مزایای نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور
نوشته شده توسط : negaco

یکی از مکان هایی که مشتریان برای نصب دوربین مدار بسته بر آن تاکید بسیار زیادی دارند, داخل آسانسور ساختمان است. در بسیاری از ساختمان های مسکونی و بلوک های چندین طبقه که دارای پارکینگ و آسانسور هستند, نیاز به نظارت تصویری در آسانسور ها و پارکینگ ها در اثر وقوع تخلفات گوناگون و جرائم متعدد تبدیل به امری ضروری و واجب شده است.

از بزرگ ترین مزایای نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور ها می توان به بازدارندگی افراد برای انجام تخلف و جرایم اشاره کرد و هم چنین افراد داخل آسانسور از کنترل رفتار خود در داخل آسانسور مطلع خواهند شد. محل نصب دوربین مدار بسته داخل آسانسور باید یکی از گوشه های داخلی سقف باشد, چرا که بهترین زاویه دید را برای نظارت بر کل فضای آسانسور فراهم می کند.

نصب دوربین مدار بسته و سیستم نظارت تصویری آسانسور کار زمان بر و بسیار پیچیده ای است. چرا که آسانسور مدام در حال بالا و پایین شدن است, سیم کشی و نصب دوربین مدار بسته با توجه به این تحرک می تواند به یک چالش بزرگ تبدیل شود. بهترین گزینه استفاده دو منظوره از تراول کابل آسانسور است, تراول کابل آسانسور وظیفه انتقال سیگنال ها را در آسانسور به عهده دارد. تراول کابل یک کابل چند هادی است که در حرکت های کابین آسیب نمی بیند و طول عمر بسیار زیادی دارد و در دو نوع کابل گرد و کابل تخت استفاده می شود. تراول کابل گرد تا ۱۲۰ هادی را می تواند در خود داشته باشد که دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به تراول کابل تخت است.

البته برخی از آسانسور ها دارای محلی از پیش طراحی شده برای نصب دوربین مدار بسته توکار در کابین هستند. دوربین های مدار بسته توکار عموماً در دیواره آسانسور و بالا تر از دکمه های طبقات قرار می گیرند.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند در زمینه نصب دوربین مدار بسته شما را راهنمایی نمایند.





:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته , دوربین مدار بست , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: