نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ
نوشته شده توسط : negaco

نصب دوربین مدار بسته می تواند در پارکینگ نیز انجام شود. آپارتمان هایی که پارکینگ آن ها در قسمت جلوی درب ورودی ساختمان قرار گرفته شده است و فاقد حیاط می باشند معمولاً ساکنین آن برای امنیت و حفظ و حراست از خودروها اقدام به نصب دوربین مدار بسته می نمایند.

نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ آپارتمان ها بهتر است از انواعی باشد که قابلیت دید در شب را نیز دارند. زیرا بعضی ساختمان ها نگهبانی نداشته و در شب نیاز به مراقبت از خودروها پیدا می کنند. لذا نصب دوربین مدار بسته در این چنین مکان هایی بسیار کاربردی می باشد.

نصب دوربین مدار بسته علاوه بر پارکینگ آپارتمان ها می تواند در پارکینگ های عمومی و یا پارکینگ اداره ها و شرکتها نیز انجام شود. در واقع پارکینگ به دلیل اینکه تعداد زیادی خودرو در آن پارک می شود همیشه باید زیر نظر قرار بگیرد و کار نظارت بر آن شبانه روزی انجام شود. لذا انواع دوربین دید در شب بهترین دوربین برای این مکانها به حساب می آید.

نصب دوربین مدار بسته هم می تواند داخل پارکینگ و هم در جلوی درب ورودی و درب خروجی آن قرار بگیرد تا در صورت نیاز به مشاهده بتوان تمامی محیط را تحت پوشش قرار داد.

دوربین مدار بسته با توجه به اینکه انواع بسیار زیادی دارد بهتر است انواع جدید آن خریداری شود. از انواع جدید دوربین می توان به دوربین آی پی اشاره کرد. دوربین آی پی که در ضبط تصاویر کیفیت بسیار بالایی دارد و در سرعت انتقال اطلاعات نیز سرعتی به مراتب بالاتر از دیگر دوربینها دارد امروزه در بازار ایران به وفور پیدا می شود. اما متاسفانه در بازار دوربین نیز امکان تقلب وجود دارد و اگر خرید خود را از شرکتهای معتبر انجام ندهید ممکن است به دام بیفتید و دوربین تقلبی را به عنوان دوربین اصل خریداری نمایید. لذا برای خرید خود شرکتی را انتخاب نمایید که محصولات اصل را عرضه می نماید.





:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: