مزایای استفاده از دوربین مدار بسته در کارخانه ها (۱)
نوشته شده توسط : negaco

مدیران کارخانه و دیگر تسهیلات تولیدی ها برای حفظ امنیت کسب و کار خود می توانند اقدام به استفاده از دوربین مدار بسته امنیتی نمایند. سرقت از مواد خام کارخانه ها از قبیل مس و چوب و فلز از جمله حوادث بسیار معمول و مرسوم در کاخانه های تولیدی است. تنها راه گیر انداختن افراد خرابکار در این گونه موارد استفاده از دوربین مدار بسته امنیتی در اقصی نقاط کارخانه و کنترل لحظه به لحظه کارکنان آنجاست, چرا که همیشه مشاهده شده است فرد خرابکار از کارکنان همان کارخانه بوده و با همدستی کارخانه رقیب یا عده ای افراد سود جو اقدام به سرقت از اقلام و مواد خام کارخانه می کند.

بسیاری از کارخانه ها برای حفظ توان رقابتی تمام اسرار تجاری و داد و ستد خود را مخفیانه انجام می دهند یا ممکن است زمانی که به دنبال ساختن قطعه جدید و نادری برای صنایع گوناگون باشند بخواهند این کار را به صورت مخفیانه و بدون اطلاع رقبا به سرانجام برسانند. استفاده از سیستم دوربین مدار بسته امنیتی در کارخانه به شما کمک می کند که از ساختمان, کارکنان و مواد اولیه کارخانه مراقبت کنید در حقیقت دوربین مدار بسته چشم همیشه بیدار و هشیار کارخانه شما محسوب می شود و امنیت و ایمنی کارخانه را فراهم می کند.

نصب دوربین مدار بسته در کارخانه ها دارای مزایای بسیار زیادی است که از آن جمله می توان به کنترل کیفیت, جلوگیری از سرقت, ایمنی در محیط کار, نظارت از راه دور و .. اشاره کرد.

  • جلوگیری از سرقت

دوربین مدار بسته به ما نشان داده است که به چه میزان موجب دلسردی و سستی سارقان می شود. زمانی که سارقان کارخانه ای را هدف سرقت خود قرار داده و وارد آن شده و اقدام به سرقت می کنند شما از طریق فیلم ضبط شده دوربین مدار بسته قادر به شناسایی چهره آنان و پیگری قانونی در اسرع وقت خواهید بود.





:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته , دوربین مداربسته , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: