نوشته شده توسط : negaco

در ادامه مقاله قبلی به ادامه سوالاتی که تاجران باید قبل از سرمایه گذاری برای خرید دوربین مدار بسته نظارتی از خود بپرسند، می پردازیم.

  1. دوربین مدار بسته شما تا چه محدوده ای را باید پوشش دهد؟

منطقه ای که می خواهید با دوربین مدار بسته نظارتی پوشش دهید تعیین کننده کیفیت و کاربرد دوربین و نوع شبکه ای است که نیاز دارید. طرحی از محدوده ای که قصد نصب دوربین مدار بسته در آنجا را دارید، ترسیم کنید.

دوربین های PTZ همانطور که گفته شد برای مناطق بزرگتر، دید گسترده تری دارند. با دوربین های  Canon با زاویه دید ۱۱۲ درجه شما قادرید مناطق بسیار بزرگ را با یک دوربین کوچک ببینید. با بکارگیری شبکه های نظارتی، استفاده از دوربین مدار بستهتلویزیونی کمتر می شود و در نتیجه هزینه کمتری نیز خواهد داشت، حتی در زوایای گسترده تر، کیفیت تصویر باز هم چشمگیر است.

  1. شفافیت تصویر و جزئیات دوربین مدار بسته نظارتی شما باید چطور باشد؟

اندازه منطقه ای که می خواهید مشاهده کنید راه حل رزولوشن تصاویر شماست. برای مثال فضاهای خرده فروشی بزرگ نیازمند دوربین هایی با رزولوشن بالا برای تضمین کیفیت تصویر هستند.

مناطق کوچکتر نظیر دفاتر یا اتاق های پذیرش فقط نیازمند دوربین هایی با رزلوشن پایین هستند. همیشه استفاده از دوربینی با رزولوشن بالا برای هر شرایطی مناسب نیست.

  1. شرایط روشنایی چیست؟

نواحی داخلی و خارجی تحت تاثیر تابش درجات متفاوتی از نور خورشید در طول روز هستند، که ممکن است در طول سال با تغییر فصل نیز تغییر نکند. به این فکر کنید وجود روشنایی کجا ضروری است.

برای محیط هایی نظیر کلوب های شبانه، اشعه های نور می تواند روی دوربین اثر کند. تکنولوژی نوری آسانسور نظیر فیلترهای IR و روشنایی دهنده های مصنوعی می توانند میزان نور رسیده از سنسور را کاهش دهند و تصاویر مشخصی در طول روز و شب ایجاد کنند.

  1. آیا صوت مهم است؟

یکپارچگی صوتی برای سیستم دوربین مدار بسته نظارتی امکان شنیدن صدای کارمندان را فراهم می کند. از دیدگاه نظارتی هنگامیکه از یک آستانه معین گذشت، هشدار می دهد.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

هر تجارت و صنعتی در هر شکل و قالبی برای گزینش یک دوربین مدار بسته مناسب با این مسئله مواجه می شود «آیا دوربین مدار بسته درستی را انتخاب کرده ام؟»

دوربین های مدار بسته امنیتی مزایایی به مراتب بیشتر از امنیت دارند. در نتیجه یک انتخاب درست می تواند مزایای بیشتری نسبت به گذشته برایتان به ارمغان آورد.

۱۰ سوال تاجران قبل از سرمایه گذاری در خرید دوربین مدار بسته نظارتی

  1. آیا دوربین نظارتی باید به عنوان مانع بصری محتاطانه عمل کند؟

مکان و آنچه شما نیاز به مشاهده آن دارید، وضوح و احتیاط موجود در دوربین را بیان می کند. جعبه دوربین می تواند بزرگترین و مشخص ترین انتخاب آنها به عنوان یک ناظر خوب باشد و شانس سرقت را کاهش دهد.

دوربین های (Dome) با شکل نیم دایره خود بهترین استفاده را دارند- مدل های جمع و جوری هستند که راحت کف دست قرار می گیرند. PZT (دوربین های مخصوص زوم روی شیب) برای کنترل اشیاء گران قیمت استفاده می شوند.

  1. دوربین مدار بسته امنیتی در داخل استفاده می شود یا در بیرون؟

درحالیکه مدرن ترین دوربین ها می توانند هم در داخل و هم بیرون استفاده شوند توجه به ویژگی هایی نظیر ترکیب و ساخت آنها مهم است. برای استفاده در محیط های بسیار سرد، انتخاب دوربین مدار بسته ای که طراحی قابل تحمل و هیتر داخلی داشته باشد، قابلیت راه اندازی این سیستم برحسب دما را دارد.

در صنایع حمل و نقل،  انتخاب ویدئو نظارتی قوی تنها راه حلی است که می تواند در مناطق خشن و ناملایم راه اندازی شود و سطح بالایی از ارتعاش داشته باشد.

اما این فقط یک دوربین بیرونی نیست که نیاز به ترکیب محیطی داشته باشد. در محیط های صنعتی نظیر کارخانه ها، دوربین ها باید در برابر خاک اره محافظت شوند.

در رستوران ها، آشپزخانه ها حفاظت دوربین مدار بسته در برابر چربی ها، در کلوب ها و بارها حفاظت از دوربین در برابر عواملی نظیر دود سیگار و پاشیدن نوشیدنی امری ضروری است.



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

در ادامه مطلب قبل مزایای نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته را توضیح می دهیم.

انعطاف پذیری

با پیشرفت تکنولوژی، ردپای امنیت از طریق سیستم دوربین مدار بسته تلویزیونی مشاهده می شود و در بسیاری از قالب ها قابل دسترسی است. اساسی ترین شکل ارسال مدارک با نظارت و مشاهده پرسنل امنیتی امکان پذیر است. سیستم امنیتی می تواند به شکل آنلاین از طریق اینترنت به ناظرین امکان مشاهده منازل و تجارت هایشان را از هر جای جهان بدهد. همچنین تکنولوژی نیاز به نظارت موبایلی را افزایش می دهد، برخی از دوربین های مدار بسته تلویزیونی قابلیت مشاهده از طریق اینترنت روی دستگاه های موبایل را دارند.

امنیت

سیستم امنیتی دوربین مدار بسته تلویزیونی ایمن تر از دوربین نظارتی است. دوربین های مدار بسته تلویزیونی به درستی خروجی را به سیستم های ضبط و مشاهده ارسال می کنند. از این رو نمی توانند از سوی حکر ها به راحتی حک شوند. شما کنترل کاملی روی سیستم دارید و می توانید امنیت و خانواده و تجارت خود را تضمین کنید.

تکنولوژی دوربین مدار بسته امنیتی و تجهیزات آن می تواند در محیط های اینترنتی درونی و بیرونی برای مشاهده و محافظت از افراد، اموال، وسائط نقلیه موتوری به کار رود.دوربین مدار بسته تلویزیونی موثرترین روش برای کاهش است و می تواند هنگام وقوع رویداد، هشدارهای فوری بدهد، جنایت، دزدی و خرابکاری را اساسا کاهش داده و پوشش دهد. زمانی که جنایت روی می دهد، دوربین مدار بسته تلویزیونی می تواند با مدرک و سند آن را ضبط کند و احتمال محکومیت را بهبود بخشد.

در نهایت، دوربین های مدار بسته تلویزیونی برحسب تنوع در پیکره بندی، اندازه ها و کارکردشان ارائه می شوند، شما می توانید این سیستم ها را براساس نیازهایتان انتخاب کنید. بعلاوه همانطور که تجارت شما رشد می کند، گسترش سیستم برای پوششی که نیاز دارید نیز بیشتر می شود، از این رو بدون نگرانی از هزینه و فقط با استفاده از روش های ذخیره سازی به شکل سنتی می توانید سیستم امنیتی خود را رشد دهید.

دوربین مدار بسته



:: برچسب‌ها: "دوربین مدار بسته" ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

امروزه دوربین مدار بسته تلویزیونی در مکان هایی نصب می شود تا خطر سرقت و انجام هر نوع کار غیراخلاقی کاهش یابد. برای ممانعت از سرقت از خانه و شرکت تجاری خود یا مشاهده رفتار کارمندان و دانشجویان، دوربین مدار بسته تلویزیونی ضمانت کلی برای سطح امنیتی است. امروزه این دوربین ها جایگاه خود در جهان مدرن را پیدا کرده اند.

برای معرفی مزایای کامل استفاده از دوربین مدار بسته این مطلب در دو مقاله نوشته شده است.

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته چه منفعتی دارد؟

مقرون به صرفه بودن

سیستم های امنیت خانگی این روزها برای پیشرفت تکنولوژی دوربین ها و سیستم های ساخت و راه اندازی بسیار مقرون به صرفه هستند. در عوض استخدام نیروهای امنیتی برای مشاهده مناطق متعدد بازرگانی یا ایجاد آنها، می تواند به سادگی پرسنل امنیتی اندکی را برای مشاهده سیستم دوربین مدار بسته تلویزیونی به کار گرفته شود. استفاده از این دوربین ها هزینه دستمزد نیروهای انسانی به کار گرفته را کاهش داده یا کاملا حذف می کند. همچنین فقط کافی است یکبار بابت نصب سیستم هزینه کنید.

تاثیرپذیری

سیستم های دوربین مدار بسته تلویزیونی تاثیر بالایی در حوزه نظارت عمومی  یا امنیت خصوصی دارند. در شهرهای مختلف، این سیستم های مدار بسته انواع امنیتی آنها به کاهش درصد جرم و جنایات کمک می کنند. در مکان هایی که این دوربین ها نصب هستند آمار جنایات به شدت کاهش یافته است. می توان گفت احتمال سرقت از منازل مسکونی مجهز به دوربین مدار بسته به مراتب کمتر از منازلی است که فاقد چنین دوربین هایی هستند. رفتار ناشایست کارمندان در دفاتر و سوء استفاده از دانش آموزان در مدارس و کالج ها، همچنین اعمال خشونت بار بسیاری از دانشجویان به خاطر این سیستم های امنیتی کاهش می یابد. وقتی افراد بدانند تحت نظارت هستند، بهتر رفتار خواهند کرد. از اینرو سیستم های امنیتی برای اهدافی که آنها می خواهند به کار می رود.



:: برچسب‌ها: دروبین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

اساسا هر دو دوربین مدار بسته تلویوزیونی و نظارتی تکنولوژی پیشرفته ای دارند. دوربین مدار بسته تلویزیونی سیگنال را به مانیتور بخصوصی در مکان مجزایی می فرستد؛ در حالیکه دوربین نظارتی اغلب روی شبکه های IP کار میکند و به دوربین امنیتی (نظارتی) از راه دور به اصلی وصل می شود.

دوربین ها به منظور پشتیبانی یا امنیت مکان استفاده می شوند، همچنین برای گرفتن تصاویر در مکان بخصوص به کار می روند اما امروزه کاربردهایشان بیشتر شده است و می توانند برای ویدئو ها از فاصله طولانی تر و برای مشاهده حدودی بخصوصی استفاده شوند. با پیشرفت تکنولوژی، دوربین های متفاوت ساخته می شوند، در کنار استفاده گسترده دوربین مدار بسته تلویوزیونی و نظارتی اهمیت بسیاری از بخش ها در رابطه با تاثیر و مزایای این نوع دوربین ها بدست می آید.

دوربین مدار بسته تلویزیونی برای شما مناسب است یا دوربین نظارتی

دوربین مدار بسته تلویزیونی یک دوربین ویدئویی است که برای پوشش مکان بخصوصی استفاده می شود، از روی صفحه نمایش بخصوصی قابل دید است. برمبنای تکنولوژی ضبط و ثبت تصاویر پیشرفته کار می کند و استفاده از دوربین های ویدئویی برای انتقال سیگنال از یک مکان بخصوص به مکان بخصوص دیگر با تنظیم صفحه نمایش و یا مانیتور امکان پذیر است.

دوربین نظارتی سیستم های تشخیص شماره پلاک خودرو ها هستند و تصاویر و اطلاعات را ذخیره، دریافت، انتقال، پردازش یا بررسی می کنند. این دوربین ها به شبکه های IP وصل میشوند.

این دوربین ها مانند دوربین مدار بسته تلویزیونی در بخش صنعتی کاربرد دارند و قابلیت پوشش دهی مناطق زیادی در بخش های عمومی را دارند.

بطور کلی دوربین های نظارتی روی ارتباطات IP کار می کنند و قابلیت ثبت فواصل ویدئویی را دارند. در حالیکه دوربین مدار بسته تلویزیونی در مکان های عمومی نظیر مال ها و مکان های بزرگ بیشتر کاربرد دارند.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

مواردی که در زیر فهرست کرده ایم نشان می دهد سیستم دوربین مدار بسته جهت پیشگیری از جرایم و کاهش  جنایات است.

  1. مکان های گردشگری

بسیاری از مجتمع های ورزشی و تفریحی، مکان های سیاحتی، کلوب ها با نصب دوربین مدار بسته امنیتی توانستند علاوه بر افزایش امنیت مشتریان خود رضایت آنها را نیز کسب کنند.

  1. مشاهده و نظارت بر وسائط نقلیه موتوری

با استفاده از دوربین مدار بسته به راحتی می توانید ورود و خروج وسائط نقلیه موتوری را به شکل شبانه روزی ضبط و ثبت کنید. این امر به ویژه در تعدادی از پارکینگ های عمومی و حتی در سطح شهرها برای ممانعت از سرقت های مسلح و جرایم رانندگی صورت می گیرد.

  1. کار پارک ها

تا حالا که پوشش مناسب کارپارک ها غیرممکن بوده است و دوربین مدار بسته نصب شده قادر به ضبط تصاویر از صورت نبودند. اما با استفاده از نوعی از دوربین های Pan Tilt  و دوربین های Zoom dome می توانید به این هدف دست یابید.

  1. بارها و کانترهای پذیرش

از آنجا که در قسمت پذیرش شرکت های بزرگ، بیمارستان ها و بسیاری از مکان های مشابه احتمال انجام هر نوع سوء استفاده از سوی سارقین مسلح امکان پذیر است با نصب و راه اندازی این دوربین ها به راحتی می توانید دید بهتری از مسئولین پذیرش و اشخاص مشکوک داشته باشید.

۵.تاق های مالی

استفاده از دوربین مدار بسته در اتاق های مالی تا حدودی مانع از سرقت های مسلح و ورود پرسنلی که اجازه ورود به این بخش را ندارند، می شود.

۶.استخرها

استفاده از دوربین مدار بسته در استخرها حساسیت بالایی دارد باید نصب آنها در مکان هایی باشد که علاوه بر حفظ امنیت و سلامت افراد بطور مستقیم قابلیت دید حریم های خصوصی افراد را نداشته باشد.

۷.بیمارستان ها

استفاده از دوربین مدار بسته امنیتی برای بیمارستان ها، کلینیک ها به دلیل تجهیزات و دستگاه های بسیار گران و از طرف دیگر حفظ و امنیت بیماران بسیار حائز اهمیت است.

با موارد فهرست شده در بالا حالا دیگر انتخاب با شماست که با نصب دوربین امنیتی  مادام العمر با آرامش خاطر به تجارت، کسب و کار و یک زندگی آرام بپردازید.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

سیستم دوربین مدار بسته امنیتی امکان مشاهده تصاویر درونی و بیرونی و انتقال این تصاویر از طریق سیگنال به یک یا چند مانیتور را دارد.

با نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به راحتی مانع از فعالیت جرم و جنایت شوید. می دانستید بیشترین آمار جنایات بدون سازماندهی و برنامه ریزی انجام می شوند. با استفاده از این دوربین ها در پارکینگ های خودرو، جرایمی نظیر سرقت، آدم ربایی و قتل تا ۵۱% و در مناطق سیستم حمل و نقل عمومی میزان جرایم گفته شده تا ۲۳% کاهش داشته است.

افزایش درصد امنیت منزل با ممانعت از فعالیت های جنایی تنها با نصب یک دوربین مدار بسته امکان پذیر است. تنها با پرداخت هزینه یک دوربین مدار بسته می توانید خطر جنایات را از خانواده خود دور کرده و امنیت را بیشتر کنید. امنیت و آرامش خاطر مهمترین مزیت استفاده از دوربین مدار بسته  است. با وجود این تکنولوژی پیشرفته حس اطمینان خصوصا در مکان هایی که درصد جنایات بالاست نیز افزایش می یابد.

ایجاد آرامش خاطر مهمترین دستاور دوربین مدار بسته

شاید با گوشی تلفن همراه خود هنگام راه رفتن در خیابان تصاویری از اتفاقات بگیرید؟ چطور آنها دزدی کردند و چطور از چاقو و هر اسلحه دیگری برای مقاصد خود استفاده کردند؟ شما تمام این موارد را دیده اید و ثبت و ضبط کردید اما آنچه امروز بیشتر با آن مواجه اید، مواردی است که به آنها نیاز دارید و مهمترین آنها داشتن امنیت و آرامش خاطر است.

امنیت مالی نیز بخشی از امروز ماست. حفاظت از اموال و دارایی ها تا حدی که شما فکر می کنید، پیچیده و پر هزینه نیستند. سیستم های مدرن دوربین مدار بسته فقط برای شرکت های بزرگ کاربرد ندارند، بلکه بهترین محافظ برای خانه و دفتر کوچک کار شما نیز هستند.

تکنولوژی به راحتی قابل درک است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. بهتر است تا اتفاقی بدتری نیافتاده برای امنیت خود راه درست را انتخاب کنید. با نصب دوربین مدار بسته استرس را از زندگی خود و خانواده خود دور کنید.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

گاهی مشتریان نمی خواهند ویدئو امنیتی را ضبط کنند بلکه فقط می خواهند ویدئو زنده از دوربین مدار بسته روی تلویزیون یا مانیتور ببینند. این مقاله طریقه وصل شدن این دوربین های امنیتی را به تلویزیون/ مانیتور توضیح می دهیم.

چطور دوربین مدار بسته امنیتی متعدد را روی تلویزیون ببینیم؟

همانطور که می دانید دوربین مدار بسته تلویزیونی، فرستنده آنالوگ و سیگنال ویدئویی دارند، ویدئو مستقیما با دوربین های تلویزیونی سازگار است و ترکیبی از ورودی ویدئو RCA دارد.

هر یک از دوربین های مداربسته آنالوگی که BNC ویدئو به ویدئو بیرونی دارند، می توانند در این قسمت استفاده شوند. همچنین برای این دوربین ها از کابل پیش ساخته Siamese نیز استفاده می شود زیرا این کابل ها کاربری آسانی دارند.  اما نصاب های این دستگاه ها اگر بخواهند کابل را قطع کنند تا دقیقا طولی که می خواهند را بدست آورند، ممکن است از کابل Coax استفاده کنند.

طریقه وصل دوربین مدار بسته به تلویزیون

  1. دوربین مدار بسته ویدئویی بیرونی و مبنع انرژی به کابل پیش ساخته Siamese coax وصل می شوند. این کابل در دوربین مدار بسته کاربردهایی برای اجرای ویدئو و منبع انرژی دارد.
  2. چون هر دو دوربین به انتها کابل با اتصالات نرینگی BNC وصل می شوند، طرف دیگر تلویزیون باید به کابل ارتباطی نرینگی RCA وصل شود بنابراین می تواند از طریق ورودی مادگی RCA به تلویزیون وصل شود.
  3. پریز ۳.۱ میلی متری برق درست به منبع قدرت DC وصل می شود که شامل دوربین و پریز تامین کننده برق با خروجی استاندارد ۱۱۰ ولت است.
  4. وقتی کاربر می خواهد ویدئو زنده از دوربین مدار بسته امنیتی را ببیند فقط ورودی ویدئو را از RCA انتخاب می کند تا ویدئو قابلیت نمایش پیدا کند.
  5. اگر کاربر بخواهد علاوه بر تصویر، صدا تلویزیون را نیز بشنود به تنهایی باید به میکروفن نظارتی یکی از ورودی های RCA تلویزیون وصل شود.


:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

قبل از نصب دوربین مدار بسته بهتر است جزئیات آنها را بدانید.  هر دوربین مدار بسته تلویزیونی چهار جزء دارد: دوربین، لنز، نمایشگر و ضبط کننده صدا و تصویر. در میان آنها دوربین مهمترین عامل است زیرا وظیفه جمع آوری تصاویر بر عهده آن می باشد.

دوربین تلویزیونی با استفاده از یک موتور امکان زوم کردن تصاویر و حرکت را پیدا می کند، به محض انتخاب تصویر توسط دوربین، صفحه نمایشگر از آن عکس می گیرد و تصاویر روی نوار ویدئویی یا DVR ثبت می شوند. توانایی دوربین برای زوم درونی و بیرونی با نوع لنز دوربین مدار بسته تلویزیونی تعیین می شود.  انواع متفاوتی از لنزهای دوربین مدار بسته تلویزیونی امکان زوم شدن در شرایط متفاوت را دارند از این رو انتخاب دوربینی که امکان زوم درونی و بیرونی را داشته باشد، شما را یک گام را جلو خواهد برد.

چگونگی عملکرد دوربین مدار بسته تلویزیونی

یکی از ویژگی های سیستم دوربین مدار بسته تلویزیونی این است که قابلیت استفاده از دو یا چند دوربین را دارد. اما سوالی که وجود دارد درباره طرز کار آنهاست؟ آنها شبیه دوربین های ویدئویی معمولی دارای چندین ویژگی منحصربفرد هستند. آنها قابلیت انتقال بی سیم برای ارسال تصاویر به نمایشگرها را دارند. اولین نمایشگری که تصاویر را دریافت کند فورا آنها را  به نوار ویدئویی ارسال می کند، تنها با این تفاوت که در سیستم دوربین مدار بسته تلویزیونی انتقال تصویر آشکارا و برای عموم انجام نمی شود بلکه در سیستم مدار بسته باقی می ماند.  قابلیت زوم درونی و بیرونی بستگی به نوع لنزهایشان دارد.

دوربین مدار بسته تلویزیونی در ساختمان و منازل به هدف مشاهده، ردیابی یا جاسوسی در خصوص اهداف امنیتی به کار می رود.

همانطور که گفته شده هنگام خرید با در نظر گرفتن اجزاء اصلی دوربین مدار بسته و توجه به مواردی نظیر زوم تصاویر و کیفیت آنها می توانید امنیت خود و خانوادتان را بیشتر کنید.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : negaco

ساده ترین راه برای انتخاب و خرید انواع دوربین مدار بسته امنیتی تقسیم آنها به دو گروه است. دوربین درونی و بیرونی. در حالیکه هر یک از این گروه ها سبک متفاوتی دارند این تفاوت ها با مقایسه ویژگی آنها ظاهر می شوند. از این رو تفکیک آنها چندان لازم نیست.

هر دو نوع دوربین مدار بسته امنیتی با وجود قابلیت ها و کاربردشان در دسترس هستند و به عنوان بخشی از سیستم های امنیت خانگی موجود می باشند. در ادامه به مقایسه ای از ویژگی های دوربین مدار بسته توجه کنید.

مهمترین ویژگی های دوربین مدار بسته امنیتی

  1. دوربین امنیتی با امکان بررسی تصویر می تواند اخطارهایی را برای شما ارسال کند.
  2. میدان دید اشاره به دامنه و زاویه دیدی است که دوربین می تواند ضبط کند. این ویژگی مهمی است زیرا مشخص می کند چه تعداد دوربین لازم دارید و کجا می توانید آنها را قرار دهید.
  3. ویژگی صدا در دوربین مدار بسته به دریافت صدا از طریق میکروفون، پخش آن از طریق اسپیکر یا هر دو اشاره دارد.
  4. رزولوشن یا همان تفکیک نور، میزان کیفیت تصویر شما را نشان می دهد. کیفیت تصاویر در تشخیص صورت و اشیا بسیار مهم است.
  5. دوربین مدار بسته با قابلیت وای فای به راحتی می تواند با شبکه بی سیم خانگی شما ارتباط برقرار کند و به راحتی نصب شود.
  6. بیشتر جرم و جنایات در شب روی می دهد، دوربین مدار بسته قابلیت ضبط تصاویر شب هنگام یا با روشنایی بسیار اندک با تاثیر و کیفیت خوب را دارد.
  7. دوربین مدار بسته با مسطح شدن و شیب دار کردن زاویه دید خود در مقایسه با دوربین های ثابت، دامنه گسترده تری ثبت می کند.
  8. مسلما خرید دوربین مدار بسته با قیمت مناسب و متناسب با عملکرد آن، مهمترین فاکتور برای تهیه این وسیله امنیتی است.

با وجود مقایسه صورت گرفته و با توجه به ویژگی های هر دو نوع دروبین مداربسته چه بیرونی و چه درونی به راحتی می توانید آنها را خریداری کنید و امنیت محیط کار و منزل خود را بیشتر کنید.



:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()