدام برند کیفیتی بالاتر و بهتر دارد؟
از میان برند های متنوع دوربین تحت شبکه می توان به برند رستر اشاره کرد.
نصب دوربین مدار بسته رستر مدتهاست رونق گرفته است و این امر نشان از کیفیت بالای این دوربین دارد.
دوربین رستر ساخت کشور انگلستان بوده که در ایران دارای نمایندگی هایی می باشد. اگر بتوانید خرید دوربین خود را از طریق نمایندگی انجام دهید هم می توانید از قیمت مناسب بهره مند شوید و هم می توانید از خدمات ویژه ی مخصوص نمایندگی ها بهره ببرید.
دوربین رستر که مدل های زیادی برای تمامی مکان ها دارد توانسته است تمامی نیاز مدارس، دانشگاه ها، کارخانه ها، ادارات و … را به خوبی برطرف ساخته و با خدمات پس از فروش و پشتیبانی همه ساعته به یکی از بهترین برند های دوربین در ایران تبدیل شده است.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نصب دوربین مدار بسته روی کامپیوتر تقاضایی است که از طرف افراد زیادی انجام می شود. امروزه به دلیل این که کامپیوتر از جمله وسایلی است که افراد زمان زیادی از خود را با آن می گذرانند لذا نصب دوربین مدار بسته روی کامپیوتر سبب می شود تا افراد هرچه راحت تر به دوربین دسترسی داشته باشند. اما کدام دوربین مدار بسته قابلیت نصب روی کامپیوتر را دارد؟
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به گونه ای است که بر روی کامپیوتر شما نصب می شود و شما از طریق کامپیوتر خود قادر به دسترسی به این دوربین ها هستید.
حتما نباید شرکت و یا سازمانی داشته باشید تا نصب دوربین مدار بسته روی کامپیوتر شما انجام شود بلکه اگر دوربین مدار بسته را در خانه خود نیز نصب نمایید می توانید آن را روی کامپیوتر نیز نصب کنید و به راحتی از آن استفاده نمایید.
نصب دوربین مدار بسته روی کامپیوتر تقاضایی است که هم از طرف مدیران شرکت ها و هم از طرف افراد عادی بسیاری انجام می شود.
به همین خاطر سعی کنید هنگام خرید دوربین مدار بسته از انواع تحت شبکه آن انتخاب کنید که امکان نصب روی کامپیوتر را هم داشته باشند.
دوربین آنالوگ که از جمله دوربین های قدیمی به حساب می آمدند امکان نصب روی کامپیوتر را نداشتند و از وسیله ای به نام دی وی آر برای ذخیره اطلاعاتشان استفاده می شد اما وضوح تصویر شان به اندازه دوربین های تحت شبکه نبود. اما دوربین های تحت شبکه هم امکان نصب روی کامپیوتر را دارند و هم وضوح تصویر بسیار بالایی را فراهم می نمایند.
دوربین ها امروزه در بازار تنوع بسیار بالایی هم از نظر مدل و هم از نظر برند دارند. مدل ها که با توجه به محل نصب دوربین مدار بسته انتخاب می شوند اما انتخاب برند به کیفیت بستگی دارد و بهتر است دوربینی را انتخاب نمایید که وضوح تصویر بالایی را برایتان به ارمغان آورد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: نصب دوربین مدار بسته , نصب دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه توسط چه کسانی انجام می شود؟ برای نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه به کدام شرکت ها مراجعه کنیم؟
آیا قصد خرید دوربین مدار بسته تحت شبکه را دارید اما نمی دانید برای خرید آن به کجا مراجعه کنید؟
دوربین مدار بسته تحت شبکه شامل مدل های زیادی می شود از جمله این مدل ها می توان به دوربین دید در شب رنگی، دوربین پلاک خوان، دوربین دام، دوربین بالت و … اشاره کرد. واضح است که هرکدام از این مدل ها کاربرد خاص خود را دارد.
برای مثال دوربین پلاک خوان در بزگراه ها و جاده ها نصب می شود و قادر به خواندن پلاک خودرو ها به صورت واضح است. این دوربین حتی در شب نیز قادر به عکس برداری واضح و با کیفیت از پلاک خودرو ها می باشد.
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه امروزه دیگر در هر جایی می تواند انجام شود. از خیابان و بزرگراه گرفته تا داخل مهد کودک و مدرسه و دانشگاه.
در واقع با نصب دوربین مدار بسته مدیران می توانند اوضاع را تحت کنترل خود در آورند و با ضبط تصاویر با خیال راحت از اتاقی دیگر اوضاع را کنترل نمایند.
یکی دیگر از مکان هایی که نصب دوربین مدار بسته بسیار کاربرد دارد کارخانه است. کارخانه به دلیل این که شامل دستگاه ها و کارمندان زیادی است مدیران کارخانه هم برای نظارت بر کار کارمندان و هم برای حفظ امنیت دستگاه های خود از انواع دوربین استفاده می نمایند. کارخانه ها به دلیل این که از دو محیط داخلی و بیرونی برخوردار هستند لذا نیازمند استفاده از حداقل دو دوربین با ویژگی های متفاوت هستند.
خرید دوربین توسط کارخانه ها به صورت عمده و تعداد بالا انجام می شود که همین امر سبب خرید با قیمت عمده و نصب دوربین مدار بسته توسط تیم های نصب و راه اندازی به صورت کامل می شود.
نصب دوربین مداربسته کاری حرفه ای است که باید توسط نیرو های آموزش دیده انجام شود تا اشکالی در فیلم برداری توسط دوربین ها پیش نیاید.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: نصب دوربین مدار بسته , نصب دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

سایر مزایای استفاده از دوربین مدار بسته به صورت ذیل می باشد:

  • محافظت از اطلاعات

رقبای کاری شما حاضرند هزینه های بسیار گزافی برای اشراف و آگاهی از اسرار شرکت شما بپردازند. دوربین هایی که با استراتژی دقیق نصب شده باشند از آن ها و هم چنین قصد و نیت آن ها برای سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کنند.

  • مدیریت از راه دور

بسیاری از سیستم های امنیتی مبتنی بر نصب دوربین مدار بسته مجهز به نرم افزار هایی هستند که قادرند تاسیسات و اماکن متعددی را از یک نقطه رویت کنند. چنین قابلیتی هزینه تجهیزات و هزینه های اضافی مدیریتی شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده و به مدیران این امکان را می دهد که علی رغم درگیری های زمانی و مکانی بر کل محیط کار خود نظارت نمایند.

  • شناسایی بهتر مشتریان

بسیاری از مشاغل کوچک از سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته خود به منظور مطالعه عادات مشتری هایشان, بهینه سازی مسیر های تردد در فروشگاه ها, تغییر مکان مناسب محصولات و اطمینان از عادات مثبت مشتری استفاده می کنند.

  • ساده سازی عملیات

نظارت تصویری از طریق نصب دوربین مدار بسته در کارخانجات, اماکن تولیدی و اجرایی جهت مشاهده و نظارت تجهیزات و شناسایی سریع مشکلات که ممکن است تاخیرات یا دشواری هایی را برای روند تولید به همراه داشته باشد, به کار می رود. هم چنین به عنوان چشم بیداری برای ایجاد تاثیر مثبت در روند تولید و حصول اطمینان از تجهیز مناسب عوامل تولید در محیط کار به کار می رود.

  • معتبر ساختن آلارم ها

مدیران تمایل ندارند که چندین ساعت از زمان استراحت خود را وقف پاسخ گویی به آلارم های اشتباهی که در محیط کار به وجود آمده بنمایند. به وسیله نصب سیستم امنیتی دوربین مدار بسته , معتبر سازی چنین آلارم هایی تنها یک کلیک موس خواهد بود و آن گاه می توان به استراحت, تفریح و یا مسافرت پرداخت.

  • آرامش خاطر

مدیران مشاغل و صاحبان منازل در نهایت امر به دنبال آرامش خاطری هستند که در نتیجه محافظت از دارایی هایشان و تامین محیط امن و مطمئن برای کارکنان, دوستان و خانواده شان به دست می آید. و این که در هنگام وقوع حوادث احتمالی قادر باشند تا فرد یا افراد مختلف و مقصر را به مراجع قضایی معرفی نمایند. تحقق این امر تنها توسط یک سیستم نظارتی دوربین مدار بسته میسر خواهد شد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

اهمیت استفاده از دوربین مدار بسته به قدری بالاست که در طول دو دهه اخیر بسیاری از کاربران سیستم های نظارتی دوربین مدار بسته مدام این سوال را مطرح می کنند که چرا در سالیان گذشته از این سیستم های حفاظتی استفاده نمی شده است. علاوه بر آن در هنگام وقوع جرم و یافتن مجرمین وجود یک سیستم نظارت تصویری مناسب که به طور اصولی طراحی شده باشد مزایای بسیار زیادی را برای محافظت از دارایی ها, داشتن مکانی امن و مدیریت موثر منزل یا محل کار خواهد داشت. در قسمت زیر تعدادی از ویژگی های دوربین مدار بسته که توجیه سرمایه گذاری برای نصب این سیستم را به همراه دارد بررسی می شود:

  • ترساندن مجرمین

یکی از مهم ترین مزیت های نصب دوربین مدار بسته ترساندن مجرمین از انجام جرم است. دوربین های مدار بسته ای که در مکان های مناسب و صحیح نصب شده باشند, مجرم احتمالی را بر آن می دارد که از ارتکاب به جرم خودداری کند و مکان دیگری با ضریب امنیتی پایین تر را برای ارتکاب جرم بر گزیند.

  • افزایش بهره وری

بهره وری نیروی کار بزرگ ترین دغدغه ای است که امروزه تجارت و صنعت با آن مواجه است. سیستم های نظارت تصویری کمک می کند تا حتی در هنگامی که شما به عنوان مدیر مجموعه در محل حضور ندارید, افراد بهترین رفتار کاری را از خود نشان دهند و هم چنین به مدیران این امکان را می دهد تا عادات و رفتار های کاری را به صورت دوره ای و در زمان های معین مشاهده و بررسی کنند.

  • کاهش مسئولیت و بدهی

بسیاری از مجرمین به دنبال کسب سود از طریق ایجاد ادعا های دروغین علیه شرکت ها می باشند. بدون داشتن شواهد برای دفاع از خود مسئولین این شرکت ها ممکن است گاهی محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند. دوربین مدار بسته راهی موثر برای جلوگیری از این وقایع به شمار رفته و علیه چنین ادعا هایی مفید واقع خواهد شد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته آی پی چیست؟ آیا تا به حال اسم دوربین مدار بسته آی پی را شنیده اید؟ دوربین مدار بسته آی پی چه تفاوت هایی با دیگر دوربین ها دارد؟
دوربین مدار بسته آی پی و یا همان دوربین مداربسته تحت شبکه دوربینی است که جدید تر و با کیفیت تر از دوربین مداربسته آنالوگ می باشد. دوربین مداربسته آی پی که به کامپیوتر وصل می شود و اطلاعات و تصاویر را بر روی کامپیوتر ضبط می نماید دارای برند های زیادی است. از جمله برند های این دوربین می توان به برند رستر اشاره کرد.
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه رستر نیز شبیه دیگر دوربین ها بوده و تفاوتی ندارد. البته نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه توسط شرکت انجام می گیرد و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.
نصب دوربین مدار بسته آی پی نیاز به تجهیزاتی از قبیل کامپیوتر و کابل و تعدادی سوکت دارد. کابل مورد استفاده برای نصب دوربین مدار بسته از انواع با کیفیت ترین کابل ها بوده و کامپیوتر نیز که به کامپیوتر خودتان وصل می گردد.
در مورد خدمات پس از فروش دوربین نیز هر گونه مشکلی که در حین خرید دوربین در قرارداد ذکر شده باشد بعداً مورد بررسی قرار می گیرد و برطرف می شود.
دوربین مدار بسته آی پی که فروش بسیار خوبی در بازار دارد اگر به صورت عمده خریداری گردد می تواند با قیمت عمده به فروش برسد. لذا مکان هایی هم چون دانشگاه ها و بانک ها که نیازمند خرید دوربین در تعداد بالا هستند بهتر است از طریق شرکت های معتبر کار خرید خود را انجام دهند تا هم از کیفیت بالای دوربین ها مطمئن باشند و هم با قیمت مناسب کار خرید خود را انجام دهند. سازمان های دولتی نظیر مترو و بانک ها و شهرداری ها که نصب دوربین مدار بسته را برای واحد های خود به صورت عمده و تعداد بالا انجام می دهند می توانند از طریق شرکت خرید خود را انجام دهند. کیفیت بالای دوربین مدار بسته آی پی سبب شده است تا سازمان های دولتی و خصوصی نصب این نوع دوربین را ترجیح دهند.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته تحت شبکه که جدید تر از دوربین مدار بسته آنالوگ است از ویژگی هایی برخوردار است که در مقابل دوربین آنالوگ قد علم کرده است.
دوربین مدار بسته تحت شبکه علاوه بر کیفیت بسیار بالای تصویر بعضی از مدل های آن قابلیت ضبط تصویر در شب را نیز دارند که اصطلاحاً به آن ها دوربین دید در شب می گویند.
از قابلیت های دوربین مدار بسته تحت شبکه می توان به تولید مدل های مختلف برای مکان های متفاوت نام برد. برای مثال دوربین مورد نیاز و استفاده شده در بانک ها با دوربین استفاده شده در وسایل حمل و نقل عمومی متفاوت است. نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه بستگی به مدل آن دارد. نصب تعدادی از این دوربین ها بر روی دیوار و نصب بعضی دیگر بر روی سقف انجام می شود. دوربین های مدار بسته ای نیز که در بزرگراه ها نصب می شوند بر روی دیواره های بزرگراه قرار می گیرند. احتمالاً دوربین هایی که بر روی پایه چراغ راهنمایی نصب می شوند را دیده اید این دوربین ها که حالب مکعبی دارند برای ثبت شماره پلاک ماشین ها روبروی خیابان اصلی نصب می شوند.
نصب این دوربین ها نیز بر عهده شرکت فروشنده بوده و خدمات پس از فروش نیز شامل آن ها می شود.
دوربین مدار بسته امروزه در همه جا کاربرد دارد حتی در مغازه های کوچک نیز به خاطر امنیت بالا نصب دوربین مدار بسته انجام می شود. امروزه در بازار به قدری نصب دوربین مدار بسته جا افتاده است که هر مکانی که امنیت قدری برایش مهم باشد نصب دوربین مدار بسته را انجام می دهد.
از انواع بهترین دوربین مدار بسته نیز می توان به برند رستر اشاره کرد که از جمله دوربین های تحت شبکه یا به اصطلاح آی پی می باشد. کیفیت این دوربین بسیار بالا بوده و در چندین مدل متنوع مناسب مکان های گوناگون تولید و عرضه می شود. این دوربین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته رستر از انواع دوربین مداربسته ساخت انگلستان است که از کیفیتی بالا برخوردار است. این دوربین مدار بسته که خرید آن به صورت عمده و تکی انجام می شود در ایران دارای نمایندگی هایی است که خرید آن از طریق نمایندگی ها امکان پذیر شده است.
نصب دوربین مدار بسته رستر نیز توسط شرکت فروشنده آن انجام می شود. مکان هایی هم چون اداره ها و دانشگاه ها مکان هایی هستند که هنگام خرید دوربین مدار بسته تعداد بالایی را خریداری می کنند و برای نصب حتماً باید یک تیم به محل اعزام شود تا کار نصب به درستی انجام شود. تیم نصب دوربین مدار بسته برای این چنین مکان هایی باید چندین نفر باشند تا کار سریع تر پیش رود.
دوربین مدار بسته رستر شامل خدمات پس از فروش نیز می شود. این خدمات پس از فروش ممکن است شامل اختصاص دادن و اجاره سرور باشد و یا ممکن است شامل خدماتی شود که در صورت خرابی دوربین ها و یا به مشکل برخوردن آن ها در ضبط تصاویر به کمک خریدار بیاید.
برای خرید دوربین مداربسته رستر بهتر است از طریق شرکت های معتبر در ایران اقدام نمایید که هم به اصل محصول دسترسی داشته باشید و هم آن را با قیمت اصلی و مناسب خریداری نمایید. دوربین مدار بسته شامل دستگاهی به نام دی وی آر است که زمانی که کار فیلم برداری را انجام می دهد فیلم را بر روی این دستگاه ضبط می نماید و از روی این دستگاه می توان فیلم را به کامپیوتر منتقل نمود. کیفیت دستگاه های دی وی آر هم با هم متفاوت است و شامل برند های گوناگون می شود که شما هنگام خرید دوربین مدار بسته باید دی وی آر را نیز انتخاب و خرید نمایید.
یکی از مکان هایی که در آن دوربین مداربسته استفاده می شود وسایل حمل و نقل عمومی همانند مترو و اتوبوس است. به تازگی و در چند سال اخیر در تمامی مترو ها دوربین مدار بسته نصب شده است تا از احتمال هرگونه آسیب و مشکل جلوگیری نماید. بانک ها یکی دیگر از مکان هایی هستند که دوربین های استفاده شده در آن ها بسیار زیاد است.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته تحت شبکه از انواع دوربین مدار بسته جدید است که وارد بازار شده است.
این دوربین مدار بسته تحت شبکه که تصویر آن کیفیت بسیار بالایی دارد در مقایسه با دوربین مدار بسته آنالوگ بسیار پیشرفته تر است.
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه امروزه بیشتر از دوربین آنالوگ انجام می شود و این امر به دلیل رضایت افراد از کیفیت و کارایی این نوع دوربین است.
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه در مکان هایی انجام می شود که شامل شبکه بوده و توسط یک آدرس IP کار می کند. این دوربین های تحت شبکه به یک سیستم کامپیوتری وصل می شوند.
نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه که انواع بسیار زیادی دارد معمولاً در مکان هایی هم چون ادارات دولتی و سازمان ها و شرکت های خصوصی بزرگ انجام می شود زیرا هم قیمت بالایی دارد و هم دوربین هایی هستند که امکانات فوق العاده ای را در خود جای داده اند.
تفاوت اصلی که در نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه با نصب دوربین مدار بسته آنالوگ به چشم می خورد استفاده از یک کامپیوتر در دوربین های تحت شبکه است.
با وجود این که قیمت دوربین های تحت شبکه بالاتر از دوربین های آنالوگ است اما به قدری کیفیت در این دوربین ها بالاتر است که اکثر افراد استفاده از این دوربین ها را ترجیح داده و آن ها را با دوربین آنالوگ جایگزین کرده اند.
البته یکی از راه های خرید دوربین با قیمت مناسب خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت هاست. اگر بتوانید به صورت مستقیم از نمایندگی های دوربین خرید خود را انجام دهید مطمئناً خواهید توانست در هزینه خود صرفه جویی نمایید.
تفاوت دیگری که دوربین تحت شبکه با دوربین آنالوگ دارد نحوه نصب آن است. نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه بسیار دشوار تر از دوربین آنالوگ است و نیاز به نصاب های ماهر و مهندسان کامپیوتر جهت تکمیل کار دارد.
هزینه نصب دوربین نیز بستگی به شرکتی دارد که با آن همکاری می کنید بعضی از این شرکت ها بر اساس تعداد دوربین مدار بسته خریداری شده هزینه نصب را محاسبه می کنند و بعضی دیگر بر اساس متراژی که کار کرده اند هزینه را حساب می کنند.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نصب دوربین مدار بسته در تهران توسط شرکت ها و موسسات زیادی انجام می شود که البته هر کدام از این دوربین ها کیفیت های مختلفی خواهند داشت.
کیفیت دوربین مدار بسته بستگی به عواملی دارد. از این عوامل می توان به نویز اشاره کرد. هر چقدر نویز تصویر فیلم برداری شده کمتر باشد کیفیت تصویر بالاتر خواهد رفت. از طرفی هر چه قدر دوربین مدار بسته بتواند در نور کمتری کار فیلم برداری خود را انجام دهد بدین معنی است که در شب نیز تصویر بهتری را ارائه می نماید.
نصب دوربین مدار بسته در دو مدل کلی صورت می گیرد. دوربین مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه.
دوربین مدار بسته تحت شبکه که جدید تر و با کیفیت تر و البته گران تر از دوربین آنالوگ می باشد طرفداران بیشتری داشته و فروش بیشتری را هم نصیب خود کرده است.
دوربین تحت شبکه خود مدل های بسیار زیادی دارد. لنزی که در دوربین های تحت شبکه استفاده می شود از نوع Cmos است و کیفیت بسیار بالایی را برای این نوع دوربین ها رقم زده است.
دوربین های تحت شبکه معمولاً از نوع وارداتی هستند و برند هایی با نام رستر و … اقدام به تولید آن ها کرده اند.
برای نصب دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه باید از شرکت ها کمک بگیرید زیرا دوربین ها مدل های زیادی دارند و تعدادی از آن ها برای داخل ساختمان و تعدادی نیز برای بیرون ساختمان مناسب هستند. لذا راهنمایی شرکت ها برای انتخاب نوع دوربین و مدل آن برای شما بسیار ضروری می باشد.
در مورد نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه اگر سیمی باشند که کابل مخصوص به خود دارند و همراه دوربین این کابل عرضه می گردد و اگر دوربین بدون سیم باشد که دیگر نیازی به کابل همراه ندارد.
در مورد کیفیت تصویر هم نوع سیاه و سفید و رنگی این دوربین ها طراحی شده است که البته نوع رنگی آن قیمت بالاتری دارد ولی کیفیت بسیار بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته مناسب برای نصب در منزل کدام است؟ قیمت دوربین مدار بسته مناسب برای نصب در منزل چقدر است؟ نصب دوربین مدار بسته در منزل چگونه انجام می شود؟

دوربین مدار بسته محصولی است که کمتر کسی پیدا می شود که آن را ندیده باشد و یا با آن آشنایی نداشته باشد.

امروزه در تمامی مکان ها همانند فروشگاه ها، مغازه ها، منازل و … می توانید دوربین مدار بسته را مشاهده نمایید.

همان طور که گفته شد نصب دوربین مدار بسته برای منزل نیز انجام می شود و این به معنای آن است که شما هر زمانی که در منزل نباشید باز هم می توانید منزل خود را مشاهده و از آن مراقبت کنید.

اما دوربین مناسب برای منزل کدام است؟

نصب دوربین مدار بسته که توسط شرکت انجام می شود در چندین مدل وجود دارد. برای مثال انواع دوربین که قابلیت زوم کردن داشته باشند وجود دارد که شما به راحتی می توانید به صورت واضح تمامی زوایای منزل خود را مشاهده نمایید و یا اگر می خواهید نصب دوربین مدار بسته در قسمت بیرونی ساختمان صورت گیرد می توانید از انواع دوربین های ضد آب استفاده نمایید تا دوام دوربین بالاتر رود.

از انواع دوربین های قابل نصب در منزل می توان به دوربین های وایرلس اشاره کرد که البته قیمت بالاتری نیز دارند و شما بر اساس هزینه ای که می خواهید انجام دهید انتخابات گسترده ای پیش رو خواهید داشت.

نصب دوربین مدار بسته برای منزل بسیار مهم و از کار های ضروری به شمار می رود زیرا امروزه اکثر افراد بیشتر زمان خود را خارج از منزل سپری می کنند و به همین خاطر اگر در منزل خود دوربین هایی داشته باشند با خیال راحت تری منزل را ترک می نمایند.

تعداد دوربین استفاده شده در منزل نیز بستگی به نوع ساختمان منزل شما دارد. ممکن است با نصب یک دوربین به راحتی بتوان تمامی فضای یک خانه را پوشش داد و یا در بعضی منازل ممکن است چندین دوربین مورد نیاز باشد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته ارزان را از کجا خرید نماییم؟ آیا برای نصب دوربین مدار بسته باید هزینه ای جداگانه پرداخت شود؟

خرید دوربین مدار بسته یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار به حساب می آید. سازمان هایی نظیر بیمارستان ها، شرکت های تجاری بزرگ، دانشگاه ها و … از جمله مکان هایی هستند که به شدت به دوربین مدار بسته نیاز دارند. دغدغه اصلی این افراد در انتخاب برند دوربین و هم چنین نحوه نصب دوربین مدار بسته است.

در واقع زمانی که شما اقدام به خرید دوربین مدار بسته می نمایید شرکت های فعال در این حوزه تمامی برند های موجود را به شما پیشنهاد و ویژگی های آن ها را توضیح می دهند.

دغدغه بعدی در مورد نصب دوربین مدار بسته است. نصب دوربین مدار بسته در مکان هایی هم چون دانشگاه ها نیاز به زمان زیادی دارد و معمولاً دانشگاه ها با این قضیه کنار نمی آیند و خواهان پیشرفت سریع کار هستند.

شرکت های خرید و فروش دوربین مدار بسته که کار نصب را نیز انجام می دهند معمولاً تعدادی پرسنل جهت نصب دوربین مدار بسته دارند که هرچه این پرسنل بیشتر باشند کار نصب نیز سریع تر انجام خواهد شد.

در واقع دانشگاه ها به دلیل نداشتن وقت کافی جزو پروژه های خاص قرار می گیرند و تعداد پرسنل اعزامی جهت نصب دوربین مدار بسته بسیار بیشتر از سایر مکان ها می باشد.

اما قیمت دوربین یکی دیگر از نکات مهمی است که مد نظر خریداران قرار می گیرد. قیمت دوربین برای مکان هایی که تعداد بالایی دوربین را خرید می کنند باید مناسب تر و ارزان تر در نظر گرفته شود.

در واقع قیمت بر اساس برند های مختلف متفاوت است. برند های گران قیمت و ارزان قیمت زیادی در بازار وجود دارند که سازمان ها بر اساس بودجه سازمان خود اقدام به انتخاب هرکدام از این برند ها می نمایند.

علاوه بر قیمت همیشه امکانات و ویژگی های دوربین انتخابی را در نظر داشته باشید تا تمامی نیاز شما را بر طرف نماید. در واقع سعی کنید بر اساس احتیاجات خود اقدام به خرید دوربین نمایید.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته رستر را از کجا خرید نماییم؟ قیمت دوربین مدار بسته رستر چقدر است؟ نصب دوربین مدار بسته چگونه انجام می شود؟

دوربین مدار بسته رستر در ایران دارای نمایندگی هایی است که از طریق این نمایندگی ها به فروش می رسند و البته نصب دوربین مدار بسته از طریق همین شرکت ها انجام می شود.

نصب دوربین مدار بسته رستر نیز همانند دیگر دوربین های تحت شبکه است و تفاوتی با دیگر دوربین ها ندارد.

دوربین مدار بسته رستر از بهترین و با کیفیت ترین دوربین های موجود در کشور است که قیمت مناسبی هم دارد.

این دوربین مدار بسته که از جمله دوربین های تحت شبکه به شمار می رود دارای مدل های زیادی است. از جمله مدل های این دوربین مدار بسته می توان به مدل Dome و Bullet اشاره کرد.

شکل ظاهری دوربین ها کاملا با هم متفاوت است و البته ویژگی ها و امکاناتی که هر کدام دارند نیز با هم تفاوت دارد.

نصب دوربین مداربسته دو مدل Dome و Bullet نیز تفاوت هایی با هم دارد.

دوربین Dome با توجه به شکل آن معمولاً بر روی سقف نصب می شود اما دوربین Bullet باید بر روی دیوار نصب شود.

دوربین Dome قابلیت فیلم برداری به صورت ۳۶۰ درجه را دارد که برای مکان هایی هم چون کلاس درس و یا رستوران ها بسیار مناسب می باشد.

نصب دوربین مدار بسته در تمامی مدل ها توسط شرکت انجام گرفته و کیفیت بالای تمامی دوربین ها سبب شده است تا خریداران رضایت کامل از این دوربین ها را داشته باشند و این برند در بازار بسیار معروف و محبوب شود.

لذا شرکت هایی اقدام به خرید و فروش این دوربین ها می نمایند, خریداران نیز با گرفتن قیمت از تمامی شرکت ها بهترین شرکت را جهت خرید خود انتخاب می نمایند. البته همیشه قیمت پایین به منزله بهترین نیست بلکه باید مراقب اصل بودن محصولات باشید به همین خاطر بهتر است از شرکت های معتبر اقدام به خرید نمایید.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نصب دوربین مدار بسته در تهران توسط کدام شرکت ها انجام می شود؟, برای نصب دوربین مدار بسته به کدام شرکت ها مراجعه نماییم؟

معمولاً شرکت هایی که کار نصب دوربین مدار بسته را انجام می دهند فروش آن را به صورت عمده و تکی انجام می دهند.

در واقع زمانی که شما اقدام به خرید دوربین مدار بسته می نمایید ابتدا باید مکان شما بازدید شود تا راهنمایی های لازم در اختیار شما قرار گیرد.

در این بازدید توسط کارشناسان مشخص می شود که شما چه نوع دوربینی را لازم دارید و چه تعدادی نیاز شما را مرتفع می سازد و هم چنین نصب آن در کجا ها باید انجام شود.

با توجه به تنوع بالای دوربین مدار بسته، شرکت های فروش دوربین کامل ترین راهنمایی را به شما عرضه می نمایند و شما در ابتدای خرید نیاز به داشتن اطلاعات کامل ندارید تنها کافی است از شرکت ها بخواهید شما را راهنمایی نمایند.

شرکت های نصب دوربین مدار بسته در تهران بسیار زیاد هستند که شما می توانید از بین آن ها با توجه به برند دوربین مورد نیازتان و کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت و هم چنین مقایسه قیمت ها بهترین شرکت را برای خرید انتخاب نمایید.

امروزه یکی از راه های نظارت مدیران شرکت ها بر روی کار کارمندان خود استفاده از دوربین مدار بسته است. مدیران عامل معمولاً در تمامی اتاق های شرکت خود اقدام به نصب دوربین مدار بسته می نمایند و از این طریق حتی زمان هایی که در شرکت حضور ندارند به راحتی می توانند بر روی کارمندان خود نظارت داشته باشند.

علاوه بر این در تمامی مدارس می توانید دوربین را مشاهده نمایید. در مکان هایی هم چون بیمارستان ها، بانک ها، موسسات، مهد کودک ها و … می توانید دوربین ها را ملاحظه نمایید. در واقع با وجود دوربین می توان از راه دور بر تمامی کار ها نظارت داشت.

اگر به دنبال خرید دوربین هستید اما اطلاعات زیادی از آن ندارید می توانید با شرکت در تماس باشید و از راهنمایی های کارشناسان بهره ببرید. برای نصب دوربین مدار بسته هم جای هیچ گونه نگرانی نیست و شرکت تمام کار را به صورت تمام و کمال انجام می دهد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته را مطمئناً تا به حال دیده اید و یا از آن استفاده کرده اید. دوربین مدار بسته وسیله ای است که برای موارد امنیتی بسیار پر کاربرد بوده و در مکان هایی که نیاز به نظارت دارند استفاده می شود.

دوربین مدار بسته انواع بسیار زیادی دارد که با توجه به مکان مورد نظر انتخاب می شود. برای مثال دوربین استفاده شده در اداره ها با دوربین استفاده شده در منازل متفاوت می باشد.

از انواع دوربین مدار بسته می توان به دوربین دید در شب اشاره کرد. دوربین دید در شب با امکان فیلم برداری در شب مشکل سازمان ها و شرکت ها را حل نموده است و مدیران می توانند با خیال راحت از این دوربین ها استفاده نمایند.

شکل ظاهری دوربین ها نیز با هم متفاوت است. انتخاب نوع دوربین بر عهده شرکت فروشنده است و شما هنگام خرید نیازی به داشتن تخصص ندارید و شرکت شما را بر اساس نیازتان راهنمایی خواهد کرد.

دوربین مدار بسته هم چنین دارای برند های گوناگونی است. رستر یکی از انواع برند های معروف و پر طرفدار است که وسایل تولیدی اش بسیار با کیفیت بوده و ضمانت نیز می گردند.

فروش دوربین مدار بسته به منازل، اداره ها، شهرداری ها و … انجام می شود. اگر دقت کرده باشید امروزه در اکثر مکان ها دوربین به چشم می خورد و این امر ناشی از فراگیر شدن این وسیله می باشد.

نصب دوربین مدار بسته گزینه مهم دیگری است که پس از خرید آن به وجود می آید. نصب دوربین مدار بسته امری است تخصصی که باید توسط افراد دوره دیده انجام شود و توسط افراد معمولی قابل انجام نیست. لذا هنگام خرید دوربین شرکت فروشنده افرادی را برای انجام عمل نصب مامور می نماید و برای شما جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

در هنگام نصب دوربین مدار بسته نصاب خود تشخیص می دهد که دوربین ها کجا کار گذاشته شوند تا امکان فیلم برداری از وسعت بیشتری را داشته باشند لذا نصاب ها برای نصب دوربین مدار بسته آموزش های لازم را دیده و بهترین نحو کار نصب را انجام می دهند.

نصب دوربین مدار بسته با توجه به نوع دوربین نیز متفاوت می باشد. دوربین ها انواع بسیار زیادی دارند که هرکدام با توجه به نوعشان محل نصب گوناگونی باید برایشان در نظر گرفته شود. نصب دوربین مداربسته با توجه به این که از چه شرکتی آن را خریداری می نمایید می تواند رایگان و یا برای آن هزینه ای جدا در نظر گرفته شود.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته دید در شب توسط سازمان ها و شرکت هایی خریداری می گردد که می خواهند در شب و در تاریکی نیز دوربین به کار فیلم برداری خود ادامه دهد. از جمله این مکان ها می توان به دوربین مدار بسته ای اشاره کرد که در اتوبان ها نصب می شود.

دوربین مدار بسته استفاده شده در اتوبان ها باید به گونه ای باشد که در شب نیز امکان فیلم برداری و عکس برداری را داشته باشد. لذا باید از انواع دوربین دید در شب انتخاب شود. دوربین دید در شب خود انواع زیادی دارد. این دوربین ها از لحاظ کیفیت تفاوت زیادی با هم دارند. هرچه کیفیت دوربین دید در شب بالاتر باشد تصویری واضح تر به دست خواهد آمد.

دوربین دید در شب از انواع رنگی و سیاه سفید تولید می شود. انواع رنگی آن که تصویری رنگی و با وضوح بالا برای شما به ارمغان خواهند آورد.

نصب دوربین مدار بسته از انتخاب خود دوربین مهم تر به نظر می رسد. زیرا اگر نصب دوربین مدار بسته به درستی انجام نگیرد امکان فیلم برداری را نخواهد داشت.

از جمله تجهیزاتی که برای نصب دوربین مدار بسته به کار می رود کابل است. کابلی که برای نصب دوربین مدار بسته استفاده می شود باید از انواع با کیفیت انتخاب شود که به راحتی در مقابل سرما و گرما از بین نرود و از طرفی سیگنال ها را به خوبی منتقل نمایند که این امر به شرکتی که از آن دوربین مدار بسته خریداری می نمایید بستگی دارد که چه نوع کابلی را استفاده می نماید.

هر چه کیفیت تصویر دوربین مدار بسته بیشتر باشد تصویری که به دست می دهد واضح تر خواهد بود. برای مثال دوربین دید در شب اگر رنگی باشد تصویری به مراتب واضح تر و بهتر از دوربین سیاه سفید عرضه خواهد کرد.

دوربین مدار بسته اگر در تعداد بالا و به صورت عمده خریداری گردد قیمت پایین تری به خود خواهد گرفت. نصب دوربین مدار بسته نیز برای کارخانجات و شرکت ها که دوربین ها را در تعداد بالا خریداری می نمایند در کوتاه ترین زمان ممکن توسط نصاب ها انجام می شود.

نصب دوربین مدار بسته در کارخانه ها و شرکت ها از طرف شرکت در اسرع وقت انجام می شود و در صورت بروز هر گونه مشکلی امکان چک کردن و برطرف کردن مشکل وجود دارد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته در ایران بیشتر از انواع وارداتی و خارجی می باشد. لذا انواع آن را می توان از طریق نمایندگی های معتبر تهیه و خریداری کرد. در تهران نمایندگی های زیادی در رابطه با دوربین مدار بسته وجود دارد که هرکدام انواع مدل ها و برند های دوربین مدار بسته را به فروش می رسانند.

یکی از مزایای خرید دوربین از طریق نمایندگی ها نصب آن است. نصب دوربین مدار بسته یکی از مشکلاتی است که همواره خریداران با آن روبرو می شوند زیرا دوربین مدار بسته باید در مکانی مناسب نصب شود تا به بهترین شکل بتوان از آن استفاده کرد.

نصب دوربین مدار بسته باید با دقت صورت گیرد. دوربین باید در مکانی نصب شود که هم بتواند از همه جا فیلم برداری کند و در عین حال جلب توجه نیز نکند که این کار همواره توسط افراد متخصص قابل انجام است.

نصب دوربین مدار بسته معمولاً امروزه در همه جا انجام می شود. از جمله می توان به مدارس اشاره کرد که برای کنترل ورود و خروج بچه ها از دوربین استفاده می نمایند.

نصب دوربین مدار بسته معمولاً بر روی دیوار انجام می شود اما گاهی اوقات بسته به نوع دوربین آن را روی سقف نصب می نمایند. معمولاً دوربین هایی که قابلیت فیلم برداری ۳۶۰ درجه را دارند بر روی سقف نصب می شوند.

برای نصب دوربین مدار بسته نیاز به یکسری تجهیزات است که تمامی این تجهیزات توسط نمایندگی در اختیار نصاب دوربین مدار بسته قرار می گیرد.

شما هنگامی که برای خرید دوربین مدار بسته اقدام می نمایید کارشناس به محل شما مراجعه کرده و از نظر نوع دوربین، تعداد مورد نیاز و محل نصب شما را راهنمایی می نماید. لذا جای هی چگونه نگرانی در مورد نصب دوربین مدار بسته وجود ندارد و تمامی کار ها توسط نمایندگی انجام می شود.

انواع دوربین از نظر کیفیت هم متفاوت هستند. هرچه قدر کیفیت تصویر دوربین بالاتر باشد قیمت آن نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

معمولاً هدف از نصب دوربین مدار بسته در واحد های تجاری  نظارت و امنیت است, اما گاهی اوقات نیاز های تخصصی تر مانند نظارت بر ورود و خروج مالی و نیز انبار داری منجر به افزایش تعداد دوربین ها و نیز کیفیت آن ها می شود. از آن جایی که دوربین مدار بسته در واحدهای تجاری دارای حساسیت بسیار بالایی است استفاده از برند های معتبر در این موارد توصیه می شود.

انتخاب نوع سیستم دوربین مدار بسته

استفاده از دوربین های مدار بسته آنالوگ در محیط های تجاری بسیار رایج و شایع است اما این دوربین های آنالوگ معمولاً نیاز های خاص کارفرمایان  را به هیچ عنوان تحت پوشش قرار نمی دهند. در صورتی که تشخیص چهره مشتریان برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار باشد و یا نیاز به دیدن جزئیات خاص در تصاویر ضبط شده را داشته باشد حتماً توصیه می شود که از دوربین های تحت شبکه برای واحد تجاری خود استفاده نماید.

انتخاب محل نصب دوربین مدار بسته

محل نصب دوربین مدار بسته و تعداد دوربین ها می تواند در هر واحد تجاری بنا بر نظر مالک متغیر باشد, اما به صورت کلی مکان های رایج و معمولی که توصیه می شود دوربین مدار بسته در آن جا نصب شود عبارتند از:

  • رو به روی مشتریان: حساس ترین کاربری دوربین مدار بسته برای کارفرمایان مشاهده مشتریان واحد تجاری است. این کار از طریق قرار دادن یک دوربین رو به روی مشتریان امکان پذیر خواهد شد.
  • ورودی واحد تجاری: در صورتی که ورودی واحد تجاری از محل فروش دور باشد دوربینی جداگانه برای ورودی واحد تعبیه خواهد شد تا ورود و خروج افراد از واحد تجاری را کنترل کند.
  • رو به روی فروشنده: در صورتی که فروشنده واحد تجاری خود کارفرما نباشد احتمالاً نیاز به کنترل عملکرد فروشنده وجود خواهد داشت.
  • انبار و قفسه ها: در صورتی که واحد تجاری دارای انبار یا قفسه های داخلی باشد و این قسمت توسط سایر دوربین ها پوشش داده نشود باید برای کنترل آن ها تعدا مناسبی دوربین در نظر گرفته شود.
  • دخل: کنترل دخل این امکان را به شما می دهد تا از ورود و خروج پول مطلع شوید و حساب های خود را با اطمینان بیشتری چک کنید. این دوربین معمولاً یک دوربین باکس با لنز مناسب باید باشد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نصب دوربین مدار بسته در واحد های اداری عموماً با اهداف نظارتی است تا اهداف امنیتی. ولی با این حال با توجه به نیاز و شرایط مشتری ممکن است نیاز آن ها متفاوت باشد.

انتخاب نوع سیستم دوربین مدار بسته به شدت به کاربری دوربین های مدار بسته وابسته است. در بیشتر محیط های اداری تنها نظارت عمومی نیروی کار مورد نظر مشتری است. برای  برآوردن چنین  نیاز هایی استفاده از دوربین های آنالوگ کفایت می کند مگر در شرایطی که مشتری کیفیت تخصصی را نیاز داشته باشد که در این صورت از دوربین های مدار بسته تحت شبکه استفاده خواهد شد.

  • انتخاب محل نصب دوربین مدار بسته در ادارات

نصب دوربین مدار بسته در محیط های اداری به شدت به نیاز کارفرما وابسته است و  به همین دلیل نمی توان جزئیات دقیقی از محل نصب دوربین مدار بسته ارائه داد و هم چنین تعیین تعداد دوربین های مورد نیاز هم به نظر مشتری وابسته است.

انتقال تصاویر دوربین مدار بسته  یکی از اصلی ترین نیاز های مشتریان سیستم های مدار بسته محسوب می شود. سیستم دوربین مدار بسته در حالت پیش فرض امکان نمایش تصاویر دوربین های مدار بسته در محل ضبط را برای شما فراهم خواهد کرد. انتقال تصویر دوربین مدار بسته به تلاش برای دریافت تصاویر بر روی تجهیزاتی به جز دستگاه ضبط تصاویر اطلاق می شود.

این انتقال تصویر می تواند بر روی یک رایانه شخصی و یا تلفن همراه باشد. البته اصول انتقال تصاویر در تمامی این تجهیزات ثابت است. این کار از طریق ایجاد یک شبکه داخلی بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما صورت خواهد گرفت و در این شرایط شما قادر به انتقال تصاویر بدون نیاز به اینترنت خواهید بود.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

استفاده از دوربین مدار بسته آن چنان مزایای فراوانی دارد که باعث می شود پیچیدگی این فناوری را فراموش کنیم و به فکر استفاده از این تکنولوژی باشیم. شما می توانید با نصب دوربین مدار بسته موجبات امنیت و آرامش خانه و محل کارتان را فراهم نمایید.

یکی از بزرگ ترین و بارز ترین دلایل نصب دوربین مدار بسته جلوگیری از جرم و جنایت است. با نصب دوربین مدار بسته در مکان مورد نظر شما می توانید امنیت را احساس کنید.

داشتن دوربین مدار بسته و نصب آن در مکان های خاصی مانند بانک ها یا فروشگاه ها که رویداد های زیادی در آن ها رخ می دهد و شما می خواهید بر تمام این رخداد ها و فعالیت ها نظارت داشته باشید خیلی مفید است. دوربین های مدار بسته مدرن نه تنها قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بالا را دارند بلکه دارای قابلیت ضبط صدا نیز می باشند و تصاویر روشن همراه با صدای بی عیب و نقص می تواند در یک سری اتفاقات خیلی کارآمد باشد.

لحظه ای راتصور کنید که کسی با مبلغ بالایی پول نقد از بانک خارج شده و مورد حمله سارقان قرار می گیرد, اینجاست که کارآمدی دوربین های مدار بسته احساس می شود زیرا با همان تصاویر و صدای ضبط شده از دوربین نصب شده در ورودی بانک می توانید شاهد کافی را به کلانتری و دادگاه ارائه داده و هرچه سریع تر سارقان را پیدا کنید.

یکی دیگر از مزایای نصب دوربین مدار بسته این است که شما می توانید از فیلم دوربین مدار بسته برای حل و فصل اختلافات و گرفتن تصمیم عادلانه کمک بگیرید. به عنوان مثال اتفاقاتی که بین کارکنان یا پرستاران و بیماران و … رخ می دهد و منجر به کشمکش و دعوا می شود.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

از زمان های قدیم جایگاه های سوخت برای ارتکاب اعمال مجرمانه همیشه به عنوان یک نقطه هدف در نظر گرفته می شدند. صاحبان جایگاه های سوخت می توانند با کمک نصب دوربین مدار بسته بر جایگاه خود نظارت کامل داشته باشند. به این معنی که آن ها می توانند پلاک ماشین سارق را ببینند و آن ها مجبور به قرار دادن کارکنان خود در معرض خطر برای جلوگیری از آن فرد نیستند. نظارت بر جایگاه های سوخت توسط دوربین های مدار بسته در فضای باز, یک کار بزرگ امنیتی به حساب می آید.

برای بسیاری از صاحبان جایگاه های سوخت هیچ چیز مهم تر از ایمنی و جان کارکنان نیست. آنها نمی خواهند که کارکنانشان با مهاجمین و سارقین درگیر شوند. زمانی که پای جان کسی در میان باشد طبیعاً پول چندان ارزشی نخواهد داشت. برای مالک جایگاه سوخت ایمن نگه داشتن کارکنان به اندازه طلا ارزشمند است و استفاده از دوربین مدار بسته در جایگاه ایمن ترین و مناسب ترین راهکار محسوب می شود.

هنگامی که شما اقدام به نصب دوربین مدار بسته در اطراف جایگاه خود می کنید همراه با توانایی مشاهده از راه دور و نظارت بر کل جایگاه این اطمینان خاطر را به کارکنان خود می دهید که مجبور به مقابله با سارقان نیستند و امنیت آن ها از طریق سیستم نظارتی و امنیتی دوربین مدار بسته تضمین شده است.

مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته از راه دور این امکان را برای شما فراهم می کند که ببینید آیا کارکنان شما در خطر هستند یا نه. اغلب برای کارکنان جایگاه های سوخت تماس گرفتن با پلیس و یا حتی فشار دادن دکمه زنگ خطر در هنگام سرقت مساوی است با مرگ آن ها. با این تفاسیر مشاهده اقدام به سرقت از راه دور می تواند امکان تماس با پلیس و پیشگیری فاجعه را فراهم نماید.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

با افزایش جمعیت و تمرکز بیشترین میزان این جمعیت در شهر ها و نیز تغییر سبک زندگی, نیاز به امنیت بیشتر به یکی از اجزا لاینفک و جدایی ناپذیر زندگی شهر نشینی تبدیل شده است که همواره در پی یافتن راهکار های مناسب و کم هزینه به گزینه ای به نام دوربین مدار بسته در اماکن و معابر می رسیم. نصب دوربین مدار بسته امری است که نه تنها به وسیله مراجع قانونی تقبیح نشده بلکه در راستای پیش گیری از وقوع جرائم توسط بزهکاران بسیار موثر بوده و باعث افزایش هزینه های اعمال مجرمانه برای این گونه افراد گردیده است. با توجه به بازدارندگی بسیار شدید نصب دوربین مدار بسته, تنها در شرایط خاصی استفاده از دوربین مدار بسته دارای ممنوعیت می باشد.

در خصوص استفاده از دوربین مدار بسته در اماکن عمومی برای امنیت بیشتر, تا کنون هیچ گونه ممنوعیت قضایی لحاظ نگردیده است, مگر در موارد خاص مثل همجوار بودن با اماکن امنیتی و نظامی.

هنگام قرار دادن دوربین مدار بسته در اماکن لازم و ضروری است که در محیط, اطلاع رسانی کتبی انجام گیرد تا علاوه بر بازدارندگی از وقوع جرم, حتماً اطلاع از وجود دوربین بر همگان آشکار گردد. در غیر این صورت نصب دوربین مدار بسته به صورت مخفیانه نیاز به کسب مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح داشته و استفاده از دوربین مدار بسته بدون داشتن مجوز قانونی حتی در منزل خود فرد جرم تلقی شده و از لحاظ قانوی امکان پیگرد قضایی و پرداخت جریمه های سنگین را در پی خواهد داشت.

در تمامی قوانین حقوقی کشور, توسط قانون گذار و مجری و حتی قوه قضاییه به اهمیت پیش گیری از وقوع جرم و انجام کار های بازدارنده از اجرای جرم تاکید بسیاری شده است, با این تفاسیر نصب دوربین مدار بسته نقض حقوق و حریم خصوصی محسوب نمی شود, بلکه راهکاری است بسیار مفید برای پیش گیری از جرم.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در حال حاضر و با پیشرفت های چشم گیر و روز افزون تکنولوژی فقط به خاطر این که در پمپ بنزین حضور ندارید به این معنا نیست که نمی توانید ببینید در آن جا چه می گذرد. با کمک تکونولوژی نمایش از راه دور که از نصب دوربین های  مدار بسته دیجیتال و پهنای باند اینترنت با سرعت بالا استفاده می کند مالک قادر به بررسی و زیر نظر داشتن پمپ بنزین خود در هر مکان و زمانی خواهد بود. مشاهده از راه دور و از طریق دوربین مدار بسته می تواند یکی از چشم گیرترین پیشرفت های نظارتی طی ده سال اخیر محسوب شود.

با کمک یک سیستم نظارتی ساده شامل یک دوربین مدار بسته و دستگاه های ضبط ویدئویی دیجیتال, صاحبان جایگاه های سوخت رسانی می توانند یک نظارت کامل و همه جانبه بر جایگاه خود داشته باشند و با دریافت تصاویر واضح و شفاف از کسانی که روی سکو و اطراف آن حضور دارند از اتفاقات بد پیش گیری نمایند. دوربین مدار بسته کلید کمک به یک پمپ بنزین جهت حفظ امنیت کارکنان آن جا و نیز سوخت موجود در جایگاه, و اطمینان از این که مردم گمان نکنند می توانند بنزین را از آن جا به صورت رایگان دریافت کنند می باشد.

مزیت های قرار دادن دوربین مدار بسته در جایگاه های سوخت رسانی عبارتند از:

  • پیش گیری از ارتکاب به دزدی
  • شناسایی مشکلات یا قصور کاری کارکنان
  • استفاده از ویدئو ها به عنوان مدارک بصری در اثبات یا انکار جرم
  • شناسایی کارکنان خائن
  • قابلیت زوم بالا جهت شناسایی افراد و یا پلاک ماشین ها

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوبین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

برای تصمیم گیری درباره مکان نصب دوربین مدار بسته ابتدا شما باید تعیین کنید که به صورت خاص چه چیزی را می خواهید در دید خود داشته باشید؟ ممکن است عواملی وجود داشته باشند که شما آن ها را در مسیر تصمیم گیری برای محل استقرار دوربین مدار بسته امنیتی محل کار خود در نظر گرفته باشید. در زیر لیستی ارائه شده که ممکن است بررسی آن در پشتیبانی قسمت به قسمت کاربردی برنامه شما مفید باشد.

  • پارکینگ های خارج ساختمانی: به طور حتم یکی از شایع ترین محل های نصب دوربین مدار بسته حفاظتی و یکی از سخت ترین مکان های مورد حفاظت, پارکینگ ها هستند. معمولاً پارکینگ ها فضا های بزرگ مورد استفاده جهت ورود و خروج هستند. به علاوه شما همواره با بسیاری از متغیر ها و موارد نا شناخته سر و کار خواهید داشت. این بدان معناست که باید همیشه آمادگی مواجهه با حادثه ای که در این فضای بزرگ اتفاق می افتد را داشته باشید.
  • حیاط ها: حیاط ها معولاً جاهایی هستند که شرکت ها دارایی های گران قیمت خود را در آن ها نگهداری می کنند. ماشین آلات و ابزار آلات و دیگر وسایل بزرگ در این محیط ها نگهداری می شوند. این موضوع ممکن است در امر ایمنی بسیار پیچیده به نظر برسد. در بهترین حالت ممکن دوربین مدار بسته برای دیدبانی نقاطی خاص معین و جاگذاری می شوند. دوربین مدار بسته مگاپیکسلی و دوربین مدار بسته محرک خودکار می توانند بهترین گزینه ها باشند.
  • فضای خارجی ساختمان: پوشش ورودی ها و خروجی های ساختمان می تواند امری چالش برانگیز باشد و در حد امکان بهتر است دوربین مدار بسته این محیط با دوربین مدار بسته حیاط و پارکینگ یکی نباشد. با بکارگیری دوربین مدار بسته و سیستم ضبط مناسب می توان با صرفه اقتصادی, از نقاط و مکان های حساس و غیر قابل دسترسی برای عموم محافظت کرد.
  • ایمنی داخل ساختمان: حتماً تمامی ورودی ها باید مجهز به دوربین مدار بسته باشند. در مورد این مکان ها باید عوامل و آیتم های متعددی را مد نظر قرار داد, چرا که ممکن است هر قسمتی از دید شما نیاز به نصب دوربین داشته باشد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

یکی از بخش های مهم جهت خرید و نصب دوربین مدار بسته انتخاب مکان مناسب جهت قرار گیری دوربین مدار بسته است. این بخش باید قبل از نصب دوربین به شکلی کامل و جامع توسط کارشناسان خبره و اهل فن که دارای تجربه کافی در زمینه نصب دوربین مدار بسته باشند مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرد.

در بازبینی کارشناس مربوطه , آیتم هایی نظیر مقدار نور محیط, وسعت فضای مورد نیاز تحت پوشش, سر پوشیده بودن فضا یا قرار گیری آن در فضای باز, تعداد دوربین های مورد نیاز جهت پوشش دهی, پخش مستقیم تصاویر بر روی نمایشگر و یا ذخیره سازی آن در دستگاه جهت بازبینی باید بررسی شوند.

کارشناسان نصب دوربین مدار بسته باید مکان های نصب دوربین, جاگذاری ها و مقدار کابل کشی آن بر روی نقشه ای قبل از تهیه وسایل مشخص نمایند. با این کار و داشتن نقشه سیم کشی و کابل کشی چنان چه نقصی در تصویر ارسالی و خود دوربین مدار بسته و اتصالات آن ایجاد شود, می توان به راحتی مکان و وسیله مورد نظر را پیدا کرده و اقدام به تعمیر آن کرد.

این که به چه منظور خواستار نصب دوربین مدار بسته هستید و هدف شما بررسی چه مکانی است مهم است, مثلاً جهت بازبینی خط تولید کارخانه, بازبینی درب ورودی منزل, جهت ایجاد امنیت در فضای باز, کنترل ترافیک و چندین و چند مورد کاربردی دیگر, و نیز تعداد دوربین های مورد نیاز, تمام این ها مسائلی هستند که باید به دقت سنجیده و بررسی شوند.

انتخاب نوع دوربین مدار بسته که بیشترین میزان کارایی را برای مقصود و هدف ما داشته باشد امری است که از طریق مشاوره با کارشناسان اهل فن می توانید به آن دست پیدا کنید.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نظارت بر صدای محیط راه های مختلفی دارد مانند استفاده از دوربین مدار بسته ای که میکروفون نیز در ساختار آن تعبیه شده است و هم چنین استفاده از میکروفون و اتصال آن به دستگاه ضبط کننده.

در این مقاله به بررسی  روش اول می پردازیم:

در نام گذاری دوربین مدار بسته دارای میکروفون، اغلب از حرف S که ابتدای کلمه Sound است استفاده می شود تا خریداران به راحتی بتوانند دوربین میکروفون دار و بدون میکروفون را تنها از روی نام شان تشحیص دهند.

دریافت صدا در این دوربین مدار بسته ، بسته به مدل و نوع دوربین، به صورت آنالوگ یا دیجیتال انجام می شود. ولی برای انتقال صدا از بستر اینترنت لازم است حتما امواج صدا به دیجیتال تبدیل شود.

هنگام نظارت نیز، به راحتی می توان هم به صورت جداگانه صدا ها را گوش کرد و هم همراه با تصویر ضبط شده، صدای محیط را گوش داد.

اغلب دستگاه های ضبط کننده همان طور که قادر به ضبط حرکت هستند و در صورت سکون، ضبطی انجام نمی شود، برای صدا نیز آستانه ای تعیین می کند تا اولاً حافظه سیستم با ضبط کلیه صدا ها در مدت زمان کم پر نشود، هم چنین از ضبط نویز های محیط جلوگیری شود. تعیین این آستانه می تواند به صورت اتوماتیک یا به صورت دستی به دلخواه ناظر انجام شود.

اما لازم است بدانید در محیط هایی که دوربین مدار بسته میکروفون دار وجود دارد بهتر است برای پردازش بهتر صدا، از پخش موزیک به مدت طولانی در محیط جلوگیری به عمل آید زیرا باعث می شود اصوات انسانی به خوبی دریافت نشود هم چنین با گذر دامنه صوت از آستانه، حافظه دستگاه ضبط کننده به زودی پر شود، اغلب کارشناسان معتقدند پخش موزیک در محیطی که دوربین مدار بسته میکروفون دار دارد باعث کاهش عمر میکروفون می شود و از آن جایی که اغلب این نوعدوربین مدار بسته به صورت پکیج پرسی به بازار ارائه می شوند، در صورت خرابی، نمی توان به راحتی میکروفون آن را تعمیر یا تعویض کرد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در انتخاب محل نصب دوربین مدار بسته به نکات زیر باید توجه داشت:

  • میزان نور و روشنایی

نوع دوربین مدار بسته ای که انتخاب می کنید باید متناسب با روشنایی محل مورد نظر باشد. دوربین های مدار بسته  که در نور کم تصویر برداری می کنند باید دارای حساسیت بالا بوده و یا دارای اشعه مادون قرمز باشند.

  • دما, میزان بارندگی, گرد وغبار

شراط کاری مناسب از نظر رطوبت برای دوربین های مدار بسته از درجه زیر صفر تا ۵۰ درجه بالای صفر می باشد. در شرایط دمایی غیر از این بازه دمایی دوربین های مدار بسته باید درون محافظ قرار بگیرند. از دوربین های مدار بسته در شرایط دمایی بسیار بالا در صورتی که از محافظ های با خنک کننده های الکترونیکی استفاده شود می توان استفاده نمود. یکی دیگر از مهم ترین مواردی که می تواند باعث آسیب رساندن جدی به دوربین های مدار بسته گردد, ایجاد شبنم درون دوربین مدار بسته و یا اطراف آن به علت بالا رفتن میزان رطوبت محیط می باشد که این امر سبب زنگ زدن و یا خورده شدن دوربین مدار بسته و در نتیجه از کار افتادگی زود هنگامدوربین مدار بسته می گردد.

  • امواج الکترومغناطیس و صاعقه

در صورتی که نیاز است تا دوربین های مدار بسته در فضای باز و مکانی که ممکن است مورد اصابت صاعقه قرار گیرد نصب شود بهتر است از میله های صاعقه گیر استفاده شده تا ریسک خطر رساندن به دوربین مدار بسته به حداقل برسد. در صورتی که دوربین مدار بسته در نزدیکی سیم های فشار قوی و یا ایستگاه های رادیویی قوی نصب گردد در هنگام مونیتور کردن ممکن است بر روی مونیتور نویز مشاهده شود. استفاده از سیم اِرت راهکاری برای رفع این ایراد است.

  • مناطق قابل اشتعال

در مکان هایی نظیر سایت های پتروشیمی و تونل های حفاری که گاز های قابل احتراق در آن ها وجود دارد نصب دوربین مدار بسته نیاز به امکانات ویژه ای دارد. از جمله این امکانات  کاور های محافظ در برابر سوختن هستند که دوربین درون آن ها قرار می گیرد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

مسئولان نیروی انتظامی معتقدند که تجهیز کلانتری ها به دوربین مدار بسته در رعایت حقوق مردم و رسیدگی بیشتر به مشکلات آن ها نقش مهم و تعیین کننده ای دارد.

نصب دوربین مدار بسته در کلانتری ها دارای مزایای بسیار زیاد و شایان توجهی است اما توجه بیشتر به شهروندان محترم, تغییر در رفتار ماموران خدوم نیروی انتظامی و ثبت رفتار متهمان در بازداشتگاه مهم ترین نتایج این کار خواهد بود. با نصب دوربین مدار بسته در کلانتری ها می توان از بسیاری وقایع و حوادث جلوگیری کرد. رئیس کلانتری می تواند دوربین های مدار بسته موجود در کلانتری را مانیتورینگ و بررسی نماید.

با کمک دوربین مدار بسته می توان رفتار متهمان در بازداشتگاه را دقیقاً تحت نظر داشت و دیگر نیازی به حضور فیزیکی و دائمی ماموران جلوی در بازداشتگاه نخواهد بود.

نصب دوربین مدار بسته در بازداشتگاه کلانتری می تواند از بروز تخلفات جلوگیری کند. گاهی در بازداشتگاه بین افراد دستگیر شده مسائلی رخ می دهد که با تجهیز کلانتری به دوربین مدار بسته این تخلفات به شکل محسوسی کاهش خواهند یافت.

در هر صورت با مجهز شدن کلانتری ها به دوربین مدار بسته رفتار کارکنان کلانتری با مردم بهتر شده و مردم نیز احساس خواهند کرد که مسئولان ناجا بر نحوه امور جاری در کلانتری و رسیدگی به مشکلات آن ها نظارت دارند.

جدیدترین آمار به دست آمده از نیروی انتظامی حاکی از آن است که حدود ۸۰ درصد کلانتری ها و پاسگاه ها تحت پوشش طرح مدیریت کیفیت ناجا هستند و به سامانه تصویری توسط دوربین مدار بسته مجهز شده اند, این افزایش توجه به نصب دوربین مدار بسته و مکانیزه سازی نظارت در امور امنیتی که از مهم ترین آن ها کلانتری می باشند بیانگر افق روشن در پیشرفت و فراهم نمودن امنیت عمومی جامعه می باشد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

واضح ترین نفع استفاده از دوربین مدار بسته این است که این سیستم از هر گونه خطای سیمی در امان است زیرا این دوربین ها از تکنولوژی وایرلس برای انجام کار استفاده می کنند. عدم وجود سیم که ممکن است منجر به نقص در عملکرد به دلیل قطعی و یا … شود بدین معنا است که حقیقتاً شانسی برای ایجاد اخلال در عملکرد سیستم وجود نخواهد داشت و حتی زیرک ترین دزدان نیز قادر به از کار انداختن دوربین ها با دست کاری کردن سیم های اتصال، نخواهند بود.

یکی دیگر از فواید دوربین مداربسته “وضوح تصاویر” گرفته شده است. امروزه بیشتر دوربین های وایرلس، تصاویری با کیفیت بالا تولید می کنند که شناسایی صورت ها و دیگر ویژگی های فیزیکی را بسیار آسان می کند. بنابراین سیستم های دوربین مدار بسته برای استفاده به عنوان بخشی از سیستم امنیت مراکز تحقیق و دیگر موسسات مشابه بهترین گزینه اند. کارکنان حراست و بخش امنیت به سادگی قادر خواهند بود تمام فعالیت هایی را که تحت نظارت دوربین هاست، زیر نظر بگیرند و هر گونه رفتار مشکوک را بررسی کنند در حالی که همزمان می توانند تصویر واضحی از فردی که رفتار عجیبی دارد، داشته باشند.

  • افزایش بازده: سیستم های دوربین مدار بسته مانع بزرگی بر سر راه دزدان معمولی اند. هنگامی که آنان بدانند که خانه و محل کار شما مجهز به دوربین است، مقصد های دیگری را برای دزدی انتخاب می کنند.
  • محیط کاری ایمن تر
  • افزایش آشکار سازی حقایق
  • کاهش سارقین خرده فروشی: سارقین خرده فروشان معمولاً فروشگاه هایی را که سیستم امنیت ضعیفی دارند هدف قرار می دهند و در صورت وجود سیستم دوربین مدار بسته نیاز به تامل بیشتری دارند.
  • کنترل از راه دور: کنترل محل کار یا منزل زمانی که از آن دور هستید. تمامی سیستم های دوربین مدار بسته از طریق اینترنت قابلیت کنترل از راه دور را دارند.
  • کاهش هراس از وقوع جنایت: دانستن این که شما به خوبی محافظت می شوید، احساس امنیت خاطری را به شما می دهد که نباید آن را نادیده گرفت.
  • هشدار قبل از وقوع حادثه: این سیستم ها قابلیت هشدار دادن هنگام هر فعالیت مشکوکی را دارند که در صورت لزوم شما بتوانید پلیس را در جریان قرار دهید.
  • حفاظت از کارمندان

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مداربسته با هدف امنیت، جلوگیری و آشکار سازی جنایات در همه مکان ها نصب می شود. تعداد گونه های دوربین مدار بسته بسیار زیاد است. در زیر به چندین نمونه اشاره شده است:

  • دوربین مدار بسته داخلی: همان طور که از اسم آن مشخص است برای سیستم های امنیت داخلی استفاده می شود.
  • دوربین مدار بسته خارجی/بیرونی: برای محوطه بیرونی استفاده می شود و معمولاً در نقاط ورودی و یا خروجی نصب می گردد.
  • دوربین های آی آر روز/شب (IR day\night): برای مکان هایی با سیستم امنیت بالا مانند ارتش، پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند.
  • دوربین های هلالی/گنبدی شکل: درون سقف های تاریک گنبدی نصب می شوند و به گونه ای طراحی شدند که برای افراد قابل تشخیص نباشند. معمولاً در مکان های عمومی از قبیل ترمینال های اتوبوس، ایستگاه های قطار و مکان هایی که تجمع جمعیت در آن زیاد است، به کار می روند.
  • دوربین های فشنگ مانند: در قالب گلوله ای قرار می گیرند و در مکان های مسکونی و تجاری استفاده می شوند. این دوربین ها ضد آب اند و در ابعاد کوچک تولید می شوند.
  • دوربین های ضد ضربه: برای سیستم های امنیت خارجی/بیرونی استفاده می شوند. این نوع دوربین های مدار بسته با استفاده از موادی جامد و شیشه های نشکن پوشانده شده اند در نتیجه در برابر ضربه مقاوم هستند. به همین دلیل برای استفاده در مکان هایی با امنیت بالا مناسب هستند.
  • دوربین های مخفی: در ابعاد بسیار کوچک و برای کنترل نا محسوس به کار می روند. معمولاً در مکان های عمومی مانند مراکز خرید، تئاتر و … نصب می شوند.
  • دوربین های پن تیلت (pan-tilt zoom) قابلیت بزرگ نمایی تصاویر: در تمام جهات را دارند و می توان آن ها را به گونه ای نصب کرد که به صورت اتوماتیک از تمام زوایا فیلم بگیرند.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

امروزه حمل و نقل عمومی از طریق قطار و مترو افزایش چشم گیری داشته است و به همین دلیل ایستگاه های قطار و مترو تبدیل به هدفی برای سارقان و مزاحمان و هم چنین فعالیت های تروریستی شده است. اما با نصب دوربین مدار بسته در ایستگاه قطار و مترو می توان مانع انجام چنین فعالیت های تروریستی  در این اماکن شد و هم چنین باعث جلوگیری از سرقت و مزاحمت در ایستگاه ها شد و علاوه بر تمام این ها نصب دوربین مدار بسته می تواند باعث فراهم کردن ایستگاه به عنوان مکانی امن برای کسانی شود که از قطار و مترو به عنوان وسیله نقلیه استفاده می کنند.

مزایای نصب دوربین مدار بسته در ایستگاه قطار و مترو

  1. مبارزه با تروریسم
  2. تحقیقات جرم و جنایت
  3. مراقبت از مسافران
  4. جلوگیری از نقاشی های دیواری
  5. نظارت بر منطق نا امن
  6. دخیره سازی دیجیتال
  7. قابلیت های دوربین های هوشمند
  8. دسترسی از راه دور
  • مبارزه با تروریسم

به دلیل استفاده زیاد از وسایل حمل و نقل عمومی به خصوص قطار و مترو شما می توانید حجم انبوهی از جمعیت را در  ایستگاه های قطار و مترو مشاهده کنید و همین امر باعث شده است که چنین اماکنی تبدیل به نقاط هدف تروریست ها شوند.

  • تحقیقات جرم و جنایت

یکی دیگر از فواید نصب دوربین مدار بسته در ایستگاه قطار و مترو این است که در هنگام فعالیت های تروریستی تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط دوربین مدار بسته می تواند به عنوان مدارک و شواهدی به ماموران امنیتی کمک کند تا عوامل را شناسایی و آن ها را دستگیر کنند.

  • مراقبت از مسافران

خیلی از افراد هستند که به صورت دائم مسیری را با قطار یا مترو طی می کنند و روزانه باید سوار مترو یا قطار شوند کار این اشخاص درست مانند این است که هر روز مسواک می زنند بنابراین حفظ امنیت برای چنین افرادی مهم می باشد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نصب دوربین مدار بسته در پمپ بنزین ها تا دو دهه قبل حتی به ذهن کسی خطور هم نکرده بود چرا که بنزین با قیمت ارزان در اختیار همگان قرار داشت و لزومی بر سرقت آن دیده نمی شد, اما از دو دهه قبل و هم زمان با رشد قیمت بنزین توجه سارقان به سمت این اماکن جلب شد. سرقت از پمپ بنزین ها طی چند سال گذشته رشد چشم گیری داشته و لازم است که صاحبان پمپ بنزین ها به فکر چاره باشند. نصب دوربین مدار بسته مشرف به سکوی پر کردن بنزین و هم چنین نظارت بر فروشگاه هایی که عمدتاً در کنار پمپ های بنزین قرار دارند راه حل آسان و پر منفعتی است که به صاحبان پمپ بنزین توصیه می شود. با کمک یک سیستم نظارتی ساده شامل یک دوربین مدار بسته و دستگاه های ضبط ویدئویی دیجیتال, صاحبان پمپ بنزین ها می توانند تصاویر واضح و روشن از کسانی که در فروشگاه و روی سکو هستند را دریافت نمایند و از اتفاقات بد پیش گیری کنند. دوربین مدار بسته کلید کمک به یک پمپ بنزین جهت حفظ امنیت کالا های آن, امن نگه داشتن کارکنان آن و اطمینان از این که مردم فکر نکنند که می توانند بنزین را از آن جا به صورت رایگان دریافت کنند, می باشد.

در حال حاضر, با پیشرفت روز افزون تکنولوژی فقط به خاطر این که در پمپ بنزین خود نیستید به این معنا نیست که نمی توانید ببینید در آن جا چه می گذرد. با کمک تکنولوژی نمایش از راه دور که از دوربین های مدار بسته دیجیتال و پهنای باند اینترنت با سرعت بالا استفاده می کند, مالک قادر به بررسی و زیر نظر داشتن پمپ بنزین خود در هر مکان و زمانی خواهد بود. مشاهده از راه دور می تواند یکی از چشم گیر ترین پیشرفت های نظارتی طی ده سال اخیر باشد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

استفاده از دوربین مدار بسته به یکی از دغدغه های شهروندان در سراسر جهان تبدیل شده است. مردم نگران هستند که مبادا گسترش استفاده از این دوربین ها توسط دولت و شرکت ها و موسسات, آزادی و حریم خصوصی آن ها را به خطر بیندازد. از دیدگاه قانون گذاران گسترش استفاده از دوربین مدار بسته در سطح شهر منجر به کاهش چشم گیر جرم و رفتار های مجرمانه و شرورانه شده است و این به عنوان نکته ای مثبت برای جامعه بشری تلقی می شود.

در حال حاضر بسیاری از کشور ها برای نظارت بر ترافیک, عبور و مرور مناطق جرم خیز از دوربین مدار بسته استفاده می کنند.

چنین دور نمایی موجب نگرانی برخی از افراد شده است. آن ها اعتقاد دارند که استفاده از دوربین مدار بسته لطمه جدی به حقوق شهروندان در داشتن حریم خصوصی می زند. از سوی دیگر کسانی هستند که معتقدند کنترل آمار رو به رشد جرم و جنایت ممکن نیست, مگر با نظارت دقیق تر, و دوربین مدار بسته بهترین وسیله برای تحقق این نظارت همه جانبه و دقیق می باشد. نصب دوربین مدار بسته در مناطق جرم خیز  و مکان هایی که امکان وقوع جرم در آن ها وجود دارد یکی از راه های پیش گیری از وقوع جرم است اما آیا نصب این دوربین های مدار بسته حریم شخصی افراد را نقض می کند؟

استفاده از دوربین مدار بسته که در سراسر دنیا کاربرد داشته و در ایران نیز رو به گسترش است دارای دو جنبه است: از یک سو می تواند ابزاری برای پیش گیری از جرم باشد و از سوی دیگر تهدیدی برای نقض حریم خصوصی افراد جامعه ایجاد کند. در حقیقت, تعارض میان دو مطلوب است؛ یکی حفظ نظم در جامعه و دیگری رعایت حقوق شهروندی. آیا می توان این دو مطلوب را با هم جمع کرد یا باید یکی را بر دیگری برتری داد؟

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مداربسته امنیتی , دوربین مدار بسته امنیتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()