نوشته شده توسط : negaco

poshtibani-fani-

به اطلاع همکاران محترم می رساند جهت رفاه حال همکاران در امور فنی و پشتیبانی، پاسخگویی مشکلات و سوالات فنی از این پس در شبکه تلگرام امکان پذیر می باشد

شماره موبایل تلگرام: ۰۹۰۱۷۰۵۶۲۵۴

آی دی تلگرام: negasupport@

 

منبع: پاسخگویی سوالات و مشکلات فنی در تلگرام



:: برچسب‌ها: پاسخگویی سوالات و مشکلات فنی در تلگرام , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

تشخیص مجوز پلاک شامل فیلم عکاسی یا تصاویر مجوز پلاک است، به موجب آنها توسط مجموعه ای از الگوریتم پردازش می شوند که قادر به ارائه تبدیل عددی آلفای تصاویر مجوز پلاک گرفته شده به ورودی متن است.
لین ها
لین ها به منطقه ای اشاره دارد که وسیله نقلیه جای می گیرد. درست مثل یک خط در خیابان و یا بزرگراه، یک لین اندازه دقیق برای یک وسیله نقلیه است. همان تعریف برای تشخیص مجوز پلاک بکار می رود. این امر در داخل مسیری است که وسیله نقلیه شامل میدان دید دوربین مدار بسته و صفحات گرفته شده است. به طور معمول، یکدوربین مدار بسته در هر لین استفاده می شود. اگرچه، دوربین های HD و مگاپیکسلی جدیدتر به ۱ دوربین امکان حمایت از چند خط ارائه دهنده رزولوشن بزرگ خود را می دهد.
تکنولوژی الگوریتم 
شاید وابستگی اصلی هر سیستم تشخیص مجوز پلاک، اثربخشی الگوریتم های آن است. الگوریتم ها کاملا دقیقند و به طور معمول نیاز به صدها هزار خط کد نرم افزاری برای جبران چنین پیچیدگی هایی دارند. مدل های بزرگ ریاضی ساخته شده و مدل سازی کامپیوتری ممکن است با استفاده از سیستم های کامپیوتری فوق العاده برای در نظر گرفتن سناریوهای متعدد انجام شود. بطور کلی، مجموعه ای از شش الگوریتم اولیه برای موفقیت سیستم تشخیص مجوز پلاک نیاز است.

شش الگوریتم تشخیص مجوز پلاک

۱. بومی سازی مجوز پلاک
بومی سازی یک تابع الگوریتمی است که مشخص می کند چه جنبه ای از تصویر خودرو، مجوز پلاک است.
قرارگیری- بومی سازی شناسایی مجوز پلاک
این واریانس بیشتر می تواند پیچیدگی را برای یک الگوریتم ترکیب کند تا تعیین کند چه منطقه ای از وسیله نقلیه مجوز پلاک را تشکیل می دهد و چه منطقه ای چنین نیست. به عنوان مثال، الگوریتم باید آینه، کوره، چراغ جلو، سپر، برچسب، و غیره را مشخص کند. به طور کلی، الگوریتم ها به دنبال شکل های هندسی نسبت مستطیل هستند. با این حال، از آنجا که خودرو می تواند دارای بسیاری از اشیاء مستطیل شکل بر روی خود باشد، الگوریتم بیشتری مورد نیاز است تا تایید کند شی شناسایی شده در واقع پلاک است. برای انجام این کار، اجزای کلیدی این الگوریتم به دنبال ویژگی هایی هستند که نشان می دهد که شی پلاک است. الگوریتم به دنبال رنگ پس زمینه مشابه نسبت یکپارچه و کنتراست به عنوان ابزاری برای افتراق اشیاء بر روی یک وسیله نقلیه است.تشخیص مجوز پلاک



:: برچسب‌ها: تشخیص مجوز پلاک , مجوز پلاک , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

وب سایت های تجاری از اصطلاحات بسیار فنی برای توضیح مزایای استفاده از مدل DVR و دیگر تجهیزات دوربین مدار بسته استفاده می کنند. اما به ندرت به مشتری هر توضیح روشنی برای معنای آن اصطلاحات ارائه می شود، انتخاب در مورد تجهیزات مناسب را برای خریدار دشوار می سازد. لطفاً تعریف دقیقی از مهم ترین مشخصاتDVR زیر بیابید.

مقایسه DVR

DVR وضوح CIF، ۲CIF، ۴CIF، D1، نیمه D1 را ثبت می کند.
این یکی از دو عامل مهم است! سه نوع کیفیت وضوح ضبط DVR وجود دارد: CIF، نیمه D1 و D1.
CIF : این پایین ترین و قدیمی ترین کیفیت وضوح است. ویدئو و عکس در ۳۲۰ ×۲۳۰ پیکسل تولید می شود. شناسایی مناسب مظنون بعید است و شانس موفقیت در دادگاه تقریباً کم است- مگر اینکه این حادثه بسیار نزدیک به دوربین ضبط امنیتی رخ داده باشد. افراد و اشیاء دور بسیار نامشخص هستند. با این حال حتی بسیاری از مشتریان امنیتی پروفایل بالا این را به عنوان فرمت استاندارد ضبط حفظ می کنند. دلایلی برای این امر وجود دارد، به طور عمده رتبه فریم FPS (فریم ها در هر ثانیه) و کمترین بودن اما مطمئنا نه آنقدر کم که از ترکیب خط ۴CIF جلوگیری کند.تعریف و مقایسه DVR



:: برچسب‌ها: تعریف و مقایسه DVR , مقایسه DVR , تعریف DVR , دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

با استفاده از یک منبع تغذیه دوربین مدار بسته مرکزی در این روش یعنی شما فقط باید یک پریز برق به جای چندین پریز انتخاب کنید اگر هر یک از دوربین ها را به صورت جداگانه تغذیه کردید. این امر بدین معنی است که دوربین ها ی مدار بسته نمی توانند به طور تصادفی قطع شوند ونصب دوربین مدار بسته و راه اندازی بسیار تمیزتر و حرفه ای تر ارائه می کند.
فاصله ای که شما می توانید تغذیه را اجرا کنید نیز نیاز به توجه دارد. DC و AC بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. برق DC تنها می تواند به طور معمول حدود ۳۰۰ فوت بدون در نظر گرفتن اندازه گیری سیم مورد استفاده باشد. تغذیه AC به طور معمول قادر به اجرای همان فواصل کابل های ویدیو استاندارد خواهد بود. حدود ۸۰۰ فوت در ۱۸ سیم سنج.

تعیین منبع تغذیه درست

پس چگونه منبع تغذیه درست دوربین مدار بسته را برای سیستم دوربین های امنیتی خود تعیین می کنید؟
دو معیار اصلی انتخاب وجود دارد.
۱. تعداد دوربین ها برای تغذیه.
۲. مجموع کشش فعلی.

شما باید برق مورد نیاز دوربین مدار بسته را از جدول تنظیمات و یا از خود دوربین بدست آورید. به طور معمول اندازه گیری که شما نیاز به دانستن آن دارید این است که چگونه بسیاری از آمپرهای دوربین برای تغذیه AC یا DC جذب می شوند. اگر شما آمپرها را نمی دانید، می توانید وات یا VA را توسط یافتن ولتاژ تقسیم کنید. نمودار تبدیل ولتاژ را مشاهده کنید که برای آن اعداد نیاز به تقسیم دارند.
به عنوان مثال یک دوربین ۵W در ۲۴ VAC را نشان می دهم. چه تعداد آمپر در آنجاست؟ بر اساس نمودار شما ۵ را بر ۲۴ برای حدود ۰.۲۰۰ آمپر یا ۲۰۰ میلی آمپر (میلی آمپر) تقسیم می کنید.توضیح منبع تغذیه دوربین مدار بسته



:: برچسب‌ها: توضیح منبع تغذیه دوربین مدار بسته , منبع تغذیه دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

منبع تغذیه دوربین مدار بسته یک موضوع اصلی در طراحی و اجرای سیستم دوربین مدار بسته است. این صفحه در مورد برخی از راه های ممکن برای برق رسانی به سیستمدوربین مدار بسته امنیتی صحبت خواهد کرد. اکثر دوربین ها را می توان با ۱۲ ولت DC و یا ۲۴ ولت AC تغذیه نمود. شما همیشه می توانید این امر را با خواندن برگه تنظیماتدوربین مدار بسته و یا دنبال کردن دوربین برای برق مورد نیاز خود تایید نمایید.
شما همیشه می توانید دوربین ها را از یک منبع قدرت محلی مانند یک ترانسفورماتور کوچک تغذیه کنید. این یک راه ساده برای انجام آن و نیازمند کابل کمتری برای اجرا است که ممکن است در نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی کوچک مناسب باشد.

شما می توانید از منبع تغذیه چند دوربینی استفاده کنید، گاهی اوقات PDU (واحد توزیع برق) برای ارائه برق برای دوربین ها نامیده می شود.
منبع تغذیه چند دوربینی قادر به ارائه برق برای دوربین های متعدد است. این امر به طور معمول در گزینه های کانال ۴، ۸، ۱۶ و ۳۲ می آید. همچنین ممکن است تنها AC، DC و یا تنها یک گزینه برای هر دو نوع منبع ارائه کند. PDU ها معمولاً نوعی گزینه ایجاد فیوز همچنین برای ارائه حفاظت اضافی برای دوربین ها دارند. منبع تغذیه چند دوربینی معمولا دارای نوعی ساختار در حفاظت فیوز است.

منبع تغذیه دوربین مدار بسته

 

منبع: منبع تغذیه دوربین مدار بسته



:: برچسب‌ها: منبع تغذیه دوربین مدار بسته , منبع تغذیه دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

آزمونگر دوربین مدار بسته امنیتی یک نوع ابزار آزمون چند منظوره برای متخصصان نصب دوربین مدار بسته و دوربین های امنیتی است. آزمونگردوربین مدار بسته با هدف تحقق نصب و راه اندازی و نگهداری سیستمدوربین مدار بسته می باشد. با استفاده از آزمون ارتباط فیبر نوری آن، آزمون مدار قدرت پایین، آزمون ویدئویی و کنترل PTZ، و خروجی DC12 1A برای توابع آزمون دوربین، این امر می تواند به حل بسیاری از مشکلات سیستم امنیتی کمک کند. همچنین می تواند در تست های آزمایشگاهی، تعمیر و نگهداری تجهیزات، و غیره استفاده شود.

آزمونگردوربین مدار بسته امنیتی

کاربردهای آزمونگردوربین مدار بسته امنیتی

نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری سیستمدوربین مدار بسته

دوربین گنبدی و همگی در یک تست دوربین

آزمون کانال انتقالدوربین مدار بسته

کنترل کننده PTZ

آزمونگر دوربین مدار بسته



:: برچسب‌ها: آزمونگر دوربین مدار بسته , آزمونگر دوربین مدار بسته امنیتی , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته همچنین بعنوان نظارت تصویری شناخته می شود، استفاده از دوربین های ویدئویی برای انتقال یک سیگنال به یک محل خاص، در مجموعه ای محدود از مانیتور است. از تلویزیون پخش متفاوت است که در آن سیگنال آشکارا منتقل نمی شود، هرچند ممکن است نقطه به نقطه (P2P)، نقطه به چند نقطه، را بکار ببرد یا ارتباطات بی سیم را کاهش دهد. تقریبا تمام دوربین های ویدئویی مناسب این تعریف هستند، این اصطلاح اغلب برای نظارت در مناطقی بکار میرود که ممکن است نیاز به نظارت بر بانک ها، فرودگاه ها، تأسیسات نظامی و فروشگاه های راحتی داشته باشند.

سیستم دوربین مدار بسته



:: برچسب‌ها: سیستم دوربین مدار بسته , تعریف سیستم دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

آزمایش کننده دوربین مدار بسته و دوربین مدار بسته امنیتی 
با توسعه علوم و فناوری، دوربین مدار بسته (تلویزیون مدار بسته) سیستم ها بیشتر و بیشتر محبوب می شوند. عملاً دوربین های مدار بسته که امروز استفاده می شوند به طور کلی برای نظارت و اهداف امنیتی هستند.

سیستم دوربین مدار بسته تقریباً در تمام بانک ها و مراکز بزرگ در دسترس هستند. عادی ترین خانواده ها و فروشگاه های پاپ همچنین دارای سیستم دوربین مدار بسته برای اهداف امنیتی هستند. به منظورنصب دوربین مدار بسته در زندگی شما، باید یک آزمایش کننده دوربین مدار بسته امنیتی را برای بررسی تجهیزات استفاده کنید و مطمئن شوید که سیستم های مدار بسته همواره می تواند کار کند.

آزمایش کننده دوربین مدار بسته

منبع: آزمایش کننده دوربین مدار بسته



:: برچسب‌ها: آزمایش کننده دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته امنیتی , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

ما انتخاب گسترده ای از دوربین مدار بسته جعبه ای را انجام می دهیم. دوربین مدار بسته ثابت، انتخاب محبوب برای نظارت تصویری است زیرا آنها پایه C استاندارد صنعت یا پایه CS را نشان می دهند که آنها را قادر به استفاده از انواع لنزها می سازد. این امر اجازه می دهد تا این دوربین های امنیتی سنتی تقریباً برای هر برنامه نظارت تصویری استفاده شوند، به همین دلیل آنها به طور گسترده در محیط های تجاری داخلی استفاده می شوند. آنها در یک مسکن ضد هوا محصور شده اند، اغلب خارج از منزل برای برنامه های کاربردی مانند نظارت بر محیط ساختمان و یا چراغ های ترافیک استفاده می شوند. از آنجا که دوربین های سبک امنیتی ما چنین دید قابل تشخیصی دارند، آنها اغلب به عنوان یک عامل بازدارنده جرم و جنایت استفاده می شوند، به وضوح به افراد اعلام می کنند که آنها تحت نظارت هستند.

دوربین مدار بسته جعبه ای و دوربین مدار بسته پایه CS



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته جعبه ای , دوربین مدار بسته پایه CS , دوربین مدار بسته پایه , دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

اکثر سیستم های دوربین مدار بسته، چندین دوربین را گسترش می دهند، بنابراین شما نیاز به یک روش مشاهده و ضبط تصاویر دارید. راه های مختلفی وجود دارد که این امر می تواند بدست آید؛ استفاده از یک سوئیچ ویدئو، یک پردازنده چهار لایه ای یا یک مولتی پلکسر. در اینجا مزیت های ساده هر سیستم وجود دارد.

نمایش تصویر در بیش از یک دوربین مدار بسته

تعویض کننده ها
تعویض کننده دوربین مدار بسته واحدی است که بین تصاویر دوربین مدار بسته در یک زمان تغییر ایجاد می کند، خروجی بر روی یک مانیتور مشاهده می شود و یا به دستگاه ضبط منتقل می شود. همانطور که تعویض کننده ها می توانند از هر VCR برای ضبط در در زمان واقعی درست استفاده کنند، تصاویر می توانند دارای کیفیت بسیار بالا باشند. این واقعیت که آنها زمان واقعی درست ضبط را درست بر خلاف یک عکس فوری از یک مولتی پلکسر ارائه می کنند، بدین معنی است که آنها کیفیت فوق العاده تصویر را ارائه می کنند. این امر می تواند گاهی اوقات بیشتر از معایبی باشد که تعویض کننده ها تنها می توانند یک تصویر را در یک زمان ضبط کنند.
مزایای – ساده، کم هزینه، تصاویر زمان واقعی با کیفیت مناسب.
نقطه ضعف – تنها می توانند یک دوربین را در یک زمان ضبط کنند.



:: برچسب‌ها: بیش از یک دوربین مدار بسته , یک دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

توضیح دوربین مدار بسته فضای باز

اگر یک دوربین مدار بسته در خارج قرار گیرد و در یک محفظه نصب نشود باید آن را به عنوان مقاوم در برابر آب و هوا طبقه بندی نمود. همه دوربین های مدار بسته فضای باز ما به طور کامل ضد شرایط آب و هوایی هستند. نقاط ورودی کابل مهر و موم می شود و اکثر دوربین ها دارای سرپوش های دنباله دار هستند که اجازه می دهد اتصالات داخل ساختمان ایجاد شوند.

دوربین های مدار بسته روز / شب
در برنامه های کاربردی دوربین مدار بسته خانگی و تجاری کوچک بسیار محبوب هستند، دوربین های مدار بسته روز / شب امکان ضبط رنگی با کیفیت عالی را در طول روز فراهم می کنند. هنگامی که سطوح نور زیر سطح معینی قرار می گیرند، LED های مادون قرمز دوربین اجازه می دهند دوربین مدار بسته به ضبط فیلم با کیفیت مناسب حتی در تاریکی کامل ادامه دهد. فاصله دوربین ها برای دید در شب وابسته به قدرت LED ها است.

دوربین مدار بسته فضای باز



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته فضای باز , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته روز , دوربین مدار بسته شب ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

انواع دوربین مدار بسته از نظر رنگ دو دسته می باشد

دوربین های مدار بسته سنتی دارای دید به سبک صنعتی هستند و آن را برای اتصال در خانه و یا مغازه نامناسب می سازند. دوربین مدار بسته از بالا به پایان معمولا بدون لنز مشخص شده و برای ارائه فاصله کانونی و میدان دید انتخاب می شود.
دو نوع رایج از دوربین های مدار بسته، CMOS و CCD وجود دارد (واژه نامه اصطلاحات را ببینید). دوربین های مبتنی بر CMOS به طور کلی ارزان تر هستند اما چنین تصاویر واضح و یا تیزی را تولید نمی کنند. اگر نیاز به شناسایی آسان کسی یا چه چیزی است که ضبط شده وجود دارد، دوربین های مدار بسته CCD وضوح نقطه پین را ارائه می دهد و بهترین جایی است که در آن وضوح مورد نیاز است.
دوربین ها و لنزهای یکپارچه برای جلوگیری از آسیب رطوبت مهر و موم شده هستند. این فرایند آب بندی آنها را قادر می سازد تا زیر آب در صورت نیاز استفاده شوند. آنها به بخاری نیاز ندارند و اندازه آنها برای نصب خانگی و تجاری مناسب می باشد. از آنجا که آنها به طور دائم مهر و موم می شوند ممکن است تنظیم این دوربین ها ممکن نباشد.

انواع دوربین مدار بسته از نظر رنگ



:: برچسب‌ها: انواع دوربین مدار بسته از نظر رنگ , دوربین مدار بسته رنگی , دوربین مدار بسته تک رنگ , دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

شما می توانید دوربین مدار بسته را به طور حرفه ای نصب کنید، و در برخی شرایط ممکن است مناسب باشد. با این حال تکنولوژی مدرن، محصولات دوربین مدار بسته را بسیار مقرون به صرفه تر و برای شخص DIY متوسط، برای اتصال آسان ساخته است. با چنین انتخاب های فراوان دوربین ها و قیمت، تصمیم گیری برای انتخاب دشوار است. ما راهنمای زیر را برای کمک به شما در جهت انتخاب محصولات صحیح ارائه می دهیم. ما همچنین تصاویر ساده ای از اتصالات ساده، از سیستم های کامل برای اتصال در املاک خانگی و تجاری ارائه می دهیم.

سیستم های دوربین مدار بسته بی سيم



:: برچسب‌ها: راهنمای انتخاب سیستم های دوربین مدار بسته , سیستم های دوربین مدار بسته , سیستم دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته TDN IR با رزولوشن فوق‌العاده بالا ۷۰۰TVL

محصولات کلاس بالا با قیمت مقرون به صرفه
دوربین مدار بسته IR سريHoneywell Black ™ CABC700P(N)I30 Series IR TDN ضد گرد و غبار تصاویري با دقت، شفافيت و وضوح بالا برای نظارت پیشرفته ارائه مي‌كنند و در عين حال قیمتي مقرون به صرفه دارند. این دوربین مدار بسته ها که مجهز به آخرين فناوري پیشرفته Effio-E DSP به منظور ارائه تصویر با وضوح بالا و توليد رنگي برابر با ۷۰۰TVL هستند، یک انتخاب خوب جهت دستيابي به دوربیني استثنایی با نسبت قیمت به عملکرد عالي هستند.

دوربین مدار بسته TDN IR



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته TDN IR , انواع دوربین مدار بسته TDN IR , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

به گزارش مجله دنیای حفاظت تصویری؛ نمایشگاه اینترسک در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ دی ماه ۱۳۹۴ در شهر دبی برگزار شد. دبی در حال تحولات بسیار زیادی طی این چند دهه شده است. در حال حاضر به محلی برای برگزاری نمایشگاه های متعدد جهانی از اولویت هایی برخوردار است که منجر می شود سالانه تعداد زیادی نمایشگاه جهانی در  امارت متحده عربی پذیرای مردم سراسر دنیا باشند. یکی از این نمایشگاه ها نمایشگاه سالانه اینترسک -دبی ۲۰۱۶ می باشد.

 

در این نمایشگاه ۹۹۰ غرفه گذار از ۵۴ کشور پذیرای ۲۱ هزار و ۶۱۵ بازدیدکننده از ۱۱۸ کشور جهان بوده اند که این آمار نسبت به دوره قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.کشورهای چین، انگلستان، آلمان، ایتالیا، تایوان، هنگ کنگ، سنگاپور، کره جنوبی، هند، فرانسه، ایالات متحده آمریکا و بحرین در این نمایشگاه حضور داشته اند. همچنین بیشترین بازدیدکنندگان از کشورهای امارات متحده عربی، عربستان، ایران، عمان، قطر، و کویت بوده اند. معروف ترین و بزرگترین بخش تجاری منطقه برای صنایع امنیتی و ایمنی و امنیت تجاری و اطلاعاتی و امنیت داخلی پلیس و اطفای حریق … در نمایشگاه اینترسک موجودیت داشت.

شرکت نظارت گستر ایمن به همراه نیروهای متخصص و مجرب خود در این نمایشگاه حضور به عمل آورد.

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک ۲۰۱۶2

گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک ۲۰۱۶۲



:: برچسب‌ها: گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک ۲۰۱۶ , گزارش تصویری نمایشگاه اینترسک , نمایشگاه اینترسک ۲۰۱۶ , نمایشگاه اینترسک ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 بهمن 1394 | نظرات ()