دوربین مدار بسته دید در شب و نکات مهم و ضروری مربوط به آن
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته دید در شب توسط سازمان ها و شرکت هایی خریداری می گردد که می خواهند در شب و در تاریکی نیز دوربین به کار فیلم برداری خود ادامه دهد. از جمله این مکان ها می توان به دوربین مدار بسته ای اشاره کرد که در اتوبان ها نصب می شود.

دوربین مدار بسته استفاده شده در اتوبان ها باید به گونه ای باشد که در شب نیز امکان فیلم برداری و عکس برداری را داشته باشد. لذا باید از انواع دوربین دید در شب انتخاب شود. دوربین دید در شب خود انواع زیادی دارد. این دوربین ها از لحاظ کیفیت تفاوت زیادی با هم دارند. هرچه کیفیت دوربین دید در شب بالاتر باشد تصویری واضح تر به دست خواهد آمد.

دوربین دید در شب از انواع رنگی و سیاه سفید تولید می شود. انواع رنگی آن که تصویری رنگی و با وضوح بالا برای شما به ارمغان خواهند آورد.

نصب دوربین مدار بسته از انتخاب خود دوربین مهم تر به نظر می رسد. زیرا اگر نصب دوربین مدار بسته به درستی انجام نگیرد امکان فیلم برداری را نخواهد داشت.

از جمله تجهیزاتی که برای نصب دوربین مدار بسته به کار می رود کابل است. کابلی که برای نصب دوربین مدار بسته استفاده می شود باید از انواع با کیفیت انتخاب شود که به راحتی در مقابل سرما و گرما از بین نرود و از طرفی سیگنال ها را به خوبی منتقل نمایند که این امر به شرکتی که از آن دوربین مدار بسته خریداری می نمایید بستگی دارد که چه نوع کابلی را استفاده می نماید.

هر چه کیفیت تصویر دوربین مدار بسته بیشتر باشد تصویری که به دست می دهد واضح تر خواهد بود. برای مثال دوربین دید در شب اگر رنگی باشد تصویری به مراتب واضح تر و بهتر از دوربین سیاه سفید عرضه خواهد کرد.

دوربین مدار بسته اگر در تعداد بالا و به صورت عمده خریداری گردد قیمت پایین تری به خود خواهد گرفت. نصب دوربین مدار بسته نیز برای کارخانجات و شرکت ها که دوربین ها را در تعداد بالا خریداری می نمایند در کوتاه ترین زمان ممکن توسط نصاب ها انجام می شود.

نصب دوربین مدار بسته در کارخانه ها و شرکت ها از طرف شرکت در اسرع وقت انجام می شود و در صورت بروز هر گونه مشکلی امکان چک کردن و برطرف کردن مشکل وجود دارد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.





:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: