اهمیت دوربین مدار بسته در بانک ها و بیمارستان ها
نوشته شده توسط : negaco

اهمیت نصب دوربین مدار بسته همزمان با رواج سیستم های شتاب بیشتر و بیشتر شد و بانک ها موظف به رعایت قوانین و اصولی بودند که یکی از آن ها مجهز بودن به سیستم های نظارتی و امنیتی بود. محل نصب این دوربین های مدار بسته فضا های مهمی هم چون گاو صندوق و باجه ها و ورودی و خروجی بود. اهمیت دوربین مدار بسته و بازبینی تصاویر به حدی بود که مشکلات بسیاری مرتفع گردید و امنیت بیشتری نیز بر محیط حاکم شد. در نتیجه تقاضای نصب دوربین افزایش یافت. البته مسئله ای که وجود داشت نقاطی بود که دور از دسترسی بود و امکان بازبینی و بررسی وجود نداشت و به همین دلیل درخواست مسئولین این بار افزایش تعداد دوربین های مدار بسته بود.
برای مشاهده کارمندان و باجه ها و پیشخوان و و کنترل پول ها و تراول ها و راه پله ها به تعداد مشخصی دوربین مدار بسته که در جاهای حساب شده نصب شده باشند نیاز است.ارتفاع نصب دوربین و اینکه چگونه دیدی به بیننده بدهد بسیار مهم است. قرار دهی دوربین ها باید به صورتی باشد که پشت به نور تعبیه شده باشند. لازم است که در تعیین تعداد دوربین مدار بسته مورد نیاز و نحوه قرار گیری آن ها و هم چنین ارتفاع نصب آن ها دقت لازم به عمل آید تا فیلمی که تهیه می شود دارای ارزش باشد.

نصب دوربین مدار بسته در بیمارستان ها

امنیت و ایمنی یکی از مسائل مهم در بیمارستان ها به شمار می رود. با توجه به تردد بسیار زیاد روزانه و هم چنین حساسیت قسمت هایی از بیمارستان که نیاز به حراست دارند, استفاده از دوربین مدار بسته در این مکان ها امری رایج و صد البته ضروری است. ضمن اینکه نظارت بر پرسنل و بیماران از مسائل بسیار پر اهمیت و حساس است, چون پای جان بیمار در میان است.

کارشناسان شرکت نگاکو در زمینه دوربین مدار بسته می توانند شما را راهنمایی نمایند.





:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته امنیتی , نصب دوربین مدار بسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: