نکات مربوط به دوربین مدار بسته IP
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مدار بسته IP چیست؟ نصب دوربین مدار بسته IP چگونه انجام می شود؟

دوربین مدار بسته IP یا به عبارتی دوربین مدار بسته تحت شبکه از انواع دوربین های تولید شده جدید است که در بازار وارد شده است و به شدت در حال رقابت با دوربین آنالوگ است.

نصب دوربین مدار بسته آنالوگ با دوربین IP بسیار تفاوت دارد که همین تفاوت سبب می شود سرعت انتقال اطلاعات تفاوت زیادی با هم داشته باشند. سرعت انتقال اطلاعات همیشه بسیار مهم بوده است و در دوربین مدار بسته نیز از نکات بسیار مهم تلقی می شود لذا اگر به دنبال خرید دوربین با سرعت بالا هستید تا انتهای متن با ما همراه باشید.

نصب دوربین مدار بسته IP بدین صورت است که پس از قرار دادن دوربین در جای مناسب باید توسط کابلی این دوربین را به دستگاهی به نام NVR وصل کرد. اما NVR چیست؟

NVR وسیله ای است که تصاویر گرفته شده توسط دوربین مدار بسته را بر روی خود ذخیره می نماید. در واقع NVR یک دستگاه ذخیره سازی است.

در نصب دوربین مدار بسته IP که برای ذخیره سازی اطلاعات از NVR استفاده می نماید می توان از کامپیوتر به عنوان یک NVR استفاده کرد. در واقع با وصل کردن دوربین توسط کابل و رابط به کامپیوتر می توانید اطلاعات را با سرعت بر روی کامپیوتر منتقل کنید و از هارد کامپیوتر به عنوان وسیله ذخیره سازی استفاده نمایید. به همین خاطر دیگر نیازی به خرید جداگانه دستگاه NVR ندارید.

اما اگر می خواهید از دوربین مدار بسته آنالوگ استفاده کنید باید حتماً وسیله ای به نام دی وی آر را خریداری کرده و از آن برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده نمایید. نکته ای که مهم است دستگاه دی وی آر امکان نمایش تصاویر را ندارد و برای مشاهده تصاویر حتما باید از یک مانیتور استفاده کرد. لذا تجهیزات جانبی بیشتری برای استفاده از دوربین مدار بسته آنالوگ لازم خواهید داشت.





:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: