دوربین مدار بسته بیسیم برای منزل
نوشته شده توسط : negaco

نصب دوربین مدار بسته در منزل یکی از کارهایی است که امروزه در بین اقشار مختلف مردم بسیار زیاد انجام می شود. در واقع امروزه علاوه بر ادارات و فروشگاه ها، منازل نیز نیاز به دوربین مدار بسته دارند.

نصب دوربین مدار بسته در منزل سبب بالا رفتن امنیت می شود. به همین خاطر است که اکثر افراد اقدام به نصب دوربین مدار بسته در منزل می نمایند.

 برای نصب دوربین مدار بسته منزل کدام دوربین مناسب

اگر نصب دوربین مدار بسته را برای داخل منزل می خواهید انجام دهید باید از انواع Indoor انتخاب کنید و اگر نصب دوربین مدار بسته را برای مکان هایی همچون حیاط می خواهید باید از انواع دوربین Outdoor استفاده نمایید.

از انواع دوربین مدار بسته می توان به دوربین بیسیم اشاره کرد. نصب دوربین مدار بسته بیسیم هم برای منزل تمیزتر خواهد بود و هم شیک تر. لذا اگر قصد دارید نصب دوربین مدار بسته را برای منزل انجام دهید انواع بیسیم آن بهترین مورد هستند.

اما این دوربین های بیسیم از انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه هستند. دوربین تحت شبکه که تکنولوژی جدیدتر و سرعت بالاتری دارد امروزه بسیار پرفروش هستند. با اینکه قیمت دوربینهای تحت شبکه از دوربین آنالوگ بالاتر است اما به دلیل ویژگی ها و مزایایی که دارد طرفداران بیشتری نیز دارد.

معمولاً افرادی که دوربین مدار بسته در منزل نصب می نمایند تقاضا دارند که این دوربین به گوشی موبایل آنها وصل شود. وصل کردن دوربین مدار بسته روی گوشی سبب می شود شما در هرجایی بتوانید به منزل خود نظارت داشته باشید و این کار بسیار راحت امکان پذیر شده است.

دوربین های آنالوگ اصلا برای نصب در منزل پیشنهاد نمی شوند. زیرا دوربین های آنالوگ از تکنولوژی بسیار قدیمی استفاده می نمایند و امروزه رونق ندارند بلکه دوربین های مداربسته تحت شبکه رونق خوبی در بازار دارند و از فروش بالا و کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند.

نصب دوربین مدار بسته





:: برچسب‌ها: نصب دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: