دوربین مدار بسته در بیمارستان ها
نوشته شده توسط : negaco

در بیمارستان ها و شرکت های بهداشتی, نصب دوربین مدار بسته نه تنها راهی موثر برای ایجاد امنیت در بیمارستان می باشد بلکه وسیله ای برای کنترل هزینه ها می باشد.

دوربین مدار بسته در بیمارستان می تواند از کارکنان و بیماران در برابر نقض امنیت و دعوا های به وجود آمده مراقبت کند و هم چنین شواهدی را جمع آوری کند که می تواند برای افزایش بهره وری و جلوگیری از ادعا های نادرست استفاده شود.

دوربین مدار بسته در بیمارستان تکنولوژی نظارت تصویری بر اماکن و اتاق های بیمارستان می باشد که علاوه بر نظارت تصویری قابلیت کنترل تصاویر از راه دور را دارد. یکی از فواید آشکار نصب دوربین مدار بسته از فعالیت پزشکان در اتاق عمل می باشد که طی سال های اخیر بر اثر حوادث و رخداد هایی که مربوط به روابط نا مشروع انجام شده از سوی پزشکان انجام شده رخ داده شده است. می تواند نصب دوربین های مدار بسته به کاهش این نا امنی ها کمک کند.

نصب دوربین مدار بسته در بیمارستان در تمام قسمت های آن می تواند باعث جلوگیری از جرم و جنایات شود و هم چنین باعث  دیدن و نظارت بر بیماران دردسر ساز و جلوگیری از بازدید کنندگان غیر مجاز می شود.

حضور دوربین مدار بسته در بیمارستان و ساختمان های مربوط به آن می تواند باعث نظارت بر کارگر های بیمارستان شود و نظارت بر آن ها می تواند باعث بهره وری بیشتر کارگر ها شود.

در جایی که بیماران و بازدید کنندگان به دروغ گواهی به زخمی شدن خود در بیمارستان می دهند با نصب دوربین های مدار بسته در بیمارستان شما می توانید شواهدی از طریق فیلم های ضبط شده جمع آوری کنید و این ادعا های نادرست را رد کنید و همین امر باعث صرفه جویی بیمارستان از بیمه گران بی جا برای این مدعیان می شود.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.





:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته , دوربین مدار بسته , دوربین مدار بسته امنیتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: