خرید آنلاین دوربین مدار بسته
نوشته شده توسط : negaco

نصب دوربین مدار بسته همیشه یکی از نکاتی است که برای خریداران مطرح است. البته تفاوت اصلی دوربین ها با هم نیز در نحوه نصب آن هاست. برای خرید دوربین مدار بسته اگر به صورت آنلاین اقدام نمایید می توانید با خیال راحت پشت سیستم کامپیوتری خود قرار بگیرید و با مقایسه مدلها و قیمتها اقدام به خرید نمایید. اما همیشه برای خرید دوربین مدار بسته نکاتی را به یاد داشته باشید. اگر دوربین مدار بسته آنالوگ را خرید می کنید بدانید که برای نصب دوربین مدار بسته آنالوگ نیاز به تجهیزاتی جانبی همانند دستگاه ضبط کننده، کابل و رابط است. اگر دوربین مدار بسته دیجیتال را خرید می کنید بدانید که برای نصب دوربین مدار بسته دیجیتال نیاز به دستگاه ذخیره سازی اطلاعات( کامپیوتر)، کابل و رابط دارید.

در واقع برای نصب دوربین مدار بسته از هر مدلی که باشد باید دستگاهی را جهت ذخیره سازی اطلاعات در نظر گرفت که در دوربین آنالوگ دستگاهی به نام دی وی آر این کار را انجام می دهد و در دوربین دیجیتال کامپیوتر نقش دستگاه ذخیره ساز را بازی می کند.

اما تفاوت این دستگاه ها با هم چیست؟

نصب دوربین مدار بسته آنالوگ به همراه دی وی آر سبب می شود که اطلاعات ارسالی از دوربین به دستگاه که توسط کابل انجام می شود به صورت سیگنالهای آنالوگ باشد اما در نصب دوربین مدار بسته دیجیتال که توسط کابل به کامپیوتر وصل می شود اطلاعات به صورت پروتکل شبکه ارسال می گردند. در واقع ارسال اطلاعات توسط دوربین دیجیتال سریعتر، واضح تر و با کیفیت بسیار بالاتری انجام می گیرد.

همانطور که می بینید تفاوت زیادی در نحوه نصب دوربین مدار بسته آنالوگ و دیجیتال وجود دارد لذا این شما هستید که تصمیم گیری می کنید کدام دوربین را خریداری نمایید که این امر بسته به بودجه شما، کارایی دوربین برای شما و محل نصب آن دارد. اگر برای سازمانها و شرکتها خرید می کنید دوربین مدار بسته دیجیتال را به شما پیشنهاد می کنیم.





:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: