لزوم و اهمیت نصب دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : negaco

افزایش کاربرد دوربین های مدار بسته نظارتی و سهولت انتقال تصاویر ضبط شده توسط این دوربین ها بر روی گوشی ها و سیستم های کامپیوتری و نیز کاهش چشم گیر قیمت این تجهیزات باعث شده که علاوه بر مکان های بزرگ نظیر فروشگاه ها, بانک ها, هتل ها و رستوران ها در مکان های کوچک نظیر آپارتمان ها, مدارس و مهد های کودک هم مورد استفاده قرار بگیرد. از این رو استفاده از سیستم امنیتی دوربین مدار بسته و نصب آن روز به روز در حال افزایش است.

مهم ترین رسالت های نصب دوربین مدار بسته

یکی از مهم ترین رسالت های نصب دوربین مدار بسته پیش گیری از وقوع جرم و تخلف است. نصب دوربین مدار بسته برای پیش گیری از وقوع جرم و تخلف به عنوان مرسوم ترین مزیت استفاده از دوربین مدار بسته باعث می شود که مجرمین و سارقین از ارتکاب جرم بترسند و در بسیاری موارد حتی دیده شده است که مجرم زمانی که متوجه شده مکانی مجهز به دوربه دوربین مدار بسته است از ارتکاب جرم منصرف شده است.

 مزیت نصب دوربین مدار بسته

استفاده از تصاویر ضبط شده برای اثبات جرم متهم است. فیلم ضبط شده توسط دوربین مدار بسته می تواند نقش مهم و تعیین کننده ای در مسیر پرونده داشته باشد. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین مزیت های دوربین مدار بسته نظارت بر یک محیط مشخص است که ممکن است هیچ وقت هیچ مجرمی قدم به آن جا نگذارد به عنوان مثال مهد کودک ها و مدارس. بچه های زیر هفت سال نیاز به مراقبت لحظه به لحظه دارند, ننصب دوربین مدار بسته و نظارت دائم بر کودکان می تواند آن ها را از خطرات مصون نگاه دارد.

کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه نصب دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند.





:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: