نوشته شده توسط : negaco

اگر به فکر خرید دوربین مدار بسته هستید پیشنهاد می کنم مقاله زیر را که از زبان یک متخصص دوربین مدار بسته است حتما مطالعه کنید:

من در جای نسبتا امنی زندگی می کنم و چیزی در مورد جرایم در همسایگی خودم نشنیده ام چون من در این مکان امن زندگی می کنم. اما مثل شما من هر روز به طور آنلاین در مورد جنایات می خوانم و به نظر می آید که حدود نصف این مواقع دوربین مدار بسته برای تشخیص و دستگیری مظنون استفاده شده اند. برای اینکه احساس امنیت کنم من تصمیم گرفتم تا دوربین مدار بسته را در منزل خودم نصب کنم.

من ماه ها را صرف پیدا کردن یک دوربین مدار بسته کردم و چندین مدل مختلف را خریدم و امتحان کردم همه آن ها به طوری طراحی شده بودند که از طریق اینترنت قابل دسترس بودند و از ارزان تا بسیار گران طبقه بندی شده بودند.

از تحقیقات محدود خودم چیز های زیادی را یاد گرفتم. اولا شما از پی بردن به این حقیقت که دوربین های امنیتی می توانند هک شوند متعجب نشوید. مانیتور کردن محیط اطراف به نظر شبیه به داشتن دید مثبت است اما باید از قبل  به شما هشدار داده شود که شما همچنین امکان این که هکر را مشتاق به دیدن آن چه که دوربین شما  در حال رصد کردن است، دهید. بسته به این که شما چه کسی هستید این هکر می تواند دوربین مدار بسته شما را از کار بیندازد و این دلیلی است که چرا من نسبت به این مسائل این قدر به طور جزئی توجه می کنم. اگر این طور نباشد تمام پست ها را در مورد چگونگی انتخاب و تنظیم سیستم دوربین مدار بستهبخوانید.



:: برچسب‌ها: خرید دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , انواع دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

هکر گوگلی دوربین امنیتی شما

آیا جستجوگر گوگل بر روی سیستم شما در نظر گرفته شده است؟ شما ممکن است  از یافته های من متعجب شوید. بیشتر دوربین مدار بسته ها از طریق درگاه های غیر قرار دادی به خوبی مستند و برای افراد متجاوز شناخته شده اند. این وضعیت این امکان را می دهد تا اینترنت خود را در نظر بگیرید و برای  این درگاه ها به دنبال یافتن دوربین های امنیتی باشید. پس از این حقه ها برای استفاده از این ابزار استفاده کنید.

تغییر  کلمه رمز

مطمئن باشید که با تغییر  کلمه رمز امکان دسترسی به و تشخیص دوربین مدار بسته و  مدیریت انرا برای شما ممکن می کند. دوربین های امنیتی هک گوگل که موفق به تغییر کلمه رمز قرادردادی نشدند هک کردن آن بسیارآسان است. در حقیقت، کل وب سایت ها در این زمینه به مزاحمان این امکان دسترسی به دوربین مدار بسته را با استفاده از پسورد  قراردادی فراهم می کنند.



:: برچسب‌ها: نکات امنیتی دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , امنیت دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

بر روی هر دوربین مدار بسته ای لنز قرار دارد و تاثیر قابل توجهی بر روی محیطی که دوربین در حال مانیتور آن است، دارد. نصب دوربین مدار بسته با لنز اشتباه می تواند سبب شود تا منابع ویدئویی دوربین استفاده چندانی نداشته باشند.

چیزی که شما باید در ذهن داشته باید این است که در هنگام خرید دوربین مدار بسته هرچند اندازه لنز دوربین کوچک تر باشد بر حسب mm   از لحاظ طیفی دامنه دید شما بیشتر است.

برای مثال، دوربینی با لنز ۵۰mm دارای دامنه دید باریکی است (اف ا وی) و قابلیت تمرکز بر روی اشیاء در فواصل دور زمانی که دوربین ها دارای لنز های ۳mm هستند دارای دامنه دید وسیع است و مناسب برای مانیتور کردن اشیاء در فاصله نزدیک است.

لنزهای متغییر در مقابل لنز های ثابت

لنزهای ثابت لنز هایی هستند که دارای مجموعه ای از طول تصویری هستند که شما آن ها را به صورت “اx” mm می بینید. این لنز ها تنها قابلیت دید افراد، اشیاء و محیط ها  را دارند که کمی دورتر از دوربین قرار دارند و کیفیت دید شما به جایی که شما دوربین مدار بسته را وصل کرده اید اثر می گذارد.



:: برچسب‌ها: لنزهای دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , لنز دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دامنه دید (اف ا وی) به ارتفاع و عرض اندازه تصویر تولید شده از طریق لنز اشاره دارد. اف ا وی می تواند با استفاده از لنز های مختلف روی دوربین مدار بسته شما انطباق یابد. لنز دوربین مدار بسته به دو دسته اصلی تقسیم می شود نوع ثابت ( یک بعدی) و چند بعدی ( زوم) . اف اوی برای لنز های تصویری ثابت فابلیت تطبیق نیستند. اف اوی از نوع لنزهای چند تصویری قابلیت تطبیق را دارد. شکل ۱.۳ نشان دهنده انواع مختلف لنزهای  اف اوی است.

جدول جزئیات لنز ها
  ۵ فوت ۱۰فوت ۲۵ فوت ۵۰ فوت ۷۵ فوت ۱۰۰ فوت
۲.۸mm ۶.۴X8.6 ۱۲.۹X17.1 ۳۲.۱X42.9 ۶۴.۳۸۵.۷X ۹۶.۴X128.6 X171.4128
۴.۰mm X6.04.5 ۹.۰۱۲.۰X ۲۲.۵X30.0 ۴۵.۰X60.0 ۶۷.۵X90.0 X120.090.0
۶.۰mm ۳.۰۴.۰X ۶.۰X8.0 ۱۵.۰X20.0 ۳۰.۰X40.0 ۴۵.۰X60.0 ۶۰.۰۸۰.۰X
۸.۰mm ۲.۳X3.0 ۴.۵X6.0 ۱۱.۳X15.0 ۲۲.۵X30.0 ۳۳.۸X45.0 X60.046.0
۱۲.۰mm ۱.۵۲.۰X ۳.۰X4.0 X10.07.5 ۱۵.۰X20.0 ۲۲.۵X30.0 ۳۰.۰۴۰.۰X
۱۶.۰mm ۱.۵X1.1 ۲.۳X3.0 ۵.۶X7.5 ۱۱.۳X15.0 ۱۶.۹X22.5 ۲۲.۵X30.0
۲۵.۰mm ۱.۰X0.7 ۱.۴۱.۹X ۳.۶X4.8 ۷.۲X9.6 X14.410.8 ۱۴.۴X19.2
۵۰.۰mm ۰.۵۰.۴X ۰.۷۱.۰X ۱.۸X2.4 ۳.۶X4.8 ۵.۴۷.۲X ۷.۲X9.6
۷۵.۰mm ۰.۲X0.3 ۰.۵۰.۶ X ۱.۲X1.6 ۲.۴X3.2 ۳.۶X 4.8 ۴.۸X6.4
شکل ۱.۳.



:: برچسب‌ها: دامنه دید لنز دوربین مدار بسته , لنز دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , لنز , لنز دوربین ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نوعی از DVR دوربین مدار بسته وجود دارد که به کامپیوتر نیاز دارد و به آسانی قابل استفاده و انعطاف پذیرتر است. این نوع دی وی آر با نرم افزارهایی که تامین کننده  پخش زنده و دسترسی از راه دور و ویژگی های اجرایی دیگر که می توانند دی وی ار شما را چیزی بیشتر از تنها یک تصویر ضبط  کند، در ارتباط باشند. یک ویژگی که پی سی ها را نسبت به دوربین های مستقل بیشتر به چشم می آورد این است که شما به دوربین مدار بسته بیشتری برای این نوع از ثبت کننده های ویدئویی دیجیتالی با استفاده از تنظیمات دی وی ار کارت های مختلف نیاز دارید. هرچند، ان چه که شما باید در ذهن داشته باشید این است که این واحد ها به دلیل اجرای بالاتر اجزای آن معمولا گران قیمت تر از نوع دی وی آر های مستقل هستند.

دی وی آرهای  پی سی محور اساسا پی سی استاندارد مجهز به کارت تصویری دی وی ار هستند تا تصاویر ویدئویی را از دوربین مدار بسته به فایلی ذخیره شده در هارد داریو انتقال دهند. هرچند، تصور اشتباه مردم بر این است که هر کامپیوتر شخصی دارای کارت دی وی آر، این کار را انجام می دهد اما این یک وضعیت ساده و راحت نیست. بسیاری از مشکلات، قفل شدن سیستم ها و ناپایدار بودن می توانند به کامپیوترها قدرت پردازش کافی را برای کنترل فرایند ویدئویی چند دوربینی را ندارند.

سیستم های دی وی آر پی سی محور از تجهیزات جدید استفاده می کنند و به کمک تکنسین های دوربین مدار بسته متخصص در آزمایشگاه های تخصصی ساخته می شوند. بعد از ساخت پی سی، تکنسین های دیگر با سیستمدوربین مدار بسته کار می کنند تا قبل از آمادگی دوربین برای حمل، از درست بودن آن اطمینان حاصل کند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته و انواع DVR , دی وی آر , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , انواع دی وی آر ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

تشخیص گر حرکتی

تشخیص گر حرکتی اغلب به عنوان عملگر ویدئویی دوربین مدار بسته عمل می کند اما  با استفاده از نرم افزار دی وی آر ساخته می شود. نرم افزار دی وی آر در زمانی که تصاویر از ویدیی وارد آن می شود شروع به تحلیل ویدئوها به صورت قالب به قالب می کند و زمانی حرکتی در قالب دیده شود از به دی وی آر علامت می  دهد تا شروع به ثبت و ضبط کند. این به شما کمک می کند که اطمینان حاصل کنید که در طول شب از محیط خالی و خلوت تصویر برداری نکرده اید.

در صورتی که به درستی تصویر تشخیص داده شود، این به طور قابل توجهی میزان اطلاعات ذخیره شده را بر روی هارد و دی وی آر شما افزایش می دهد. هرچند این ویژگی می تواند همچنین سبب شود تا دی وی آر شروع به ثبت هر منبع ویدئویی کند، ۲۴/۷ در صورتی که تصویری نادرست تشخیص داده شود. زمانی که شما با این موقعیت روبرو می شوید از تنظیم درست عملکرد حساسیت در سطح مناسب اطمینان حاصل کنید تا امکان خطر احتمالی را کاهش دهید.

مورد توجه ترین دی وی آر به کاربران این امکان را می دهند تا محیطی را که در آن قرار است حرکت نادیده گرفته شود، تعریف کند مثل نادیده گرفتن حرکت پنکه سقفی و یا شاخه درخت در باد.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , دی وی آر ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

انواع کابل های دوربین مدار بسته

بیشتر  سیگنال های ویدئویی دوربین مدار بسته با استفاده از کابل های هم محوری مثل آر جی ۵۹ و آر جی ۶ قابل انتقال هستند. معرروف ترین کابل، کابل سیامس است که ترکیبی از کابل هم  محوری آر جی ۵۹ برای انتقال ویدئویی و مجموعه ای از سیم ها با اندازه ۲۲ برای تامین انرژیدوربین مدار بسته است.

این طراحی مناسب چنان مناسب  است که شما تنها باید یک کابل را برای هر دوربین مدار بسته فعال کنید. کابل گذاری هم محوری برای جریان هایی زیر ۶۰۰ بسیار عالی است و به صورت مدور در جریان های۵۰۰ و  ۱۰۰۰ظاهر می شود. با استفاده از آر جی  ۶، شما می توانید به جریان های بیشتر از ۶۰۰ برسید هرچند بیشتر متخصصان دوربین مدار بسته از سی ای تی ۵ ای دو اتصال دهنده های بالن ویدئویی برای  جریان ها در فواصل زیاد استفاده می کنند زیرا منبعی واضح تر و قابل اعتمادتر برای تامین تصاویر ویدئوی هستند.

بالون های ویدئویی

بالون های ویدئویی نوعی از لوازم جانبی کابلی دوربین مدار بسته هستند که بهترین انتخاب برای جریان ها در فاصله دور هستند. کابل هم محوری منظم (آرجی ۵۹/ سیامس) برای انتقال ویدئو بالاتر از ۶۰۰ قبل از این که کیفیت ویدئویی رو به کاهش بگذارد عالی است. اگر شما می خواهید کابل جریان را در فاصله دورتر از این نصب کنید،  شما باید از کابل سی ای تی ۵ استفاده کنید و این جا است که بالون ویدئویی به کار شما می آید.

بالون ویدئویی دارای دو درگاه اتصال برای انتقال سیگنال ویدئویی هم  محوری به سیگنال  سی ای تی ۵ است. اتصال دهنده بی ان سی به درگاه “ورود” وصل می شود و کابل سی ای تی ۵ از طریق درگاه “خروجی” ار جی ۴۵ وصل می شود. ویدئو در طول این فرایند انتقال پیدا می کند و از طریق کابل سی ای تی ۵ که امکان انتقال سیگنال را از کابل اثرنت برای هزاران فوت مهیا می کند صورت می گیرد.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , اتصال دهنده بی ان سی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

لوازم جانبی دوربین مدار بسته اغلب به دلیل میزان توجه بیش از حد بر روی خود  سیستم امنیتی دوربین مدار بسته نادیده گرفته می شوند. این قابل درک است دوربین مدار بسته و دستگاه ضبط تصاویر می توانند گران قیمت باشند. داشتن توجه کمتر به این اقلام کوچک می تواند کیفیت اقلام مهم تر را کاهش دهد. به حداکثر رساندن استفاده از دسته هایی که در زیر آمده است به شما در انتخاب و نهایت استفاده از سیستم دوربین مدار بسته تا حد ممکن کمک می کند. مطمئن شوید که شما با صرف نظر از جزئیات بی ارزش نهایت استفاده از امکانات خود را کرده اید.

تامین کننده های نیروی دوربین مدار بسته

هر دوربین مدار بسته نیازمند تامین کننده نیرو به صورت ۱۲ وی دی سی،  ۲۴وی اس سی، شارژ از طریق اثرنت است. این دو نوع از منابع تامین نیرو به صورت دی سی و ای سی هستند و اساسا بر روی دوربین مدار بسته آی پی پیشرفته استفاده می شوند و در بخش بعدی بحث خواهند شد.

آداپتورهای شارژ مجزا گزینه ای  قابل اطمینان و ارزان  برای پروژه های دوربین ۱-۲ هستند اما اگر شما دارای دوربین +۳ هستید یک تامین کننده نیروی چند دروازه ای پیشنهاد می شود. ما دارای مجموعه ای از تامین کننده های نیروی تک دوربینی و چند  دوربینی در همه زمان هستیم.



:: برچسب‌ها: لوازم جانبی دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , شارژر دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

تجزیه و تحلیل ویدیوی دوربین مدار بسته واژه ای است که در صنعت دوربین مدار بسته برای اشاره به ویژگی های نرم افزاری استفاده می شوند و دامنه وسیعی از عملکرد های وسیع را از دست دادن تشخیص یک شی تا دست کاری کردن زنگ های هشدار را در برمی گیرد. استفاده از رکوردهای ویدیویی دیجیتال و یا ثبت کننده  ویدیویی های شبکه ای با استفاده از تجریه و تحلیل شبیه به رانندگی یک ماشین پر از محموله است و شما نیازی به استفاده از همه این ویژگی ها ندارید اما از داشتن آنها احساس خوبی خواهید داشت.

بزرگ ترین و مهم ترین ویژگی تجزیه وتحلیل ویدیوی دوربین مدار بسته این است که دیگرنیازی نیست تمام روز در مقابل تلویزیون بشینید و تصاویر دوربین مدار بسته را چک کنید تا ببینید چیزی بر خلاف همیشه اتفاق می افتد یا نه. با صرف زمانی برای شناخت مکان خود، دی وی آر و یاان وی آر می تواند همه این کار ها را انجام دهد در حالی که شما زمان خود را صرف کار های مهم تر می کنید.



:: برچسب‌ها: تجزیه و تحلیل ویدیوی دوربین مدار بسته , ویدیوی دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته ال پی آر صفحه ای که همچنین با نام LPR شناخته شده اند نوع پیشرفته از دوربین مدار بسته است که به طور خاص تشخیص دادن واضح ترین تصویر ازصفحه در زمان ورود و خروج دارایی شما ساخته شده است. این دوربین مدار بسته به  فیلترهای شکاف مادون قرمز خاص (آی آر) مجهز شده اند که به شما امکان لغو نور محیطی و آب و هوای جوی نامناسب را فراهم می کند تا گرفتن واضح ترین تصویر ممکن شود.

این دوربین مدار بسته قادر به انجام کاری بیشتر از گرفتن تصویر از صفحه و ذخیره آسان آن برای استفاده از منبع داده ها هستند. دوربین مدار بسته ال پی آر در مناطقی برای دنبال کردن تامین کننده های محموله ها، حضور به موقع کارمندان، و  اتصال به کارت آی/ ا ، کارت برای شروع نور در زمان ورود کارمندان بعد از ساعت ها و تشخیص شماره پلاک ماشین ها مورد استفاده قرار می گیرد.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ال پی آر , ال پی آر , دوربین مدار بسته , LPR ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

منزل ما محل آرامش ما است و جایی است که ما احساس امنیت و آسایش می کنیم. اگر دزد و یا سارقی وارد خانه ما شود آن ها تنها اموال را به سرقت نمی برند بلکه آن ها آسایش را از ذهن ما می گیرند و هیچوقت این آرامش دوباره به ما بر نخواهد گشت.

نصب دو و یا چهار سیستم دوربین مدار بسته خانگی در اطراف منزل خود سارقان  و دزدان را از فکر دزدی از منزل شما دور خواهد نگه داشت. هر سیستم حفاظتی دوربین مدار بسته فروخته شده از سوی آپکس دوربین مدار بسته گوشی هوشمندی است که شما را قادر می سازد تا از راه دور بر دوربین ها در هر جایی از جهان با استفاده از آیفون خود، آی پد و گوشی هوشمند اندروید خود نظارت داشته باشید.

ما محصولات سیستم های امنیتی و انواع لوازم دوربین مدار بسته زیادی را در اختیار داریم که با هدف حفظ امنیت منزل شما طراحی شده اند بدون این که نیاز به صرف هزینه زیادی باشد.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته تجارتی , دوربین مدار بسته خانگی , دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته خانگی و تجارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین های آی پی شبکه ای

دوربین مدار بسته آنالوگ برای مدت زمان طولانی نوع استاندارد از دوربین استفاده شده در سیستم های حفاظتی هستند اما دوربین مدار بسته IP در طول پنج سال گذشته به شهرت جهانی رسیده اند و این در حالی است که دوربین های آی پی گران قیمت هستند و هیچ کیفیت بهتری نسبت به دوربین مدار بسته آنالوگ ندارند.

هرچند، زیرا تکنولوژی به طور قابل توجهی موجود است و بیشتر کمپانی های حفاظتی سرمایه خود را صرف توسعه این تکنولوژی کرده اند کیفیت دوربین های آی پی به طور قابل توجهی افزایش یافته اند و قیمت آن ها کاهش یافته است که این سبب شده آن ها برای همیشه برای خرید مناسب باشند.

شهرت  دوربین آی پی  در حال افزایش است و تخمین زده شده است که بیش از ۶۰% از کل دوربین مدار بسته هایی که در چند سال آینده که فروخته می شوند دوربین های آی پی می باشند. فواید این دوربین ها نسبت به دوربین مدار بسته آنالوگ آن در زیر آمده است.

دوربین مدار بسته IP می توانند ویدئوی های اچ دی با کیفیتی را ضبط کنند و جزئیات بیشتری در مورد تصاویر را نشان می دهند. دوربین ای دو پیکسل بهترین انتخاب برای گرفتن صفحه هستند و می توانند ۲۴ فوت از ماهیت و یا خروجی را پوشش دهند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته آنالوگ و IP , دوربین مدار بسته آنالوگ , دوربین مدار بسته آی پی , دوربین مدار بسته تحت شبکه , دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته IP ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته خارج از ملک در مقابل دوربین های داخلی ملک

 برای محافظت از دوربین مدار بسته ای که در خارج از منزل و یا ملک خود نصب می کنید چه باید کنید تا از باد و باران در امان باشد؟ دوربین مدار بسته از اجزای الکتریکی که حساس به این اجزاء هستند استفاده می کنند. اگر آب و یا گردی وارد دوربین مدار بسته شود، کیفیت اجزاء ویدئویی کاهش می یاید و  این می تواند حتی سبب از کار افتادن دوربین امنیتی شود. استفاده از اجزاء مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی می تواند به حفظ رطوبت و گرد و خاک در جای خود خارج از این محیط کمک کنند. اگر شما در حال نصب دوربین مدار بسته در خارج از خانه هستید و خانه به اندازه کافی در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاوم نیست شما کاملا نیاز است دوباره این مسئله را چک کنید تا از میزان مقاوت آن در برابر هوا مطمئن شوید.

سطوح مختلفی از مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی وجود دارد که از حداقل محافظت تا مقاومت کامل در برابر آب و هوا رده بندی شده اند. عوامل ضدآب کنترل می شوند و همه دوربین های خارجی به طور کامل در برابر تغییرات آب و هوا مقاوم می شوند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , مقایسه انواع دوربین مدار بسته , انواع دوربین مدار بسته , نصب دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

اولین جشنواره برترین های شرکت های صنایع حفاظتی وامنیتی در ایران با موضوع معرفی برترین های حوزه صنایع حفاظت و امنیت و با هدف تقدیر از اعضای اتحادیه صنف حفاظت و امنیت، پیشکسوتان، همکاران برجسته، برترین های استان های ایران و شرکت های فعال در زمینه صنعت حفاظت و امنیت، همچنین ایجاد تعامل بین شرکت های فعال در زمینه صنایع حفاظتی و امنیتی چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار شد.
در این جشنواره شرکت دوربین مدار بسته نظارت گستر ایمن با عنوان برترین شرکت در صنعت امنیت و حفاظت موفق به دریافت تندیس در جشنواره برترین های شرکت های صنایع حفاظتی و امنیتی از میان شرکت های فعال در این زمینه شد.
گفتنی است ایران آلارم به عنوان برگزارکننده و متولی این جشنواره با یکی از نشریات خود ( حفاظت و ساختمان ) پوشش خبری جشنواره را بر عهده دارد.

نظارت-گستر-ایمن-برترین-شرکت-نظارت-تصویری-ایران

منبع: نظارت گستر ایمن؛ برترین شرکت نظارت تصویری ایران

 



:: برچسب‌ها: برترین شرکت نظارت تصویری , دوربین مدار بسته , اخبار دوربین مدار بسته , نظارت گستر ایمن ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

حتما به هنگام خرید دوربین مدار بسته با صدها گزینه مواجه شدید و این مسئله خرید را برای شما دشوار کرده است. تجهیزات سیستم هایدوربین مدار بسته در حال حاضر کوچک تر و ارزان تر، رضایت بخش تر و به صورت پک به همراه همه تجهیزات جانبی موجود هستند. این برای شما به عنوان خریداری که گزینه های انتخاباتی بالایی را در مقابل خود دارد که قبلا وجود نداشت بسیار عالی است. هرچند، میلیون ها گزینه انتخابی وجود دارد و می تواند گفتن تفاوت میان دو محصول خاص اگر شما برای بار اول است که با صنعت امنیت و دوربین مدار بسته درگیر شده اید بسیار گیج کننده باشد. شما در این جا با کلمات، انواع دوربین مدار بسته ومحصولات و اطلاعاتی که شما تا به حال هم نشنیده اید روبرو خواهید شد اما نگران نباشید. در این جا ما به کمک شما می آییم و این فرآیند را برای شما راحت تر می کنیم. مطمئن باشید که همیشه پشتیبان شما خواهیم بود. در صورت داشتن سوال در هنگام خواندن این دستورالعمل با ما تماس بگیرید و ما تا آن جایی که امکان داشته باشد به شما کمک می کنیم. هم چنین بخش مقالات دوربین مدار بسته نگاکو و آموزش دوربین مدار بسته و هم چنین بخش راهنمایی نصب دوربین مدار بسته به شما کمک موثری در آشنایی با لغات تخصصی خواهد کرد.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین مدار بسته دارای شکل ها، اندازه ها و انواع مختلفی هستند برای هریک از انواع دوربین هایی که مجموعه ای از ویژگی های مختلف است برای محیط های مختلف دارا است. یکی از این گزینه ها ی زیر را انتخاب کنید تا در مورد هرتنوع از این دوربین مدار بسته های گوناگون بیشتر یاد بگیرید.



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید انواع دوربین مدار بسته , انواع دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , آموزش دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دستگاه DVR آنالوگ دوربین مدار بسته دیجیتال یا همان دستگاه DVR آنالوگ منحصرا کم کم اما به طور قطع جایگزین اصلی تکنولوژی های ویدئویی قدیمی تر مثلی وی سی آرهای وی اچ اس نواری محور هستند که که در سال های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ رایج بودند. در حالی که  استفاده از دستگاه DVR آنالوگ محدود به استفاده در جعبه های شبیه به کابل ها و دریافت کننده های ماهواره ای تلویزیون شده بود، آنها چنین استفاده هایی ندارند و هر کسی با دانش کافی و منابع کافی می تواند سیستم پی سی خود را به دستگاه DVR آنالوگ تبدیل کند. در حقیقت، بسیاری از سیستم های دوربین مدار بسته از نوع  مستقل و یا دستگاه DVR آنالوگ پی سی محور برای نیاز های ثبت ویدیویی استفاده می کنند.

هرچند، اگر کسی به ثبت ویدیو علاقه مند نباشد ممکن است بخواهد و یا حتی نیازمند استفاده از دستگاه DVR آنالوگ پی سی محور باشد: به همین دلیل گهگاه یک دستگاه DVR آنالوگ مستقل تنها نشان دهنده عملکرد کافی که شما به دنبال ان هستید، نیست. در این جا آن چه نیازمند دانستن آن در مورد سیستم های دوربین مدار بسته پی سی محور ودستگاه DVR آنالوگ تکی هستید، بدانید چگونگی تمایز این دو از یکدیگر و چگونکی درک تطابق بهتر آن ها با امنیتی که مد نظر شما است.



:: برچسب‌ها: دستگاه DVR آنالوگ , دوربین های پی سی محور , دی وی آر , DVR , دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

ابزار روشن سازی مادون قرمز دوربین مدار بسته برای فاصله نزدیک در دید شب انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

لامپ های تابان فیلتردار: لامپ استاندارد با قدرت بالا که با فیلتر مادون قرمز پوشیده شده اند برای عبور ارتعاش مادون قرمز در فاصله نزدیک از لامپ و مسدود کردن جزء نوری قابل مشاهده است. این ابزار به خصوص نیازمند ویژگی های مناسب در انتقال گرما است چون نور شدید قابل مشاهده به طور داخلی جذب میشود و به عنوان گرما پراکنده می شود.

روشن سازهای نوع LED: این روشن کننده از ردیفی از LEDهای ارتعاش شده استاندارد مادون قرمز استفاده می کنند.

نوع لیزری: لیزری ها کارآمدترین نوع از روشن کننده مادون قرمز هستند. این ابزارها بر اساس دیود لیزری مادون قرمز کار می کنند که از انرژی نزدیک مادون قرمز مرتعش می شوند.

 



:: برچسب‌ها: روشن سازی مادون قرمز , دوربین دید در شب , روشن سازی مادون قرمز دوربین مدار بسته , دوربین مدار ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین های تشخیص گر گرما

نحوه عملکرد دوربین مدار بسته حرارتی برای دید در شب چگونه است؟

این نوع از دوربین مدار بسته ها برخلاف تشخیص گرهای سرد توصیف شده در مقالات گذشته، در دمای اتاق و یا نزدیک به دمای اتاق به جای سرد شدن در دماهای بسیار پایین با استفاده از سرد کننده های سرد سنگین صورت می گیرند. زمانی که ارتعاش نور مادون قرمز از محیط ها در شب بر روی تشخیص گرهای گرم تمرکز می کند، گرمای جذب شده سبب تغییراتی در ویژگی های الکتریکی مواد تشخیص گرها می شود. این تغییرات سپس با ارزش های پایه مقایسه می شوند و تصویر گرمایشی ایجاد می شود. با وجود آن که کیفیت تصویری ضعیف تر از تشخیص گرهای سرد است، تکنولوژی تشخیص گر گرم دوربین مدار بسته حرارتی کوچک تر و ارزان قیمت هستند و کاربردهای تجاری بیشتری را برای ایندوربین مدار بسته ایجاد می کنند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته حرارتی , دوربین مدار بسته دید شب , دید در شب , دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

چیپ دوربین مدار بسته یکی از عوامل بسیار مهم در کیفیت تصویر دوربین مدار بسته است که با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی پیدا کرده و در حال توسعه است.

عملکرد چیپ دوربین مدار بسته: برای حذف شماری از نقایص تشدید کننده های تصویری، سازندگان سیستم های تشخیص تصویری دوربین مدار بسته اساسا حساسیت تشخیص دهندگان خاص دوربین مدار بسته را از طریق ترکیب تکنولوژی چند بعدی چیپ برای افزایش شارژ تولید کننده ی فوتون بالاتر از سطح تشخیص صدا بهبود می دهند. تصویر برداری چند بعدی درست بعد از تشخیص تصویر در محیط فعال دوربین مدار بسته اما قبل از فعال شدن  یکی از منابع اصلی تشخیص صوت (مثل صدا) گرفته می شود. در ثبت چند بعدی، الکترون ها از واحدهای پیکسل به پیکسل با استفاده از ولتاژ های بالای سرعت CCD  را افزایش می دهند. در نتیجه، الکترون های ثانویه از طریق فرآیند تاثیر تولید می شوند. میزان دریافتی می تواند با استفاده از ولتاژهای متفاوت  در طول زمان کنترل می شود.

 



:: برچسب‌ها: چیپ دوربین مدار بسته , چیپ , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته دید در شب: مادون قرمز

علیرغم روش های  تصویر برداری با نور پایین در دوربین مدار بسته دید در شب  که نیازمند  نور کم محیطی برای گرفتن تصویر می باشند، روش های دید در شب تصویر برداری گرمایشی اصلا به این نور کم بر ای تصویر برداری نیاز ندارند. عملکرد آن ها بر این اساس استوار است که همه اشیاء از خود اشعه مادون قرمز متساعد می کنند که میزان نور متساعد شده نشان دهنده دمای آن ها است. در کل، هر چقدر یک شی گرم تر باشد مقدار نور متساعد شده بیشتر می شود. دوربین مدار بسته تشخیص گر مادون قرمز محصولی است که همه  تشعشعات اشعه نور مادون قرمز را از اشیا موجود در محیط جمع می کند و یک تصویر الکترنیکی را پدید می آورد. به دلیل آنکه آن ها وابسته به نور منعکس شده در محیط نیست تصویر برداری های گرمایشی کاملا مستقل از نور موجود در محیط هستند. علاوه بر این، آن ها همچین قابل به نفوذ در موانع مثل بخار، مه و یا غبار هستند.

دو نوع از تشخیص گرهای تصویری گرمایشی وجود دارد: نوع سرد و گرم. دوربین مدار بسته تشخیص گر سرد نور مادون قرمز نیازمند استفاده از سیستم های سرما زایی در دمای بسیار سرد ( زیر ۲۰۰k) هستند. دوربین های تشخیص گر مادون قرمز گرم معمولا دارای ثبات دما (در دمای اتاق) و یا کاملا غیر ثابت هستند.

تصویر های گرمایشی معمولا تصویرهای سفید و سیاه هستند و در جایی که اشیاء سیاه، سرد هستند و اشیا سفید، گرم هستند. بعضی از دوربین های گرمایشی دارای تصاویر رنگی هستند. این رنگ غیر واقعی روش بهتری در تشخیص بهتر میان اشیاء در دماهای مختلف است.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته تشخیص گر مادون قرمز , دید در شب , دوربین مدار بسته دید در شب , دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته دید در شب

در مبحث دوربین مدار بسته دید در شب به تکنولوژی اشاره دارد که  شما را با معجزه دید در تاریکی مطلق و بهبود دید در محیط های با نور کم تامین می کند.

این تکنولوژی ترکیبی از چندیدن روش مختلف است که هریک از آن ها فواید و معایبی در استفاده دوربین مدار بسته خود را دارد. رایج ترین روش ها به شرح زیر هستند: تصویر در نور کم، تصویر گرمایشی و روشن سازی با استفاده از اشعه مادون قرمز در فاصله نزدیک. رایج ترین کاربرد های شامل رانندگی در شب و یا در پرواز، امنیت در شب و نظارت منازل و اماکن، زیرنظر گرفتن حیات وحش ، نظارت، تحقیق و نظارت بر آزمایشگاه های شبانه است. بسیاری از محصولات دید در شب دوربین مدار بسته برای تامین نیازهای متنوعی که در هریک از این کاربردها می تواند لازم باشد مناسب است که عبارتند از:

  • تصویر بردار در نورکم
  • تشدید کننده های تصویری
  • دوربین های بزرگ نمای تصویری با یک چیپ
  • تصویر برداری گرمایشی
  • دوربین مدار بسته با قدرت تشخیص سرما مجهز به نور مادون قرمز
  • دوربین مدار بسته با قدرت تشخیص گرما مجهز به نور مادون قرمز
  • روشن سازی آی آر


:: برچسب‌ها: دروبین مدار بسته دید در شب , کارکرد دوربین دید در شب , دوربین مدار بسته , دوربین دید در شب , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

انتقال ویدیوهای IP محور و راه حل های چند رسانه ای

راه حل های کلی برای انتقال دادن ویدئوهای IP محور

با توسعه تکنولوژی امکان کنترل از راه دور، کنترل امنیتی و انتقال ویدئوهای IP محور با امکان پخش بر روی اینترنت از طریق ابزارهای IP تامین می شود. مثلا با تکنولوژی دی اس تی ما می توانیم عکس هایی با دوربین مدار بسته بگیریم که قادر به انجام فرآیندها با هدف جایگزینی برای سیستم های هشدار کلاسیک و سیستم های تصویری محور دوربین مدار بسته در محیط آی پی در یک واحد مستقل به جای استفاده از راه حل های چند رسانه ای رایج آی پی را فراهم می کند. سیستم های IP برای گرفتن تصویر می توانند در سه گروه دسته بندی شوند.  دی اس تی  راه حل هایی را در دامنه وسیعی از برندها و محصولات متنوع فراهم می کند.



:: برچسب‌ها: انتقال ویدیوهای IP محور , دوربین مدار بسته , دوربین IP , انواع دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

ماشین حساب دوربین مدار بسته و روش استفاده از آن

ماشین حساب یا محاسبه گر دوربین مدار بسته نرم افزاری است که فاکتورهای مهم مانند میزان ذخیره سازی دوربین مدار بسته شبکه را در دستگاه ضبط تصویر تخمین می زند. محاسبات بر اساس  نتایج عملی ترافیک اندازه گیری هستند. در این ماشین حساب ها نتایج به دست آمده در  calculation patterns ترکیب می شوند ، که فایل های متنی قابل ویرایش هستند.

به هنگام محاسبه با ماشین حساب دوربین مدار بسته الگوهای ویژه می توانند توسط کاربران ماهر و یا تولید کنندگان (توزیع کنندگان) تجهیزات دوربین مدار بسته با ایجاد با اندازه گیری عملی ترافیک برای تجهیزات خاص، صحنه ها و الگوریتم های فشرده سازی ساخته شوند.



:: برچسب‌ها: ماشین حساب دوربین مدار بسته IP , ماشین حساب دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نحوه کارکردن دوربین مدار بسته با قابلیت دید در شب

دوربین مدار بسته دید در شب در دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما می توانید با انتخاب دوربین مدار بسته دید در شب خانه خود را همیشه تحت نظر داشته باشد. تعدادی از این دوربین مدار بسته ها را حتی زمانی که نوری وجود ندارد، به شما تصویر خوبی می دهند. حفاظت از خانواده و خانه مهم ترین اصل است. تکنولوژی دید در شب از طریق استفاده از یکی از سه روش نورکم، تصویر گرمایشی و یا روشن سازی از طریق اشعه مادون قرمز صورت می گیرد.

تصویر در نور کم

دوربین مدار بسته با نورکم با استفاده از تشدید کننده های تصویری کارمی کند. تشدید کننده ها، نور موجود را در تولید تصویر بزرگ افزایش می دهند. این در صورتی انجام می شود که هدف نور بر روی نور قطبی منفی تشدید کننده های تصویری تمرکز دارد. الکترون ها با صفحه فسفر برخورد می کنند و تصویر به وجود می آید. سیستم های تشدید کننده از تشدید کننده ها برای ایجاد تصویر واضح در زمان وجود نور کم استفاده می کنند. این، امکان آن را فراهم می کند تا تصاویر بزرگ تر از صحنه با نورکم قابل مشاهده باشد. این دوربین مدار بسته نیازمند استفاده از نور کم موجود برای ایجاد تصویر هستند. هرچند، در زمان وجود نورکم تصویر تولید شده با این دوربین مدار بسته ها بسیار عالی است. دوربین مدار بسته های با نور کم دارای توانایی در تشخیص افراد را دارند. این دوربین ها انتخاب رایج در میان مالکان است چون قیمت آن ها مناسب است.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته دید در شب , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , انواع دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

کابل کواکسیال یا هم محور معمولا دارای ماسوره ای بین۵۰۰  یا ۱۰۰۰ است. همیشه به خاطر داشته باشید که سیگنال ویدئویی در میدان نوسان تنها  ولتاژ ۱ دارد و بنابراین در برابر تداخلات خارجی بسیار حساس است و می تواند سبب خساراتی در کابل هایی با کیفیت پایین  شود.

هیچ وقت از از نوع کابل های هم محور با جریان کم برای سیگنال های دوربین مدار بسته استفاده نکنید.

همیشه کابل های سیگنال ویدیویی را تا جایی که ممکن است از کابل ها و سیم های اصلی سیگنال های حامل جریان بالا دور نگه دارید.

 



:: برچسب‌ها: کابل کواکسیال , کابل هم محور , نصب دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , نصب کابل کواکسیال ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

سیگنال های ویدئویی استفاده شده در سیستم های دوربین مدار بسته باید بر روی کابل کواکسیال یا همان کابل هم محور با قدرت خسارت پایین  ۷۵  ohm انتقال داده شوند تا کیفیت قابل قبولی را انتهای دریافتی ایجاد کند. یکی از ویژگی های کابل کواکسیال این است که در قدرت سیگنال های ویدیویی دوربین مدار بسته تاثیر داشته و از نویز به نوعی جلوگیری می کنند.

استفاده از کابل هم محور یا کواکسیال مانع از مداخله در سیگنال های ویدیویی بسیار پایین (۱v ) از منابع خارجی می شود و به دلیل آن که دارای ظرفیت پایین هستند اجزای آن دارای کمیت بالای سیگنال به اندازه استاندارد ندارند.

محدوده های مکانی باید برای انواع مختلفی از کابل هم هوایی تنظیم شوند اما این انتخابات شخصی هستند چون کاربران مختلف سطوح مختلفی از کیفیت را برای تصویر و بنابراین سطوح قوت سیگنالی انتخاب می کنند.

تصاویر قابل قبول باید در فاصله ای هایی طبق آنچه برای انواع رایجی از کابل کواکسیال استفاده شده در صنعت سیستم های دوربین مدار بستهدر ادامه آمده است که برای فواصل زیاد قابل دسترس باشند.

 



:: برچسب‌ها: بی سی ان , کابل دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , نصب دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

تاریخچه

بعد از اختراع  اتصال دهنده توسط پال نیل و کارل کانسیلمنت با توجه به مکانیزم بیونت قفل کنننده آن، بی ان سی نامیده شد. نیل در آزمایشگاه بل کار می کرد و همچنین اتصال دهنده N   را اختراع کرد. کانسلمن در آمپنل کار می کرد و همچنین اتصال دهنده Cرا اختراع کرد. همانطور که می دانید این اتصال دهنده ها کاربردهای زیادی در  دوربین مدار بسته و نصب دوربین مدار بسته دارند.

اساس پیشرفت اتصال دهنده  بی ان سی تا حد وسیعی از تحقیقات اکتادیا ام سالاتی، دانشجوی فارغ التحصیل از مدرسه مور در رشته مهندسی برق دانشگاه پنسیلوانیا گرفته شده است. در سال ۱۹۴۵، زمانی که او مشغول کار در کمپانی برق هیزلنیت بود، حق انحصاری برای یک اتصال دهنده را برای سیم های هم محوری که می توانست انعکاس و خسارات موجی را به حداقل برساند، تقاضا کرد. این حق انحصار در سال ۱۹۵۱ به او داده شد.

مقاومت بی ان سی



:: برچسب‌ها: بی سی ان , انواع اتصال دهنده بی سی ان , دوربین مدار بسته , نصب دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

لنز با فاصله کانونی متغیر

این نوع لنز به لنز وری فوکال یا لنز متغیر معروف است که دارای طیف محدودی از تنظیم دستی فاصله کانونی است و می توان فاصله کانونی را تغییر داد. این نوع مانند یک لنز زوم نیست زیرا کاملا دارای فاصله کانونی کوتاه است. از آنها معمولا در موقعیت های داخلی که در آن تنظیم دقیق تر صحنه در دید مورد نیاز است که ممکن است بین دو لنز استاندارد قرار گیرد استفاده می شوند. آنها همچنین جایی مفید واقع می شوند که هزینه های اضافی یک لنز کوچک ممکن است برای تمام دوربین مدار بسته در یک سیستم مشخص شود. این امر موجب صرفه جویی زیاد در زمان نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی آن و هزینه بازگشت بررسی ها در تغییر لنز می سود البته اگر دیدها کاملا درست نباشد. برای شرکت های دخیل در بسیاری از تاسیسات داخلی کوچک تا متوسط مانند مغازه های خرده فروشی و دفاتر این امر می تواند حفظ سهام را انجام دهد. این نوع لنز دوربین مدار بسته باعث استاندارد سازی سیستم ها و کاهش هزینه می شود.



:: برچسب‌ها: لنز متغیر , لنز وری فوکال , لنز دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

اتصال دهنده بی ان سی (BNC ) یکی از اتصال دهنده های کوچک در برقراری یا قطع جریان است که برای کابل هم محور استفاده می شود. برای جفت شدن آن از چرخش یک چهارمی مهره اتصال انجام می شود. اتصال دهنده های بی ان سی به همراه کابل هم محوری کوچک و ریز ذره ها دردوربین مدار بسته، رادیو، تلویزیون و تجهیزات دارای جریان رادیویی الکتریکی دیگر، آزمایشگاهها و سیگنال های ویدئویی استفاده می شود. بی ان سی به طور رایج در شبکه های رایانه ای BASE210 استفاده می شود. اتصال دهنده های بی ان سی برای جفت کردن مقاوت های ظاهری اصلی سیم در درجه صوتی میان ohm  ۵۰  و یا ohm 75 ساخته شده اند و معمولا در جریان هایی زیر ۴GHz و ولتاژ هایی زیر ۵۰۰  ولت استفاده می شوند. به طور کلی این اتصال دهنده در نصب دوربین مدار بسته اهمیت بسیار زیادی دارد.

اتصال دهنده های مشابهی که از اصول ارتباطات مقاومت ظاهری استفاده می کنند  و همچنین اتصال دهنده های رشته ای وجود دارند. این نوع کابل ها مانند  MIL-PRF-39012I رادیوئی  به همراه سیم های انعطاف پذیر و خطوط خاص هم محوری انتقالی در ارتش، فضای ماوراء جوی، و پرواز فضایی نیز کاربرد دارند.



:: برچسب‌ها: بی سی ان , اتصال دهنده بی سی ان , دوربین مدار بسته , نصب دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

اگربرای دوربین مدار بسته خود به دنبال دستگاه ضبط DVR می گردید اما شک دارید بهتر است نگاهی به معایب و مزایای هر دو نوع دستگاه دی وی آر بیندازید:

جوانب مثبت دی وی آر مبتنی بر کامپیوتر

از آنجا که مبتنی بر کامپیوتر است، انعطاف پذیری یکسانی برای اضافه کردن و حذف قطعاتی که شما با کامپیوتر خود انجام می دهید وجود دارد. این دستگاه ها نسبت به DVR استندالن بیشتر کاربر محور هستند

آنها دارای ویژگی های بیشتری هستند که کاربران می توانند با آن تعامل برقرار کنند.

دی وی آر مبتنی بر کامپیوتر با دوربین مدار بسته آنالوگ و دیجیتالIP کار می کنند.

با نقطه فروش و ثبت پول نقد برای حفاظت بیشتر از خرده فروشی کار می کند.

دارای قدرت و حافظه بیشتر است در نتیجه اجازه می دهد تا کاربر مقدار بیشتری از فیلم را ذخیره کند

معایب سیستم استندالن

قابل ارتقا نیستند

همه چیز در یک مادربرد گره خورده است.

اگر یکی از اجزا دچار مشکل شود پس از آن شما به احتمال زیاد باید کل واحد را جایگزین کنید.

دارای ظرفیت ذخیره سازی محدودی است.

به راحتی با فن آوری های دیگر ادغام نمی شود.

واحدهای مستقل به یک سیستم دوربین مدار بسته متصل می شوند.

معایب دی وی آر مبتنی بر کامپیوتر

دی وی آر مبتنی بر کامپیوتر نسبت به هک از جمله نقض امنیت و ویروس ها آسیب پذیرتر می باشند.

گران تر هستند.

نرم افزار مبتنی بر کامپیوتر را اجرا می کنند که نیازمند به روز رسانی  منظم و حفاظت از تهدیدات اینترنتی است.

این نوع DVRها معمولا بزرگتر هستند.

دی وی آر مبتنی بر کامپیوتر در معرض تضاد نرم افزار و سخت افزار هستند زیرا آنها از قطعات قابل تعویض ساخته شده اند.

کدام دستگاه مناسب نیازهای شماست؟



:: برچسب‌ها: دی وی آر , DVR , استندالون , دی وی آر مبتنی بر کامپیوتر , دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دستگاه DVR Standalone به دستگاه DVRی گفته می شود که از کامپیوتر مستقل است. صرف نظر از اینکه شما به دنبال نصب دوربین مدار بسته امنیتی در خانه و یا محل کار خود هستید، باید تفاوت بین دستگاه DVR استندالون و دستگاه  DVR مبتنی بر کامپیوتر را بدانید. سیستم نظارتی متشکل از چند دوربین مدار بسته است که از یک منبع ضبط تغذیه می شود. پیش از این، تصاویر دوربین مدار بسته می توانست بر روی نوارهای ویدئویی ثبت شود، با این حال، امروزه از فن آوری DVR استفاده می کنیم. اما چه دستگاهی برای نیازهای شما مناسب می باشد؟ اجازه دهید یک مقایسه بین این دو انجام دهیم.

اصول

قبل از اینکه به جوانب مثبت و منفی هر دو دستگاه بپردازیم، اجازه دهید نگاهی به چگونگی کار هر دو سیستم بیندازیم. درک اولیه کار هر سیستم به شما برای درک جوانب مثبت و منفی هر یک کمک خواهد نمود. استندالون بر خلاف دیگر دستگاه ها مستقل از کامپیوتر بوده و قدیمی تر است با این حال تکنولوژی DVR مبتنی بر کامپیوتر هنوز هم نسبتاً جدید است.



:: برچسب‌ها: استندالون , دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , DVR , دی وی آر ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

روش های مختلف برای اتصال میکروفون دوربین های مدار بسته وجود دارد که به شرح آنها می پردازیم:

در یک سیستم آنالوگ، تنظیم میکروفون بسیار ساده است و لازم نیست میکروفون در کنار دوربین مدار بسته باشد. شما بعنوان مثال می توانید میکروفون را در وسط اتاق و دوربین مدار بسته را در گوشه ای از اتاق داشته باشید.

نحوه-اتصال-میکروفون-به-سیستم-دوربین-مدار-بسته

در این پیکربندی من می خواهم میکروفون را با استفاده از کابل سیامی به سیستم DVR مینی  وصل کنم که دارای ۲ پورت است که از آن بیرون می آید. یکی برای برق است. دیگری برای جریان های صوتی است. اتصال برق درست مثل تأمین انرژی یک دوربین آنالوگ است. شما از انتهای برق ماده (PT-3) استفاده می کنید و آن را به پورت برق  وصل می کنید. انتها را به سیم  PT-3 تا ۱۸-۲ کابل اتصال سیامی وصل کنید و انتهای دیگر ۱۸-۲ را به جعبه توزیع وصل کنید.

برای صدا، شما به RCA نر یا BNC ماده (RCA-M-BNC-F) نیاز دارید زیرا پورت صوتی RCA است. در این تصویر من از RG59 کابل سیامی با یک کانکتور BNC برای انتقال صدا استفاده می کنم. در DVR مینی، واردات صوتیRCA هستند و بنابراین شما به RCA-M-BNC-F به منظور اتصال RG59 به DVR کوتاه نیاز دارید. توجه: شما باید میکروفون را به همان شماره کانال مشابه دوربینی که می خواهید ضبط کنید وصل کنید. از آنجا که این DVRکوتاه دارای ۴ پورت صوتی است، شما فقط یک انتخاب از کانال های ۱-۴ برای دوربین مدار بسته دارید.

در این تصویر بعدی، من اساساً از همان راه اندازی البته با دستگاه DVR کامل استفاده می کنم.



:: برچسب‌ها: نصب دوربین مدار بسته , آموزش نصب میکروفون , میکروفون , دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

برای ضبط صدا با  دوربین مدار بسته به دستگاه ضبط صدا یا DVR نیاز است که از آن طریق می توانید ضبط صدا را فعال سازید. اما چه جاهایی می توان صدا را ضبط کرد؟ در اینجا به اهمیت ضبط صدا در یک سیستم نظارتی می پردازیم.

یک سری قوانین  برای ارسال مجوز ضبط صدا موجود است. برخی دارای قوانین یک طرفه هستند که در آن تنها یک طرف باید بدانند که آنها در حال ضبط هستند. ایالات دیگر، مثل اینجا در فلوریدا نیاز دارد که هر دو طرف مطمئن شوند که آنها در حال ضبط هستند.



:: برچسب‌ها: اهمیت ضبط صدا در سیستم نظارتی , ضبط صدا , دوربین مداربسته , نصب دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 اسفند 1394 | نظرات ()