نصب دوربین مدار بسته برای افزایش امنیت
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته اساساً برای افزایش سطح امنیت محیط ساخته شده اما این مسائل امنیتی همیشه به جرم و جنایت مربوط نمی شوند. یکی از مهم ترین کاربرد های دوربین مدار بسته برای نظارت بر یک محیط است که ممکن است هیچ وقت هیچ مجرمی قدم به آن جا نگذارد. به عنوان مثال وجود دوربین مدار بسته در مهد کودک ها بسیار مفید است چرا که کودکان زیر ۷ سال مدام باید زیر نظر بزرگتر ها باشند تا از وقوع حادثه برای آن ها پیشگیری شود. در مراکز خرید بزرگ و کارخانه ها چندین مانیتور در اتاق نگهبان قرار دارد که مکان های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و اپراتور مسئول بررسی آن ها است. انگیزه نصب دوربین مدار بسته در این مکان ها این است که مثلاً اگر در گوشه ای از کارخانه آتش سوزی رخ بدهد اتاق کنترل سریعاً اطلاع رسانی کرده و مهار آن طبیعتاً  آسان تر خواهد بود.

دوربین های امنیتی انواع متفاوتی دارند و هر کدام از آن ها برای مکانی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. با نصب دوربین مدار بسته نمی توانید احتمال وقوع جرم را ۱۰۰ درصد از بین ببرید, ولی تا حد زیادی احتمال وقوع جرم را کاهش می دهد.

در بسیاری از موارد وقتی فردی از وجود دوربین مدار بسته مطلع باشد خیال ارتکاب جرم در آن محدوده کاملاً از ذهنش پاک خواهد شد.

لازم است بدانید که نصب دوربین مدار بسته تمامی مشکلات را حل نخواهد کرد, مجرم می تواند چهره اش را بپوشاند یا به طریقی به دوربین دسترسی یافته و لنز آن را بشکند یا بپوشاند.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه نصب دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.





:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته امنیتی , نصب دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: