لزوم نصب دوربین مدار بسته در اماکن تجاری
نوشته شده توسط : negaco

هر مکانی که پول, اجناس با ارزش و تجمع جمعیت را داشته باشد مستعد ابتلا به سرقت است. استفاده از دوربین های مدار بسته در محیط های این چنین نظیر فروشگاه های بزرگ و مجتمع های تجاری یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین کار ها به شمار می آید. این سیستم ها امکان ایجاد امنیت برای مشتریان و کارکنان را فراهم می کند.

از فواید نصب دوربین مدار بسته می توان به جلوگیری از سرقت از مغازه های خرده فروشی اشاره کرد, صاحبان فروشگاه های خرده فروشی همیشه با تهدید سارقان مواجه بوده و از آن رنج می برند خوشبختانه این سیستم های امنیتی که شامل نصب دوربین مدار بسته می باشد کمک شایانی به کاهش سرقت در فروشگاه ها نموده است. سارقان با علم به این که فروشگاه ها دارای سیستم امنیتی و دوربین مدار بسته هستند کمتر برای اقدام به سرقت وسوسه می شوند. برای مغازه های کوچک استفاده از دوربین های مدار بسته رنگی توصیه می شود. باید به مناطق و محدوده قرار گیری دوربین مدار بسته هم توجه ویژه ای نشان داده شود, درب ورود و خروج و صندوق از مناطق عمده برای تصویر برداری است و البته بخش انبار.

تجربه ثابت کرده است که وجود دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی در اماکن تجاری هم در پیش گیری از وقوع جرم و هم دستگیری سارقان نقش بسزایی داشته است و یکی از کاربرد های مهم و عمده آن شناسایی مجرم پس از اقدام به سرقت  و دستگیری و تحویل او به مقامات قضایی و قانونی است. در حال حاضر نیز بسیاری از اماکن تجاری دنیا از دستاورد های خوب و پیشرفته در زمینه سیستم های امنیتی و دورین های مدار بسته استفاده می کنند.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه نصب دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.





:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته امنیتی , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: