نوشته شده توسط : negaco


:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته, منبع تغذيه دوربين مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

آداپتور دوربين مدار بسته

معمولا از آداپتور دوربين مداربسته به عنوان يك مبدل استفاده مي شود.ميزان ولتاژ مورد استفاده دوربين مداربسته ۱۲ ولت مي باشد.انتخاب دوربين مداربسته شايد درابتدا سخت به نظر برسد اما ما در ابتدا تصميم داريم در مورد كارايي آن توضيحاتي در اختيار شما قرار دهيم. تا شما در خريد آداپتور دوربين مدار بسته بتوانيد انتخاب بهتري داشته باشيد.

 

از آنجايي دوربين مدار بسته  از طريق يك رابط كه همان آداپتور دوربين مدار بسته مي باشد به شبكه مي تواند متصل باشد.

كارايي كه آداپتور دوربين مدار بسته دارداين است كه مي تواند ولتاژ ۲۲۰ ولت را از شبكه دريافت كند و براي قابل استفاده بودن آن را به ولتاژ ۱۲ ولتي تبديل كند .

حال فاكتور هايي كه شما براي خريد دوربين مدار بسته به آن نياز داريد به دانستن ميزان ولتاژ منتهي نمي شود بلكه مورد ديگري كه اهميت دارد ميزان جريان است جرياني كه آداپتور از آن عبور مي كند بستگي دارد به آنچه كه به آداپتور متصل است هرچه كه اين وسيله ي متصل شده بزرگتر باشد طبعا جريان عبوري هم بيشتر خواهد شد.

آداپتور دوربين مدار بسته و تعيين ولتاژ

مثلا ميزان ولتاژ مورد نياز دوربين مدار بسته آنالوگ :۵۰۰ ميلي آمپر است كه معادل۰.۵ آمپر است و يك معادله ساده براي ۴ دوربين مدار بسته آمپر مشخص و مورد استفاده ۲ آمپر مي باشد.البته اين هم بستگي دارد به آداپتوردوربين مدار بسته كه شما به عنوان منبع تغذيه از آن استفاده مي كنيد در صورتيكه از يك آداپتور استفاده كنيد اين معادله برقرار است اما در غير اينصورت از ۴آداپتور به صورت جداگانه استفاده مي كنيد.

توجه داشته باشيد كه آداپتور دوربين مدار بسته بسيار مهم است آداپتور خوبي داشته باشيد در هزينه ي شما بسيار صرفه جويي خواهد شداما در صورتيكه آداپتورتان خراب باشد به قطع ارتباط و نداشتن تصوير منجر خواهد شد .ضمننا با افزايش تعداد دوربين هاي مدار بسته به تعداد آداپتور بيشتري خواهيد داشتالبته با يك منبع تغذيه نياز همچنين اين مورد را نيز اضافه مي كنيم كه  منبع تغذيه  مي تواند به صورت مشترك و يا مجزا باشد .استاندارد لحاظ شده براي ولتاژ دوربين مدار بسته در حدود ۱۲ ولت  است .



:: برچسب‌ها: آداپتور دوربين مدار بسته, دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

فريم دوربين مدار بسته

واژه ي FPSمخفف كلمه ي: Frame Per Secon و به معنی تعداد تصاوير قابل مشاهده براي فرد در ثانیه است كه به آن فريم دوربين مدار بسته گويند.

 

 

در واقع تصوير هايي كه شما به صورت متحرک مي بينيد در واقع تصاويري هستند كه در ابتدا به صورت  ثابت بوده اند با نمايش متوالي اين تصاوير براي ببيننده  اين طور به نظر مي رسد كه تصاوير متحركند درحاليكه ثابتد اند و فقط با نمايش متوالي آنهاست كه براي فرد ببيننده متحرك تلقي مي شوند .براي دريافت جزييات بيشتر تعداد فريم بر ثانيه مهم است كه هر چقدر كه بيشتر باشد جزييات بيشتري در دوربين مدار بسته ضبط خواهد شد و فرد ببيننده در تصوير جزييات بيشتري را دريافت مي كند. اما اين قسمت هم بستگي به عواملي دارد مثلا به بينايي انسان هم ارتباط دارد. چشم انسان به طور معمول قادر است ۱۰ تا ۱۲ فريم را ببيند .اما در بررسي هاي جديد انجام شده گزارش ها حاكي از آن است كه افرادمايلند اين فريم را ارتقا دهند .

اهميت فريم دوربين مدار بسته

اهميت فريم دوربين مدار بسته زماني آشكار مي شود كه تصاوير متحرك داشته باشيم .مثلا نرخ هاي با تعداد بيشتر جزييات بيشتري را نيز نمايش مي دهند و نرخ هايي با تعداد كمتر جزييات كمتري را به نمايش مي گذارند و ممكن است زماني كه تعداد نرخ تصوير كمتر است تصاوير به صورت تار ديده شوند و جزييات قابل بررسي نباشد كه اين مورد از معايب محسوب مي شود.مثلا حد معمول فريم بر ثانيه در تصاوير تلوزيوني حدود ۲۵ فريم مي باشد و همين عدد براي داشتن تصويري با كيفيت كفايت مي كند.نرخ فريم دوربين مدار بسته اي كه قرار است جزييات تصوير را نشان دهد بسيار مهم است.در صورتيكه بخواهيد دوربين مدار بسته خوبي را خريداري كنيد حتما به اين نكته توجه داشته باشيد .با افزايش تعداد فريم تصاوير با كيفيت تر خواهد بود همچنين ضبط و ذخيره ي آن در دستگاه DVR  به سرعت انجام مي شود بنابراين در قسمت نظارتي جزيياتي باقي نخواهد ماند.هر چه تعداد فريم بالاتر باشد حجم بالايي از حافظه لازم است تا بتواند اين حجم اطلاعاتي دريافت شده را  دوربين مدار بسته ذخيره نمايد .

اهميت فريم دوربين مدار بسته در تصوير

پس در اينجا يك رابطه ي مستقيم وجود دارد هرچه تعداد فريم دوربين مدار بسته بيشتر حجم پهناي باند هم بيشتر خواهد بود .تاري تصوير ارتباطي به تعداد فريم ندارد بلكه آنچه كه به فريم مربوط مي شود همان روان بودن تصاوير است.



:: برچسب‌ها: :دوربين مدار بسته, فريم دوربين مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

تكنولوژي STARVIS دوربين مدار بسته

به تازگي شركت سوني با معرفي يك تكنولو‍ژي جديد به نام تكنولوژي STARVIS دوربين مدار بسته در تصاوير سنسور cmos توانسته است به عمليات موفقيت آميزي دست يابد.

 

همانطور كه مي دانيد براي تبديل اطلاعات نوري به اطلاعات الكتريكي لازم است كه يك مبدل وجود داشته باشد حال مبدلي كه در دوربين هاي مدار بسته اين كار را انجام مي دهد سنسور است.

تكنولوژي STARVIS دوربين مدار بسته به نسبت ساير سنسور ها برتري خاصي دارد كه مي تواند در نور كم تصاوير بسيار با كيفيت را ارائه دهد.

حتي از تكنولوژي STARVIS دوربين مدار بسته در موارد صنعتي نيز مي توان استفاده نمود.حساسيت سنسورهاي coms با كمك تكنولوژي STARVIS دوربين مدار بسته به قدري بالاست كه مي توان تصاوير قابل استفاده را در شب دريافت نموده و تصوير را با نوردهي از پشت شفاف سازي  نمود و اين جزء برتري هاي خاص اين تكنولوژي پيشرفته به شمار مي آيد.

برتري تكنولوژي STARVIS دوربين مدار بسته

و در حقيقت بخواهيم علت اصلي برتري اين تكنولوژي را براي شما بازگو كنيم اينطور است كه سوني توانسته با اين تكنولوژي STARVIS دوربين مدار بسته حساسيت به نور را از طيف ماوراي نور مرئي به سمت محدوده ي مادون قرمز افزايش دهد .و همان طور كه در مطالب قبلي به آن اشاره شد براي ديد مناسب در شب از دوربين مدار بسته هايي استفاده مي شود كه طيف مادون قرمز را حتما داشته باشند.حساسيت اين سنسور اينچنين تخريب زده شده است :۲۰۰ ميلي ولت يا بيشتر در هر يك ميكرومتر است.و توسط اين تكنولوژي جديد سنسور قادر است تصاوير با كيفيت و زنده را در هر دو طيف مرئي و مادون قرمز ايجاد كند .پس از ورود اين تكنولوژي STARVIS به بازار شركت هاي ديگر نيز دوربين هاي مختلف را به بازار عرضه نموده كه پايه و بيس ساختاري آنها استفاده از همين تكنولو‍ژي جديد براي پردازش تصوير است.

 



:: برچسب‌ها: برچسب‌ها:تكنولوژي STARVIS دوربين مدار بسته, دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

اتاق مانيتورينگ دوربين مدار بسته چيست؟

اتاق مانيتورينگ دوربين مدار بسته يا به عبارتي همان تماشاخانه ي تصوير مي باشد كه براي بررسي و ارزيابي بهتر جزييات تصوير طراحي شده است.

 

اتاق مانيتورينگ دوربين مدار بسته چگونه طراحي شده است ؟

معمولا براي بازبيني مراكز  عمومي و پرتردد مثل پاسا‍‍ژها ممكن است بررسي با مثلا يك و يا چند دوربين كاره ساده وراحتي نباشد براي تسهيل بررسي يك سيستمي طراحي شده به نام اتاق مانيتورينگ دوربين مدار بسته در اين اتاق چندين دسته دوربين در تعداد بالا در نظر گرفته مي شود كه براي هر دوربين يك مانيتور اختصاصي در نظر گرفته شده است و اين اتاق مانيتورينگ دوربين مدار بسته مجهز شده است به انواع با كيفيت ترين وسايل كه بتواند بررسي دقيقي را از محيط پرتردد براي شما فراهم آورد با استفاده از اين گستره ديد ميداني كه داريد قطعا ديد بهتري از جزييات خواهيد داشت .در نظر بگيريد كه كنترل و حساسيت بررسي يك محيط براي شما بسيار با اهميت و حياتي باشد مثل مراكزي همچون بيمارستان ها و طوري باشد كه لازم باشد در ۲۴ ساعت شبانه روز توسط ناظرين تحت بررسي باشد.

اتاق مانيتورينگ دوربين مدار بسته و دريافت جزييات

خوبي كه اتاق مانيتورينگ دوربين مدار بسته دارد اين است كه شما با تعداد افراد ناظر كمتر مي توانيد بيشترين اطلاعات تصويري را دريافت نماييد تصاوير در مانيتوريهاي جداگانه و اختصاصي كه هر كدام از اينها به صورت مجموعه در يك صفحه كلي نمايش داده مي شوند .يعني با ۲ ناظر و ۴ مانيتور مي توانيد ۳۲ تصوير مجزا را در آن واحد دريافت نماييد. و بر فرض در تصوير شماره ۸ رويدادي رخ مي دهد مي توانيذد با بزرگتر كردن تصوير همه جزييات را دريافت كنيد.

مانيتورينگ ها مي توانند در سايز هاي مختلفي باشند در صورتيكه در سايز بزرگ تري طراحي شده باشند تصاوير بيشتري دريافت مي شود.و درصورتيكه مانيتور ها در سايز هاي كوچكتري باشند تصوير به صورت تكي قابل مشاهده هستند.يك حسن خوب ديگري هم كه  در اتاق مانتيورينگ دوربين مدار بسته وجود دارد اين است قابليت تنظيم لنز دوربين مدار بسته را براي فرد ناظر وجود دارد.البته اين مورد مربوط به دوربين هاي اسپيد دام و زوم دار مي باشد.فرد ناظر يا به طريقه ي اتوماتيك و يا به صورت دستي در اتاق كنترل با كمك دستگاهي به نام کیبرد کنترلر قادر است مسير و جهت در دوربين هاي گردان و اسپيد را تغيير دهد و حتي مي تواند امكاني بازبيني قسمت هاي مشخصي را براي نگهبانان را در ساعتي معين فراهم آورد.



:: برچسب‌ها: اتاق مانيتورينگ دوربين مدار بسته, دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

WDR  دوربين مدار بسته چیست؟

 

 دوربين هاي مختلف با توجه به بازه ي نوري دريافتي در دريافت تصاوير  متفاوتند و اين همان تعريف دامنه ي ديناميك و يا WDR دوربين مدار بسته مي باشد. اين بازه در دوربينهاي مختلف هم متفاوت است  و دقيقا ساختار آن همانند چشم انسان مي باشد كه با توجه به دريافت نور دريافت تصوير هم متفاوت است.مواردي كه دامنه و بازه ديناميكي بالاتري دارند نسبت به ساير دوربين ها قابليت بيشتري دارند  و كمي هم از دوربين ها ي عادي متفاوت ترند. اما اين تفاوت ها مي تواند به زاويه سطح تابش هم بستگي داشته باشد .زماني كه منبع مورد استفاده نور طبيعي باشد ممكن است كمي مشكل ساز هم باشد.مثلا استفاده از يك منبع نور قوي در يك محيط تاريك باعث بسته شدن ديافراگم مي شود.و برخي از قسمت هاي تصوير ممكن است تاريك و تيره ديده شوند.به علت اينكه زاويه ي تابش نور در اين قسمت ها كم بوده است. 

 
برای اینكه اين مشکلات برطرف شوند از دو مکانیزم  هاي مختلفي ممكن است استفاده شود.كه در اين قسمت به ۲ مورد اشاره خواهيم داشت :

يكي از مكانيزم ها  BLC و ديگري WDR استفاده میشود. تجهيزات مکانیزم هاي WDR دوربين مدار بسته كمي متفاوت است بدين ترتيب كه

 دوربین داراي دو CCD سرعت بالا و سرعت پایین مي باشد.

 CCD سرعت پایین (با بازه ي زماني نوردهی زیاد)

CCD سرعت بالا (با بازه ي  زماني نوردهی کم)

و سپس تصویر پردازش مي شود.و يك فناوري بسيار جالبي كه اين سيستم دارد اين است كه : 
آنچه كه توسط اين حسگرها  دريافت مي شود در نهايت با هم ترکیب میشوند و تصویر نهایی بر روي صفحه ايجاد مي شود و آنچه كه در تصاوير به خوبي پيداست نور به خوبي در اين تصاوير پردازش شده و به نسبت يكسان در هر نقطه اي پخش شده و نور بسيار مناسبی در بخش هاي كم نور و پر نور ديده مي شود.درست است كه مكانيزم DWR دوربين مداربسته توانسته مشكلات مربوط به تنظيمات نوري را حل كند اما عيب هايي هم در اين مكانيزم ديده مي شود.

  • نویز تصاوير وجود دارد خصوصا در بخش هاي تيره تر
  • سطح روشنایی متفاوت باشد.
  • ممكن است تصاوير آنطور كه بايد زنده و با كيفيت نباشد.


:: برچسب‌ها: WDR دوربين مدار بسته, دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته ضد ضربه

 مي خواهيم يك دوربين مدار بسته ضد ضربه با بدنه ي مقاوم و البته فلزي را به شما معرفي كنيم

نام آن:دوربين وندال پروف VANDAL PROOF CCTV است.

 

كلا  دوربين هايي كه از بدنه اي فلزي ساخته مي شوند دوربين هاي ضد ضربه ناميده مي شوند. زماني كه نياز باشد از دوربين در برابر ضربات فيزيكي محافظت شود اين نوع از دوربين ها دوربين هاي مناسبي هستند.اما مقاومت آنها تا حدي است مثلا در برابر شليك گلوله آسيب پذيرند. گاهي بسته به شرايط نظارتي  كه ممكن است با اتفاقاتي همچون شليك گلوله از سوي  قاتلين و يا سارقين مواجه باشيد  حفظ  شواهدي كه توسط دوربين مدار بسته جمع آوري ميشود بسيار مهم است. چون ممكن است با تيراندازي از سوي مجرمين عملكرد دوربين دچار وقفه شود براي چنين شرايطي استفاده از دوربين هايي كه درتنها برابر ضربات چکش یا سنگ یا مشابه مقاومت دارند و بسيار آسیب پذيرند توصيه نمي شود.دوربين هاي كه براي اين شرايط در نظر گرفته مي شود دوربين هاي ضد ضربه اي هستند كه داراي پوشش ضد گلوله اي(BULLET PROOF) هستند . در شرايطي كه مجبور به استفاده از اين دوربين هاي ضد ضربه باشيد از حفاظ هايي كه ضد گلوله هستند حتما استفاده شود  اينگونه از دوربين حفاظت بيشتري خواهد شد 

در دوربين مدار بسته ضد ضربه اين بدنه ي مقاوم است كه باعث مي شود هزينه كمي از حد معمول بالاتر باشد . 

تنوع دوربين مدار بسته ضد ضربه بسيار است

ترجيح تان در خريد برند هاي اصلي باشد كه در اين راستا برندهاي CNB جز برندهاي خوب محسوب مي شوند.دوربين مدار بسته ضد ضربه وندال و پروف  در دسته بندي برندهاي كره اي قرار ميگيرند كه كيفيت شان هم بسيار مطلوب است به علت رزولوشن مناسبي كه دارند.

برند مناسبي ديگري كه در اين راستا مي توانيم به شما معرفي كنيم دوربين مدار بسته ضد ضربه دام MICRONIX  مي باشدكه هم به لحاظ بدنه اي بسيار قوي است و هم به لحاظ رزولوشن تصويري از كيفيت بالايي برخوردار است  كه حدود رزولوشن تصوير ۷۰۰ تيوي لاين گزارش شده است.

 اين نوع دوربين مدار بسته ضد ضربه در بانك هاي مركزي و بانك هاي مهم  مورد استفاده هستند.



:: برچسب‌ها: دوربين مدار بسته ضد ضربه, دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

مولفه هاي دوربين مدار بسته چيست

مولفه هاي دوربين مدار بسته براي ضبط و پخش تصاوير در تجهيزات CCTV كدامند ؟دستگاههاي Digital Video Recorder و مانيتور كه در اين مبحث به آنها مي پردازيم.

در ابتدا به صورت مختصر تعريفي از واژه ي دوربين مداربسته داشته باشيم سپس بپردازيم به مولفه هاي دوربين مداربسته

 

دوربين مدار بسته كه نام آن به اختصار CCTV مي باشد به معناي Closed Circuit Television كه معادل فارسی تلویزیون مدار بسته مي باشد  .
معناي اصطلاح Closed : دريافت  تصويرتوسط دوربین مداربسته و ارسال آن به یک گیرنده خاص تلویزیونی برای نمایش تصوير .

تعريف مولفه هاي دوربين مدار بسته

مولفه هاي دوربين مدار بسته مربوط به ضبط تصاویر كه شامل دستگاه ضبط DVR  است و در صورتيكه ضبط ويديويي تصاوير به صورت شبكه اي باشد از دستگاه NVR استفاده مي شود. تفاوت DVR با NVR در اين است كه نوع اول به دستگاه متصل است و نوع دوم هم به شبكه متصل است . با اين حال در دريافت تصاوير در دو حالت مشكلي وجود ندارد. 

تشابهات سيستم هاي NVR  وDVR  بسيار زياد است اما NVR بيشتر مرتبط است به شبكه محلی و در صورتيكه  کاربر داراي مجوز خاص باشد مي تواند تصاویر را ضبط و دريافت کند. درصورتيكه شبکه محلی به اینترنت اتصال داشته باشد ، امكان دسترسي براي فرد داراي مجوز وجود دارد.

پس از دريافت تصاویر توسط  مولفه هاي دوربین مدار بسته نياز به اين هست كه تصاوير در جایی به تصوير در آید که اصطلاحا به آن مانیتور مي گویند که براي اين كار توصيه ي ما به شما استفاده از مانیتورهای صنعتی مي باشد.

علت استفاده از دوربین مدار بسته

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه ي دوربین هاي مدار بسته  قصد بر اين است كه از اموال با ارزش  به درستي نگهداري شود. ایمنی و امنیت جز زير ساخت هاي مهم ابزارهای مدیریتي هستند.اين سيستم براي بسياري از مدیران کارخانجات مي تواند قابل استفاده باشد.زماني كه برای بازبيني شواهد دیداری ثبت شده كيلومتر ها از محل مورد نظر فاصله داريد  از این سیستم مي توانيد به خوبي استفاده نمایيد.



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته, مولفه هاي دوربين مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

اهميت دوربين مدار بسته نظارتي و امنيتي

اهميت دوربين مدار بسته با رايج شدن سیستم های شتاب رایج شد و بانك ها موظف به رعايت قوانين و اصولي بودند كه يكي از آنها مجهز بودن به سيستم هاي نظارتي و امنيتي بود.محل نصب اين دوربين ها فضاهاي مهمي همچون گاو صندوق و باجه ها و ورودي و خروجي بود. اهميت دوربين مدار بسته و بازبيني تصاوير به حدي بود كه  مشكلات بسياري مرتفع گرديد و امنيت بيشتري نيز بر محيط حاكم شد.در نتيجه تقاضاي نصب دوربين افزايش يافت .البته مسئله اي كه وجود داشت نقاطي بود كه دور از دسترسي بود و امكان بازبين و بررسي وجود نداشت و به همين دليل درخواست مسئولين اين بار افزايش تعداد دوربين هاي مداربسته بود.

 

اهميت دوربين مدار بسته در جايگاههاي مختلف

براي نصب دوربين مداربسته حتما اين قسمت ها بايد در نظر گرفته شود.

براي كنترل پياده رو و خيابان

درب هاي ورودي

براي مهمانان و فضاي انتظار

براي صندوق ها و اسناد

مشاهده كاربران و باجه ها و پيشخوان و كنترل پول ها و تراول ها و راه پله ها و البته در اين قسمت ها به تعداد مشخصي نصب دوربين مداربسته نياز است .ارتفاع نصب دوربين و اينكه چگونه ديدي تصويري داشته باشيد هم بسيار مهم است كه به شما در ادامه توضيح داده خواهد شد .قراردهي دوربين ها بايد طوري باشد كه پشت به نور تعبييه شوند .لازم است كه در تعداد دوربين ها و ارتفاع نصب آنها دقت شود براي اينكه تداخلي در بازبين تصاوير پيش نيايد.

يك نكته ي مهم:

اهميت دوربين مدار بسته تا به حدي است كه براي قسمت هاي مختلف به لحاظ ظاهري نمي تواند به يك نوع و شكل باشد . بسته به جايگاه قرارگيري به لحاظ ساختاري  متفاوت خواهد بود.تا براي شما بازبيني خوبي را فراهم آورد .مثلا براي دوربين هاي باجه كه كاربرد آن خواندن شماره هاي  ATM مي باشد و يا در بهاي ورود و خروج از دوربين هاي گردان استفاده مي شود .

و براي ديدن چهره مشتري كه دوربين ها در پشت باجه نصب مي گردند از دوربينهاي بايگاني استفاده مي شود. حتي اين تفاوت ها مي تواند به نوع برند نيز مرتبط باشد كه هر كدام به نحوي در بازبيني و كيفيت تصاوير تاثير بسزايي خواهد گذاشت. اهميت  تكنولو‍ژي در بانكها به حدي است كه هميشه بايستي از با كيفيت ترين محصولات استفاده نمايد براي ايجاد امنيت بيشتر .يكي ديگر از نكات قابل توجه مي تواند لنز دوربين هاي مداربسته باشد كه وضوح تصوير را براي شما به صورت دقيق و واضح آشكار سازد.تنظيم لنز ها بر هدف است و براساس هدف تعيين شده در يك فاصله ي استاندارد قرار خواهد گرفت.

تا به اينجا با برخي از موارد مهم در اهميت دوربين مدار بسته شديد مطلب بعدي در مورد برد صدا و يا ميكروفن ها مي باشد.البته ممكن است گاهي كيفيت صدا را آنطور كه بايد دريافت نكيند معمولا اين ميكروفن ها در بدنه دستگاه تعبييه شده اند اما در صورتي كه كيفيت صدا را به صورت واضحتر و دقيق تر بخواهيد مي توانيد از دوربين هاي مجزا استفاده كنيد.



:: برچسب‌ها: اهميت دوربين مدار بسته, دوربين مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

نکاتی در مورد دوربین مدار بسته های اخیر

دوربین مدار بسته های اخیر امروزه مصارف گوناگونی دارند عده ای قصد دارند تا بر عبور و مرور محل کار نظارت داشته باشند عده ای دیگر می خواهند از این وسیله برای تشخیص چهره افراد استفاده کنند.برخی می خواهند علاوه بر فضای داخلی فضای خارجی را نیز در بررسی های خود داشته باشند.

 

قصد دارید که ارسال تصاویر چگونه باشد به صورت شبکه ای و اینترنتی مد نظرتان است ؟آیا محل مناسب نصب مشخص شده است ؟ چه تعداد دوربین برای بررسی شما لازم است؟  برای این بررسی چه میزان هزینه در نظر دارید ؟پس از مشخص شدن این سوالات برای دریافت اطلاعات بیشتر به دنبال یک شرکت  معتبر و مناسب باشید از آنجایی که تنوع این محصول بسیار است در کنار اجناس اصلی به احتمال زیاد اجناس فرعی نیز قرار گرفته اند در صورتیکه با یک شرکت معتبر گفتگو و مشاوره داشته باشید به راحتی تشخیص این اجناس از هم برای شما مقدور خواهد بود.

 بهترین دوربین های مدار بسته :

دوربین رنگی در دوربین مدار بسته های اخیراکثر دوربین هایی که برای دید در شب استفاده می شوند مجهز به فیلتر مادون قرمز هستند. تنظیمات رنگی در این نوع دوربین ها به خوبی فیکس شده است.

دوربین های رنگی :

در صورتیکه محیط مورد بررسی یک محیط کم نور باشد بهتر است که از سیستم های نظارتی دوربین های  سیاه و سفید استفاده کنید و در صورتیکه بخواهید در محیط های پر  نور از دوربین استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از دوربین های رنگی می باشد به علت اینکه این دوربین ها مجهز به مادون قرمز هستند و با استفاده از دوربین های رنگی در حقیقیت شما دو استفاده خواهید داشت یک در محیط های کم نور و دو در محیط های پر نور .

کیفیت سنسور تصویر:

در دوربین مدار بسته های اخیر سنسور بسیار مهم است به علات اینکه به کیفیت تصویر ارتباط دارد  در دوربین های کوچکاز سنسورشان CMOS است و از کیفیت پایین تری هم برخوردارند.دوربین های بهتر سنسورشان CCD استفاده می شود  که کیفیت بهتری هم دارند.به طور کلی  سنسورها در این دو دسته قرار می گیرند یا CMOS یا CCD

تصویر رنگی

در صورتیکه محل مورد بررسی یک محیط کم نور باشد  پیشنهاد ما به شما دوربین های سیاه و سفید است به علت اینکه با این شرایط تطبیق عملکردی بهتری دارند. اما در محیط هایی که پخش نور مناسب است از دوربین های رنگی استفاده کنید ، می توانید دوربین های رنگی را انتخاب کنید . دوربین های رده رنگی از همه نظر مناسبند از این مورد هم در شرایط کم نور می توانید استفاده کنید و هم  در شرایط پر نور همین و به خاطر اینکه مجهز به فیلتر مادون قرمز هستند برای دید در شب هم مناسبند.

 سطح نور در دوربین مدار بسته های اخیر

سطح نور در دوربین مدار بسته های اخیر با واحدی به نام لوکس  مشخص شده و متناسبا هر چه میزان این عدد پایین تر یعنی نور کمتری برای پردازش تصویر لازم است .  

 



:: برچسب‌ها: :دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته های اخیر ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته AHD با کیفیت

دوربین مداربسته AHD با کیفیت : از جدیدترین فناوری های امنیتی و نظارتی می توان به دوربین مدار بسته AHD با کیفیت اشاره داشت. دوربین هایی که معمولا تصاویر را با کیفیت یک مگاپیکسل و کیفیت HD در فواصل بیش از ۱۰۰ متر برای سیم کشی آنها محدودیت وجود دارد.که در این دوربین ها برطرف شده و به راحتی می توان تا برد ۵۰۰ متر تصاویر را با کیفیت بالا دریافت نمود.در هنگام دریافت تصاویر هم هیچ تاخیری زمانی وجود ندارد.

 

اتصال دوربین مدار بسته AHD با کیفیت به دستگاه DVR

در این قسمت دو حالت وجود دارد:یا اینکه شما از دوربین های مداربسته AHD با کیفیت استفاده کنید و آن را به یک DVR ساده متصل کنید و یا اینکه دوربین های HD را به AHD DVR متصل کنید.

یک نکته بسیار مهم :دوربین های مدار بسته AHD با کیفیت را می شود از هر کمپانی دریافت نمود باز در این سمت هم برای کاربر محدودیتی وجود ندارد. بخواهیم به فواید دیگر این سیستم اشاره داشته باشیم :هزینه ی بسیار ارزان آن و نصب بسیار ساده و امنیت بالای آن است .

عملکرد تکنولوژی دوربین مداربسته AHD با کیفیت 

اساس کاربرد دوربین مدار بسته AHD با کیفیتبر پایه این حوزه می باشد که تصاویر دوربین مداربسته از طریق  یک سیستم  دیجیتالی (DTV)  انتقال یابد.در این فناوری اطلاعات به صورت آنالوگ منتقل می شود اما نوع کد گذاری آنهاست که بسیار مهم است به دلیل اینکه می تواند حجم بیشتر  اطلاعاتی را انتقال دهد و بر این اساس شما می توانید تصاویری با روزولشن بالاتر را دریافت نمایید. کد گذاری دوربین توسط  ابزار خاصی به نام چیپ AHD TX انجام می شود. این چیپ اطلاعاتی که از دوربین دریافت می شود را کد گذاری  می کند.  DVR نیز  به این چیپ اطلاعاتی مجهز شده است که پس از دریافت تصویر و سپس کد گذاری و ضبط تصویر را خواهیم داشت.

 دوربین مداربسته AHD  با کیفیت و روزولشن تصویر 

در دوربین مداربسته AHD با کیفیت نسل اول کیفیت تصاویر با روزولشن ۱ مگا پیکسل است اما نسل دوم این فناوری با پیشرفت های اخیر به کیفیت ۲ مگاپیکسلی هم ارتقا یافت. اما مشکلی که هست این دوربین ها به لحاظ کد گذاری با هم همخوانی ندارند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته AHD, دوربین مدار بسته AHD با کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

از سیستم مالتی پلکسر در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴

در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴ وقتی تعداددوربین ها از حد طبیعی زیادتر می شود بر فرض مثال  ۱۸ تایی می شود نمایش بلافاصله تصاویر با تاخیر زمانی چندان خوشایند نیست برای یک کاربر نمایش همزمان تعداد کثیری از تصاویر است که ارجحیت دارد. سیستم های مالتی پلکسر در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴می توانند تصاویر بسیار آنهم بصورت همزمان و بدون تاخیر را نشان دهند. نکته ی دیگر اینکه نمایش تاریخ و زمان در این سیستم ها نیز امکان پذیر است.اهمیت این سیستم های مالتی پلکسر از این جهت می باشد که فرد در هر زمانی که بخواهد با رجوع به تصاویر ذخیره شده تصاویر مد نظرش را بررسی کند.

 

 منظور از اسکنر و کنترلر در تجهیزات دوربین مدار بسته ۳

اسکنر در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴ روی پایه نصب می شود و دوربین روی آن قرار می گیرد و اسکنر می تواند به کمک حرکت موتور یا موتور های داخلی آن دوربین را در جهات چپ و راست یا بالا و پایین حرکت داد و حتی آن را در مسیر و زاویه مورد نظر قرار دهد. دستگاهی که اسکنر را کنترل می کند کنترلر نام دارد و به وسیله ی دکمه های روی آن می توان دوربین را حرکت داد و حتی آن را در نقطه ی مورد نظر زوم کرد.
۳۸- منظور از حالت خود کار درتجهیزات دوربین مدار بسته ۴ چیست؟
اسکنر تجهیزات دوربین مدار بسته ۴ معمولا می تواند در جهات چپ و راست حرکت داشته باشد حرکت این سیستم به صورت دورانی تا ۳۵۰ درجه است .درصورتیکه قصد داشته باشید این حرکت ادامه داشته باشد در منوی سیستم دکمه ی اتوماتیک را فعال می کنید. و در صورتیکه بخواهید  زاویه چرخش را کمتر و بر عدد خاصی تنظیم کنید از این طریق عمل کنید :

روی دستگاه اسکنر در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴ یک زایده ی کوچکی است که  شکلی همانند به پیچ و مهره را دارد.در  بخش داخلی یک شیار زاویه حرکت را وجود دارد که می شود از آن استفاده کرد  بدین صورت با تعیین زاویه ی مشخص می توانید حرکت پیوسته را داشته باشید در صورتیکه این بخش در سیستم شما غیر فعال باشد می توانید از طریق دکمه ی خود کار به صورت دستی  و به کمک دستگاه کنترل این قسمت را فعال کنید.
 سیستم ( دی وی آر ) در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴
دستگاه ( دی وی آر ) در واقع سیستم ذخیره کننده دیجیتالی تصویر می باشد که دارای حافظه ی و ظرفیت بسیار بالا برای نگهداری تصاویر است و این قابلیت وجود دارد که  تصاویر را به صورت فشرده در بخش حافظه ضبط کند  و هر قابلیتی که در جداکننده های تصویری نام برده شد را دارا می باشد .و همچنین توسط منوی مربوطه هم  می توان آن را به شرایط مطلوب تنظیم نمود.در صورتیکه قصد جابجایی تصاویر را داشته باشید اما امکان سیم کسی برایتان وجود نداشته باشد می توانید از یک بخش مفید در تجهیزات دوربین مدار بسته ۴ استفاده کنید به نام :کارت انتقال تصویر که به هر کامپیوتری قابلیت اتصال دارد.حتی امکان انتقال تصویر از طریق خط تلفن هم مکان پذیر است منتهی پس وردی هم برای آن مشخص می شود.

 



:: برچسب‌ها: :تجهیزات دوربین مدار بسته 4, دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

انواع کابل های خروجی تجهیزات دوربین مداربسته ۳

تجهیزات دوربین مداربسته ۳ به همراه لوازم جانبی در این مقاله به صورت مختصری توضیح داده شده در ارتباط با عملکرد این اجزا بیشتر صحبت خواهد شد.
کابل تصویر: که خروجی تصویری از این قسمت دریافت می شود.

کابل کنترلی: که سیم های مربوط به اسکنر و تنظیم کننده ی لنز  را شامل می شود.

کابل ولتاژ: تامین  ولتاژ دوربین از طریق این کابل صورت می پذیرد.

عملکرد سیستم های تقسیم کننده ی تصویری  در تجهیزات دوربین مداربسته ۳

به نسبت افزایش تعداد دوربین ها تعداد تصاویر هم افزایش می یابد و برای نمایش آنها بر روی مانیتور از یک تقسیم کننده ی تصویر استفاده می شود که در آن واحد تمامی تصاویر قابل رویت باشد و بدین وسیله شما دریافت چند تصویر را به صورت همزمان خواهید داشت.حال با انواع سیستم های تقسیم کننده ی تصویری درتجهیزات دوربین مداربسته ۳  آشنا خواهید شد :
۱- سوئیچرها:تصاویر یکی پس از دیگری قابل رویت هستند.و هیچ تصویری از دید دور نخواهد بود و در یک زمان مشخص و تعیین شده 

۲- کوادها:تصاویر در ابتدا به صورت ترتیبی است سپس به صورت همزمان نمایش داده می شود

۳- مالتی پلکسرها:

هر کدام از این تقسیم کننده های تصویری دارای یک کابل مشخص می باشند.

مثلا در کابل تصویری سویچر ها  در تجهیزات دوربین مداربسته ۳ کابل ها ورودی از طرفی به دوربین وصل می شوند و از طرفی هم کابل های خروجی از طریق سویچر به مانیتور وصل می شوند.همچنین در سیستم های سوئیچر هم مدت زمان پخش تصاویر برای تمامی تصاویر به صورت یکسان در ننظر گرفته شده است و اینطور نیست که مدت آن برای پخش یک تصویر طولانی و تصویر دیگر  کوتاه باشد.در سوئیچر ها یک نکته جالبی که وجود دارد وجود کابل صوتی است که تواما با کابل تصویری می تون از ان نیز استفاده نمود و بدین ترتیب دریافت صوت و تصویر را به صورت یکجا و همزمان داشت.

 

چگونگی عملکرد سیستم کواد در تجهیزات دوربین مداربسته ۳

در ابتدا تصاویر در تجهیزات دوربین مداربسته ۳ به صورتی ترتیبی و سپس به صورت همزمان و دورباره سیر ترتیبی خواهند داشت. 



:: برچسب‌ها: تجهیزات دوربین مداربسته 3, دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

منظور از کاور در تجهیزات دوربین مداربسته ۲ چیست؟ 

کاور در تجهیزات دوربین مداربسته ۲ به تعبیری نوعی محافظ است که به صورت یک پوشش خارجی از دوربین و لنز داخل آن محافظت می کند .

 

انواع کاور در تجهیزات دوربین مداربسته ۲

۱- کاور  های کوچک: مورد استفاده برای دوربین های فیبری و پین هل.
۲- کاور  های متوسط : تقریبا برای عموم دوربین ها کاربرد دارند.
۳- کاور های بزرگ : برای دوربین های صنعتی با انواع لنز های مختلف کاربرد دارند.

کاور  نوع اول به صورت سقفی است که  برای دوربین هایی که بر روی سقف نصب می شوند بسیار پرکاربرد هستند مثل دوربینهای فیبری و پین هل
کاور واتر پروف برای دوربین هایی  که در دماهای مختلف توسط فن داخلی دما را  ثابت  نگه می دارند.

 
ولتاژ مناسب
 طبق توضیحات قبلیتجهیزات دوربین مداربسته ۲ صورت دریافت ولتاژ داشتند یا به طریق برق شهری وو یا به طریق منبع تغذیه در صورتیکه شدت ولتاژزیاد باشد از برق شهری و در صورتی که میزان ان کم باشد از منبع تغذیه  تامین می شود. 
 انتخاب لنز
برای دوربین های صنعتی و نیمه صنعتی لنز ثابت در نظر گرفته شده به علت نوع کاربری آنها نیز این نوع لنز بسیار هم برایشان مناسب است. و اما دوربین های فیبری و پین هل یک لنز اتوماتیک با قابلیت تنظیم و رویت 
 اندازه ی لنز ها
اندازه ی لنز ها در تجهیزات دوربین مداربسته ۲ بستگی دارد به موقعیت مکانی که دوربین در آن قسمت قرار گرفته و میدان دیدی که ایجاد می نماید و هرچه اندازه لنز بیشتر باشد میدان دید کمتر در عوض برای8

:: برچسب‌ها: تجهیزات دوربین مداربسته 2, دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 52

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

منظور از تجهیزات دوربین مداربسته ۱ در سیستم های کنترل تصویری 

تجهیزات دوربین مداربسته ۱ شامل دوربین و مانیتور می باشد .تصاویر متحرک روی صفحه ی مانیتور قابل نمایش  می باشند.به صورت  پیشرفته تر باافزایش تعداد دوربین ها می توان و موارد دیگری را به تجهیزات این مجموعه افزود مثل زاویه ی دید ، بزرگنمایی دوربین و سیستم  ذخیره و پخش تصاویر، همچنین سیستم چند بعدی سازی تصویر.

 انواع دوربین ها 

به دوربین های فیبری صنعتی و نیمه صنعتی و دید در شب و اسپید دام تقسیم شده اند .

 ولتاژ مورد استفاده در دوربین ها 

در تجهیزات دوربین مداربسته ۱ ولتاژ یا به صورت مستقیم  ۱۲ ولت است و یا در صورتیکه متناوبی باشد ۲۲۰ ولت می باشد.
پایه دوربین به چه منظوری مورد استفاده قرار می گیرد

برای استقرار و صحیح دوربین ها و قابلیت تنظیم زاویه ی دید از پایه استفاده می شود .پایه ها یکی دیگر از تجهیزات دوربین مداربسته ۱ هستند.که  به صورت مفصلی و یا گردان اند.در صورتیکه ثابت باشد قابلیت تنظیم فقط به یک صورت ثابت و در حالت گردان در انواع داخلی خارجی تقسیم بندی می شوند.وقتی پایه ی دوربین ثابت باشد بی حرکت و یک فضای مشخص و ثابت برای آن تعیین شده است.

پایه ی مفصلی 
در پایه ی مفصلی دوربین با حرکت دوجانبه دارد و زاویه ی دید مناسب هم به صورت دستی تنظیم می شود.

 پایه ی گردان

این نوع پایه به علت استقامتی زیاد می تواند وزن دوربین را تحمل کند و دوربین نصب شده  بر روی آن هم  می تواند حرکت های چند جانبه داشته باشد.
 منظور از اصطلاحات پن و تیلت در دوربین مدار بسته چیست؟
 در تجهیزات دوربین مداربسته ۱درصورتیکه دوربین گردان دو جانبه باشد این حالت را پن و  در صورتیکه دوربین گردان چهار جانبه باشد را با نام پنتلیت می شناسند.

 اصطلاحات ( این دُر) و ( آوت دُر) در  تجهیزات دوربین مداربسته ۱ چیست؟

علت این نامگذاری مربوط است به نوع پوشش و تنظیم نور مناسب.یعنی در فضای خارجی  از دوربین ( آوت دُر ) استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: تجهیزات دوربین مداربسته 1, دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در انتخاب دوربین مداربسته به ویژگی های اصلی دقت داشته باشید.

در انتخاب دوربین مداربسته اطلاعات و کسب آگاهی از یکسری اطلاعات جانبی به شما کمک می کند تا در هنگام خرید محصول بهتر را ارزیابی نمایید و محصول با کیفیت را خریداری نمایید.

 

در انجام امور نظارتی شما تعیین کننده ی محل قرارگیری دوربین ،وسعت دید و زاویه ی تابش نور هستید. بر اساس پارامترهای تعیین شده می توانید دوربین مداربسته دلخواه را انتخاب نمایید.

وضوح

می توان گفت در انتخاب دوربین مداربسته وضوح تصویر اساس ترین بخش را به خود اختصاص داده است به علت قدرت تفکیک پذیری تصاویر و همچنین نقش کانونی در مشخص نمودن جزییات

لوکس 
برای اینکه شما بتوانید قابلیت تصویر برداری در شرایط تاریکی را نیز داشته باشید پیشنهاد ما به شما انتخاب دوربین مداربسته با لوکس پایین است چون تقریبا در دو شرایط امکان تصویر برداری برای شما وجود دارد  شرایط پر نور و شرایط کم نور .

فاصله کانونی 

در صورتیکه شما قصد داشته باشید از مناطق دوردست تری مثل نقاط تردد وسایل نقلیه اطلاعات و جزییات را دریابید بهتر است که انتخاب دوربین مداربسته شما فاصله کانونی پایین تری داشته باشد تا بتوانید دید گسترده تری را برای خود ایجاد نمایید.در این صورت مشاهده ی محیط برای شما به آسانی ممکن است .

 

لنزهای ثابت و متغییر

 با لنز ثابت نمی توانید زوم تصویری داشته باشید ،  چنانچه در نظر داشته باشید که زوم تصویری داشته باشید بایستی در هنگام انتخاب دوربین مداربسته مورد نظر دوربین را خریداری کنید که لنز آن به صورت متغییر باشد تا تنظیم  تصویر را خود به دلخواه تغییر دهید. در برخی موارد امکان دارد هنگام انتخاب دوربین های مداربسته به مورد بر خورید که همراه با دوربین یک پیکیج را نیز در اختیار شما قرار دهند این نوع دوربین ها نیز می تواندد تنوع زیادی را برای شما ایجاد نمایند.

 

صدا

در صورتیکه قصد داشته باشید بر پویایی سیستم نظارتی تهیه شده بیافزاید می توانید در انتخاب دوربین مداربسته آن دسته ای را انتخاب نمایید که علاوه بر تصویر امکان دریافت صدا هم برای شما وجود داشته باشد.

انتخاب دوربین مداربسته در انواع مختلف 

از آن جهت که دوربین های مداربسته در انواع و اقسام مختلف در بازار تهیه و طراحی می شوند مصارف مختلفی نیز دارند.

مثلا : در هنگام انتخاب دوربین مداربسته درصورتیکه مصرف شما بیشتر به جنبه ی تزیینی مربوط باشد از دوربین دام استفاده نمایید و در صورتیکه جنبه ی نظارت مد نظرتان باشد بیشتر دوربین های جعبه ای را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

دوربین های جعبه ایدوربین های جعبه ای علاوه بر یک  حسن خیلی خوبشان که  مربوط است به قابلیت انعطاف پذیری دارای در طرح وتنوع بسیارند. همچنین نوع پوشش در این نوع از دوربین ها به خوبی حفاظت شده است و هم چنین به خاطر شکل کلاسیکی که دارند بیشتر جنبه ی بازدارندگی آنها مطرح است.

 

دوربین مداربسته دام 
شاید طرفداران دوربین های مداربسته مربوط به گروهی از افراد باشد که قصد نظارت محیط را به صورت نامحسوس دارند دوربین های دام شکلی شبیه به یک کره را دارند.

برخی دیگر از دوربین های استوانه ای نیز وجو دارند البته نوع مادون قرمز هستند که دید در شب را برای کاربر فراهم می سازد.بدنه ی قوی به آنها خاصیت ضد ضربه گی داده است و بدین ترتیب قابلیت استفاده در هر شرایطی را برای شما فراهم می آورد.

.



:: برچسب‌ها: :انتخاب دوربین مداربسته, دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco


:: برچسب‌ها: :دوربین مداربسته AHD, دوربین مداربسته AHD رایج ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco